Бекітемін:
М.Темирешова
Күні:
Тақырыбы:Көлемдер
Білімділігі:Баланың танымдық қабілеттер дамуын жалғастыру,сезіну,есте сақтау,және көлемдер туралы білімдерін кеңейту. «Көлемдер» деген жалпылауыш сөзді түсіндіру
Түзетушілік:Жалпы және ұсақ моторикасын тақырыпқа байланысты дамыту
Тәрбиелік:Достыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Құралдар:Тақырыптық заттық,сюжеттік суреттер
|
Іс -әрекет кезеңдері |
Дефектологтың іс -әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық ынталандырушылық |
Балалармен амандасу Күнге қарап қолымды, 1-2-3 деп соғайын Қарап тұрған көршіме, Мен қолымды бұлғайын Жылы-жылы жүзбенен, Маңайынан сипайын Ыстық алақаныммен Қолыңды бір қысайын Құшақтасып өзіңмен Амандасып алайын Мимикалық жаттығу |
Балалар амандасады, шеңбер құрып мұғаліммен бірге қайталайды |
|
Ұйымдастырушылық Ізденушілік |
Жаңа сабақ түсіндіру: Тақтамен жұмыс: Суретте не бейнеленген? Улкен –кіші,биік-аласа,ауыр-жеңіл Астында-үстінде,жуан-жіңішке суреттеріне сұрақ-жауап; Бұл ненің дыбысы? Дымбілмес:Мен ойнап жүріп адасып қалдым,сендерді көріп қуандым.Маған уйіме жетуіме көмектесесіңдерме? Ол ешнәрсе білмейтін балақай,біз оны кім деп атаймыз? Дымбілместің үйіне жету үшін алдымен бекеттерден өтіп, тапсырмаларды орындауымыз керек. Олай болса біз Дымбілмеске жолсерік болайық,тапсырмаларды шешіп ақылды екенімізді көрсетіп,үйретейік. Поездбен? Поезд әнін орындайды Видеоролик көру:Көлемдер |
Баланың жылаған дауысы. Ия көмектесеміз. Дымбілмес Поездбен Видеоролик көреді |
|
Рефлексивті ізденушілік
|
1 бекет. Пішіндер 2бекет.Ауыр-жеңіл Сергіту сәті:Аяқпенен топ-топ 3бекет.Астында-үстінде,жоғары- Төмен 4бекет.Ұзын-қысқа Қимыл ойын:Сыңарын тап Музыка әуенімен балалар қолдарына берілген пішіндермен билейді..Әуен тоқтағанда теңін тауып тұра қалады. Жалпы моторикасына жұмыс Айналадағы заттардың пішіні «Пішінді құрастыр.» Сабақты қорытындылау. Бүгін қандай пішіндермен таныстық? Үйге тапсырма Пішін түрлерін бояу
Балаларды мадақтау,бағалау. |
Балалардың алдына әр түрлі пішіндер беріледі. Ол пішіндерден суреттегі көрсетілген заттарды құрастырады. Түсі мен пішінін дұрыс ажыратулары керек. Заттардың қандай пішін дерге ұқсайтынын тауып айту Суретпен жумыс Балалар сергіту жаттығуын орындайды Балалар берілген суреттерді пайдаланып тиісті кеңістікке орналастырады. Кун-жоғары,шөп төменде Лентаны алып кім тез орайды екен жарысамыз.Ортаға екі бала шығады,бірінде қысқа,бірінде ұзын лента болады.неге бірінші бала тез орады? Өйткені бірінші баланың лентасы қысқа. Үшбұрыштар бірге сопақшалар бірге Берілген қималы суреттерді құрастырады Балалар білетін сурақтарына жауап береді. |
Білуі керек:Заттардың көлемі мен пішіні олардың кеңістік қатынастарын игерді.
Түсінеді:Заттардың көлемі,үлкен-кіші,биік-аласа ұғымын игерді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ тақырыбы: "Көлем"
Сабақ тақырыбы: "Көлем"
Бекітемін:
М.Темирешова
Күні:
Тақырыбы:Көлемдер
Білімділігі:Баланың танымдық қабілеттер дамуын жалғастыру,сезіну,есте сақтау,және көлемдер туралы білімдерін кеңейту. «Көлемдер» деген жалпылауыш сөзді түсіндіру
Түзетушілік:Жалпы және ұсақ моторикасын тақырыпқа байланысты дамыту
Тәрбиелік:Достыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Құралдар:Тақырыптық заттық,сюжеттік суреттер
|
Іс -әрекет кезеңдері |
Дефектологтың іс -әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық ынталандырушылық |
Балалармен амандасу Күнге қарап қолымды, 1-2-3 деп соғайын Қарап тұрған көршіме, Мен қолымды бұлғайын Жылы-жылы жүзбенен, Маңайынан сипайын Ыстық алақаныммен Қолыңды бір қысайын Құшақтасып өзіңмен Амандасып алайын Мимикалық жаттығу |
Балалар амандасады, шеңбер құрып мұғаліммен бірге қайталайды |
|
Ұйымдастырушылық Ізденушілік |
Жаңа сабақ түсіндіру: Тақтамен жұмыс: Суретте не бейнеленген? Улкен –кіші,биік-аласа,ауыр-жеңіл Астында-үстінде,жуан-жіңішке суреттеріне сұрақ-жауап; Бұл ненің дыбысы? Дымбілмес:Мен ойнап жүріп адасып қалдым,сендерді көріп қуандым.Маған уйіме жетуіме көмектесесіңдерме? Ол ешнәрсе білмейтін балақай,біз оны кім деп атаймыз? Дымбілместің үйіне жету үшін алдымен бекеттерден өтіп, тапсырмаларды орындауымыз керек. Олай болса біз Дымбілмеске жолсерік болайық,тапсырмаларды шешіп ақылды екенімізді көрсетіп,үйретейік. Поездбен? Поезд әнін орындайды Видеоролик көру:Көлемдер |
Баланың жылаған дауысы. Ия көмектесеміз. Дымбілмес Поездбен Видеоролик көреді |
|
Рефлексивті ізденушілік
|
1 бекет. Пішіндер 2бекет.Ауыр-жеңіл Сергіту сәті:Аяқпенен топ-топ 3бекет.Астында-үстінде,жоғары- Төмен 4бекет.Ұзын-қысқа Қимыл ойын:Сыңарын тап Музыка әуенімен балалар қолдарына берілген пішіндермен билейді..Әуен тоқтағанда теңін тауып тұра қалады. Жалпы моторикасына жұмыс Айналадағы заттардың пішіні «Пішінді құрастыр.» Сабақты қорытындылау. Бүгін қандай пішіндермен таныстық? Үйге тапсырма Пішін түрлерін бояу
Балаларды мадақтау,бағалау. |
Балалардың алдына әр түрлі пішіндер беріледі. Ол пішіндерден суреттегі көрсетілген заттарды құрастырады. Түсі мен пішінін дұрыс ажыратулары керек. Заттардың қандай пішін дерге ұқсайтынын тауып айту Суретпен жумыс Балалар сергіту жаттығуын орындайды Балалар берілген суреттерді пайдаланып тиісті кеңістікке орналастырады. Кун-жоғары,шөп төменде Лентаны алып кім тез орайды екен жарысамыз.Ортаға екі бала шығады,бірінде қысқа,бірінде ұзын лента болады.неге бірінші бала тез орады? Өйткені бірінші баланың лентасы қысқа. Үшбұрыштар бірге сопақшалар бірге Берілген қималы суреттерді құрастырады Балалар білетін сурақтарына жауап береді. |
Білуі керек:Заттардың көлемі мен пішіні олардың кеңістік қатынастарын игерді.
Түсінеді:Заттардың көлемі,үлкен-кіші,биік-аласа ұғымын игерді
шағым қалдыра аласыз













