Сабақ тақырыбы: "Қысқарған сөздер" 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ тақырыбы: "Қысқарған сөздер" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқарған сөздер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Қысқа мерзімдік жоспарлау


Пәні: қазақ тілі

Сабақ тақырыбы: Қысқарған сөздер

Күні:

Сынып:

Мұғалімнің есімі:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Қысқарған сөздер туралы толық мәлімет алады, сөйлемдер ішінен ажырата біледі.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Сөздер туралы біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Сөздердің түрлерін біледі.

Кейбір оқушылар:Қысқарған сөздерді жаза алады

Тілдік мақсат

Оқушылар істей алады: білгендерін қолданып, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: сөз,сөйлем,сөз тіркесі

Талқылауға арналған тармақтар: Сөз дегенде нені түсінесіңдер?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Сендер қандай сөздер білесіңдер?

Жазылым бойынша ұсыныстар: мазмұндама жазады

Алдыңғы оқу

Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Үй жұмысын тексеру:  (Тірек сөздерді қатыстырып, 5 сөйлем жазу)

Күрделі сөздер: біріккен сөздер, қос сөздер, қысқарған сөздер

1. Жеке жұмыс: қол көтеру арқылы бір сөйлемнен оқиды, тексереді

2. Топтық жұмыс: қос сөздер және олардың жасалу жолдарын мысал келтіре отырып, дәлелдейді, қорытынды жасайды

Жаңа сабақты хабарлау

ББ кестесі

Ортасы

Жаппай жұмыс: кесте арқылы қысқарған сөздер және олардың толық атаулары мен қысқару жолдарын талдау, қорытынды жасау

1. Оқулықпен жұмыс: Мәтінді оқып, қарамен жазылған сөздерді салыстыру

2. Ережені оқу, қорытынды жасау: Бірнеше сөзден тұратын атаулар қысқартылып айтылады(басқы әріптерінен, басқы буын мен қалған сөздерінің бас әріптерінен, басқы буындарынан, т.б.).

Жаппай жұмыс: мәтінді оқып, қарамен жазылған сөздерді салыстырады, ережені оқиды, қорытынды жасайды

2-жаттығу. Сөздерді оқу және әрқайсысының тұсына қысқарған түрін жазу: БҰҰ, АҚШ, ҰҒА, ТМД

Топтық жұмыс: сөздерді оқу және әрқайсысның тұсына қысқарған түрін жазады

Қысқарған сөздердің толық атауын айту: ҚР, АҚШ, ТМД, БҰҰ, РФ, ҚХР, Евразия, ҚазҰПУ

Жеке жұмыс: қол көтеру арқылы жауап береді

3-жаттығу. Сөйлемдерді оқу, қысқарған сөздердің толық атауларын және қалай қысқартылып тұрғанын айту, қысқарған сөздерге қосымшаның жалғану тәсіліне назар аудару

Жұптық жұмыс: сөйлемдерді оқу, қысқарған сөздердің қысқару жолын айтады, қосымшаның жалғану тәсіліне назар аударады, қорытынды жасайды


Оқулық

А4 қағаз

Дәптер

Аяқталуы

«Адасқан әріптер» орнын тап.

1.Біріккен ҰлттарҰйымы   БҰҰ

е.р.і.б.к.н.і.к.

2.Ішкі істер министрлігі    ІІМ

р.і.т.е.с.

3.Америка Құрама Штаттары  АҚШ

а.р.ұ.м.қ.а

4.Қазақстан Республикасы     ҚР

 а.с.қ.т.н.а.а.з.қ.

ІІІ. Ойтолғаныс.

«РАФТ» әдісі

Р – рөл                                                      Президент

А – аудитория                                          оқушылар

Ф – форма                                                 хат

Т – тақырып                                             ҚР-ң білімді азаматтары

«Автор орындығы» әдісі, жазған ойларын автор орындығына отырып оқиды.

Кеспе қағаздар

дәптер

Қосымша ақпарат : мазмұндамалар жинағы,журналдар

Саралау – Сіз қосымше көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Панаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Деңгейіна қарай тапсырмалар беремін.

Ұпайлармен бағалау.

Қазақ тілі,дүниетану.

Рефлекция.Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білді?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
6266
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі