
5 мин.
|
https://wordwall.net/
платформасы
Python-да файлдармен жұмыс жасау әдістерінің сипаттамасын
айтады;
«Флеш-карты»
|
-
file.fileno()
сипаттамасы?
-
file.isatty()
сипаттамасы?
-
(.txt) қандай мәтін
форматы?
-
file.close()
сипаттамасы?
-
r+
сипаттамасы?
|
https://docs.google.com/
(Google
Forms)
өз - өзін дескриптор
арқылы онлайн бағалау;
баллдық жүйе 10
балл;
|
7-сынып
оқулығы.
|
8
мин
|
Жаңа
сабақ
Оқушыларға жаңа
білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру сөзі жүргізіледі.
Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға
бағытталады.
|
Тармақталған
алгоритм - орындалуы керек қадам белгілі бір шарттың
орындалу немесе орындалмауына байланысты жүзеге асырылатын
алгоритм;
|
|
7-сынып
оқулығы.

|
Сабақтың
ортасы

10мин
|
Практикалық
жұмыс
Оқулықтағы
2-мысалды компьютерде
орындайды
|
2-мысал
Программа
коды:
print (‘input
a’)
a=input
()
print (‘input
b’)
b=input
()
if
a==b:
print(‘a is equal to
b’, a, ‘=’, b)
Дескриптор:
|
https://docs.google.com/
(Google
Forms)
өз - өзін дескриптор
арқылы онлайн бағалау;
баллдық жүйе 10
балл;
|
7-сынып
оқулығы.
|
3мин
|
“Сергіту
сәті”
Психологиялық
тест
|
Өзі жайлы
мағлұмат алады.
|
|
|
8мин
|
Топтық
жұмыс
І топ: Берілген
есептің кодын құрастырады.
І І топ: Берілген есептің
блок-сызбасын құрастырып айтып
береді.
True
False
Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған
ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек
түсінеді.
|
Есеп
шығару
Құндылық:
топпен жұмыс істей
алады.
бірлескен жұмыстың
нәтижесін қорғай алады.
түсініп және диалог
жүргізе алады.
ларға көмек көрсете
алады.
Дескриптор:
-
Программаның кодын
жазып, түсіндіре алады.
-
Программаның блок-сызбасын сызып, түсіндіре
алады.
|
https://docs.google.com/
(Google
Forms)
өз - өзін дескриптор
арқылы онлайн бағалау;
баллдық жүйе 10
балл;
|
|
3
мин
|
https://learningapps.org/
платформасы
“Жұбын табу”
әдісі
Python-дағы салыстыру таңбаларының
жұбын табады, фигураларды ажырата
алады.
|
Дескриптор:
|
https://docs.google.com/
(Google
Forms)
өз - өзін дескриптор
арқылы онлайн бағалау;
баллдық жүйе 10
балл;
|


|
5
мин.

|
Сабақты
бекіту
“QR код”
әдісі
арқылы екі топқа QR
код беріледі, сол оқушы қорытындылау сұраққа жауап
береді.
Сұрақты QR код
арқылы ашады. Мақсаты: Сабақты
қорытындылау.
|
Дескриптор:
- Шартты оператордың
құрылымын біледі.
- Логикалық өрнек блогы туралы
біледі.
|
https://docs.google.com/
(Google
Forms)
өз - өзін дескриптор
арқылы онлайн бағалау;
баллдық жүйе 10
балл;
|
QR
суреттер
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
соңы
2
мин
Кері
байланыс
|
Кері
байланыс
‘Instagram’ әлеуметтік желісіне сілтеме
арқылы кіріп, оқушылар кері байланыс
жазады.
Сабақ қызықты болды
ма?
|
|
|

|
Үй
тапсырмасы
‘Менің бір күнім’
атты тақырыбына алгоритм
құру.
Мақсаты: Өткен сабақты
пысықтау.
|
Саралау.
Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау.
Сіз оқушылардың материалды
игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
|