Материалдар / Сабақ тақырыбы: Сағат 1 сыныпқа арналған
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ тақырыбы: Сағат 1 сыныпқа арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
балаларға уақыт тану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2021
492
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Сағат


Күні :


Мұғалімнің есімі: Байсагуров А.Е.

СЫНЫП: 1-сынып

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

  1. циферблат бойынша уақытты анықтайды;

  2. уақыттың өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта, ай) ажырата алады;


Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:

Ресурстар:

бор;

майшамдар;

таймер;

сағат;

әр оқушыға арналып тірек сөздер жазылған парақшалар.

Тірек сөздер

сағат

Сабақтың мақсаты:

Сағат — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінікті қалыптастыру: іс-әрекеттер арқылы сағаттың ұзақ­ тығын, яғни 1 сағат ішінде не орындауға болатынын түсінуге жағдай жасау.


Сабаққа байланысты деректі материалдар


Сабаққа қатысты ескертпелер



Астананың 15 жылдығына орай Есіл өзенінің жағасындағы Жеңіс саябағына “Күн сағаты” орнатылды. Сағат стелла тәрізді. Сағат тілдері мен циферблаты қоладан жасалған. Стелланың биіктігі 10 метр. Нақты уақытты анықтау үшін стелладан циферблатқа түскен көлеңкеге назар аудару қажет. Циферблатта көлеңке түсетін 6, 9, 12, 15 және 18:00 сағаттары белгіленген. Жоба авторы — қазақстандық сәулетші Антон Максимов.

Кіріспе тапсырма. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру үшін оқулықтағы “Ағаш көлеңкесі” деп аталатын тапсырманы орындатудан­ бастаңыз. Ол үшін оқушыларды күн ашықта аулаға алып шығыңыз. Алдын ала көлеңкесін бормен сызуға болатындай ағашты немесе басқа нысанды таңдап алыңыз. Көлеңкені сызбас бұрын оқушылар назарын Күнге және ағаш көлеңкесіне аударыңыз. Әр оқушының сызықтың ағаш көлеңкесімен дәл беттесетініне назарын аударғанына көзіңізді жеткізіңіз. Содан кейін оқушыларға 1 сағаттан кейін сыртқа шығып, көлеңкенің қалай өзгергенін бақылайтындарын айтыңыз. Содан соң сыныпқа қайта оралып, сабақты жалғастырыңыз. Оқушылар 1 сағат уақыт өткеннен кейін далаға шығып, осы іс-әрекетті қайта орындайды. Осылайша, олар көлеңкенің 1 сағат ішінде қалай өзгеретінін көреді. Оқушылардан осы уақытта қандай оқиға болғаны және өздерінің не істеп үлгергенін естеріне түсіруді сұраңыз. Оқушылардың жауаптарын тыңдаңыз және бақылаудың қорытындысын жасаңыз. 1 сағаттың 1 минуттан ұзақ уақыт мөлшері екенін айтыңыз. Осы уақыт аралығында көптеген әрекеттерді жасап үлгеруге болады. Тіпті осы уақыт ішінде Жердің Күнге қатысты орны да өзгереді. Егер ауа райының­ қолайсыздығына байланысты ағаш көлеңкесі туралы тапсырманы орындауға мүмкіндік болмаса, cыныпта мынадай тәжірибе жасауға болады: бірдей үш майшам мен екі таймер алыңыз. Содан соң екі майшамды бірдей уақытта жағыңыз, ал үшіншісін жаңа қалпында қалдырыңыз. 1 минут өткен соң майшамның біреуін өшіріңіз. Ал екінші майшам жанып тұра береді. Екінші майшамды 1 сағат өткен соң өшіріңіз. Содан соң барлық майшамды салыстырыңыз. 1 минутта қанша жанды? (Жаңа майшамнан айырмасы бар ма?) 1 сағатта ше? Осы тәжірибе­ арқылы 1 минут пен 1 сағаттың ұзақтығы туралы айтуға болады. Оқушыларды уақыттың ұзақ­тығы туралы ойға жетелеңіз. Уақытты арнайы құралдың­ көмегімен минутпен, сағатпен өлшеуге болатынын айтыңыз. Осы құралды (сағатты) көрсетіңіз.

Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр? Тап­ сырманы орындауға оқушылардың барлығы қаты­суы керек. Оқушылардан барлық сағаттағы тілдердің орналасуындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды табуды сұраңыз. Барлық сағатта минуттық тілдер 12-ні көрсетіп тұр, ал сағаттық тілдер әртүрлі жағдайда орналасқан. Олай болса, сағаттағы уақыт 3-ті, 11-ді, 8-ді, 1-ді, 7-ні, 4-ті көрсетіп тұр деп қорытындылаңыз.

Орындап көр. Бұл айдардағы тапсырма оқу­ шылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған­. Сондықтан оны әр бала өз бетінше орындауы керек. Әр оқушы алдын ала дайындалған бөлшек­терден­ сағат моделін жасайды. Тапсырма­­ ны орындауға қажет қатырма қағаздан жасалған дөңгелек, сағаттың екі тілі, сым темір (сағатқа тілдерін бекіту үшін) және 1-ден 12-ге дейінгі сандар жазылған парақшалар алдын ала дайындалуы­ тиіс. Тапсырманы орындау­ қиындық тудырған жағдайда­ оқушылардан жұптар­ құрастырып, екі оқушыға бір сағаттың моделін­ жасауды ұсыныңыз. Сағат моделін жасап болған­ соң оның тілдерін қозғалта отырып таңертең оянатын­ уақытты, бірінші сабақ пен сүйікті телебағдарламасының уақытын көрсетуін сұраңыз. Оқушы­лармен­ сұхбаттасу барысында олардың қай­ сысы тақырыпты­ жақсы меңгергені немесе кімге көмек қажеттігі­ туралы қорытынды жасауға болады.

Шығарып көр. Тапсырманы жұппен орындаты­­ ңыз. Оқушылар жұптаса отырып, сағат модельдері бойынша әр қыздың үй тапсырмасын неше минутта орындағанын анықтайды. Тапсырманы орындау үшін оқушылар сағат пен минуттың өлшем бірліктері арасындағы қатынас туралы білімдерін қолдануы қажет. Тапсырманы орындап болған соң бірнеше оқушыдан жауабын қалай анықтағаны туралы түсіндіруін сұраңыз. Бұл олардың сабақ тақырыбын меңгеру деңгейі бойынша қалыптастырушы бағалау жүргізуге мүмкіндік береді.

Жауабы:

Маржан — 60 минут; Айжан — 50 минут.

Ойлан. Тапсырма оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытуға бағытталған. Сондықтан әр баланың өздігінен орындауын талап етіңіз. Осы тапсырманы орындай отырып, оқушылар уақыттың өлшем бірліктері арасындағы арақатынасты біледі.

Жауабы:

сағаттың жартысы 30 минутқа тең.

Сен білесің бе? Бұл айдарда Астана қаласындағы “Күн сағаты” туралы айтып өтіңіз. Толық мәліметті сабаққа қатысты деректі материалдардан алуыңызға болады.


Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру


Қосымша тапсырмалар


Математикалық тілде сауатты сөйлеуі мен өзін-өзі бағалау дағдысын дамыту үшін оқушыларға жауапты толық беруге, өз ойларын еркін айтуға көмектесіңіз.

Күн тәртібі.


Тапсырманы орындау барысында оқушылар кейбір іс-әрекеттерді күнделікті бір уақытта қайта­ лап істейтінін түсінеді. Сондықтан күн тәртібін кесте түрінде көрсетуге болады. Оқушыларға:­

олардың әрқайсысы қай уақытта оянатынын;

сабақ қай уақытта басталатынын;

сабақ қай уақытта аяқталатынын;

қай уақытта ойнауға баратынын;

қай уақытта олардың сүйікті бағдарламалары басталатынын;

қай уақытта олардың ұйқыға жататынын көрсету керек.

Бағалау

Оқушылар сабақ соңында:

минут, сағат туралы түсінік қалыптастырады;

сағатқа қарап уақытты анықтайды және минут пен сағат бірліктері арасындағы арақатынасты

меңгереді.

Оқушылардың жаңа сабақты меңгергенін тек­ серу үшін “Әткеншек” ойынын ойнатыңыз. Бұл ойын оқушыларды өз ойы мен көзқарасын айтуға­ дағды­ ландырады. Ойынға сыныптың барлық оқушы­лары­ қатысады. Ойын шарты: оқушылар бірінші, екінші деп санап екі топқа бөлінеді. Екі шеңбер құрып, бір-біріне қарама-қарсы қарап тұрады. Ішкі шеңбердегі оқушылар шеңбердің ортасына арқаларымен қарап тұруы шарт. Олардың бәріне ортақ бір сұрақ қойылады. Мысалы: бүгін сен немен таныстың? Ал қарама-қарсы қарап тұрған екі оқушы кезек-кезек бір-біріне осы сұраққа жауап береді. Содан соң сыртқы шеңбердегі оқушылар өздерінің орнында қалады, ал ішкі шеңбердегі оқушылар сағат тілімен жылжиды. Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойып, жауап ала аласыз. Балалардың жанына барып, олардың әрқайсысының жауабына көңіл бөліңіз.

Төмендегідей сұрақтарды қоюыңызға болады:

Бүгін сен немен таныстың?

Сағат дегеніміз не?

Сағат не үшін қажет?

Сағаттың қандай пайдасы бар?

1 сағатта не істеуге болады?

Сендер қалай ойлайсыңдар, 1 сағат ішінде не істеп үлгеруге болады?

1 сағатта неше минут бар?

1 сағаттың жартысы неше минутқа тең?

Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо­ йынша өз-өзін бағалатыңыз.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!