Материалдар / Сабақ тақырыбы: Тармақталған алгоритмдерді программалау

Сабақ тақырыбы: Тармақталған алгоритмдерді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Семинарда 7сыныпка Python программасы жайлы ашық сабақ өттім. Барлық оқушы үшін: алгоритмнің түрлерін біледі. Оқушылардың көбі үшін: тармақталған алгоритмдерді құрастыру жолдарын біледі. Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



«Келісемін» «Бекітемін»

ДОІЖ орынбасары: Мектеп-гимназия

_______ Л. Б. Беркимбаева директоры

__________Г.Т.Сандыбаева

Шымкент қаласы білім басқармасының

«Ж. Аймауытов атындағы №64 мектеп-гимназия»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі



«Цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану арқылы білім сапасын арттыру»

(Әдістемелік семинар)

Picture 6

Тақырыбы: Тармақталган алгоритмдерді программалау





Пән мұғалімі: Акынова Н. Н.

Сынып: 7 “Г”













Шымкент 2024-2025 оқу жылы



Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Акынова Н. Н.

Күні:

29.01.2025ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

4.3. Тармақталған алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін: алгоритмнің түрлерін біледі.

Оқушылардың көбі үшін: тармақталған алгоритмдерді құрастыру жолдарын біледі.

Кейбір оқушылар үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.

Бағалау критерийлері

  • Алгоритмдердің түрлерін біледі.

  • Шартты алгоритмдерге мысалдар келтіреді.

  • Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерге мысалдар келтіреді.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика мен терминология:

Егер → Если → If

Шығару → Выход → print

Енгізу → Ввод → Input


Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі, орыс тілі, математика.

Алдыңғы білім

Python программалау тілінде файлды ашуды, жабуды, жазу мен оқуды біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



2 мин.


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу

«Айна» әдісі арқылы, психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Мақсаты: Оқушылар айнаға қарап, өзінің қандай тұлға екенін айтады.

Топқа бөлу.

Random’ платформасы арқылы екі топқа біріктіріледі.

(мойындарына лента тағылады, 1-ші топқа сары, 2-ші топқа көк)

І топ – «Шартты оператор»

ІІ топ – «Логикалық өрнек»



Айна

Интерактивті тақта











5 мин.


https://wordwall.net/

платформасы Python-да файлдармен жұмыс жасау әдістерінің сипаттамасын айтады;

«Флеш-карты»

  • file.fileno() сипаттамасы?

  • file.isatty() сипаттамасы?

  • (.txt) қандай мәтін форматы?

  • file.close() сипаттамасы?

  • r+ сипаттамасы?

https://docs.google.com/ (Google Forms)

өз - өзін дескриптор арқылы онлайн бағалау;

баллдық жүйе 10 балл;

7-сынып оқулығы.


8 мин

Жаңа сабақ

Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы ақпараттарды оқуға бағытталады.

Тармақталған алгоритм - орындалуы керек қадам белгілі бір шарттың орындалу немесе орындалмауына байланысты жүзеге асырылатын алгоритм;


7-сынып оқулығы.

Сабақтың ортасы






10мин






Практикалық жұмыс

Оқулықтағы

2-мысалды компьютерде орындайды


2-мысал

Программа коды:

print (‘input a’)

a=input ()

print (‘input b’)

b=input ()

if a==b:

print(‘a is equal to b’, a, ‘=’, b)


Дескриптор:

  • Программада кірістірілген шарттарды жаза алады.

  • Логикалық өрнек ақиқат екенін шығара алады.

https://docs.google.com/ (Google Forms)

өз - өзін дескриптор арқылы онлайн бағалау;

баллдық жүйе 10 балл;

7-сынып оқулығы.


3мин

Сергіту сәті

Психологиялық тест

Өзі жайлы мағлұмат алады.



8мин

Топтық жұмыс

І топ: Берілген есептің кодын құрастырады.

І І топ: Берілген есептің блок-сызбасын құрастырып айтып береді.

True False

Мақсаты: Жаңа сабақ бөліміндегі оқыған ақпараттарын топтық талқылау барысында тереңірек түсінеді.

Есеп шығару

Құндылық:

  • Оқушылар

топпен жұмыс істей алады.

  • Басқалармен

бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай алады.

  • Өзгені тыңдап,

түсініп және диалог жүргізе алады.

  • Айналасындағы

ларға көмек көрсете алады.

Дескриптор:

  • Программаның кодын жазып, түсіндіре алады.

  • Программаның блок-сызбасын сызып, түсіндіре алады.





https://docs.google.com/ (Google Forms)

өз - өзін дескриптор арқылы онлайн бағалау;

баллдық жүйе 10 балл;


3 мин

https://learningapps.org/ платформасы

Жұбын табу” әдісі


Python-дағы салыстыру таңбаларының жұбын табады, фигураларды ажырата алады.


Дескриптор:

  • Python-дағы салыстыру таңбаларын сәйкестендіре алады.

  • Алгоритм сызбанұсқасының басты элементтерін ажырата алады.


https://docs.google.com/ (Google Forms)

өз - өзін дескриптор арқылы онлайн бағалау;

баллдық жүйе 10 балл;





5 мин.

Сабақты бекіту

QR код” әдісі

арқылы екі топқа QR код беріледі, сол оқушы қорытындылау сұраққа жауап береді.

Сұрақты QR код арқылы ашады. Мақсаты: Сабақты қорытындылау.


Дескриптор:

- Шартты оператордың құрылымын біледі.

- Логикалық өрнек блогы туралы біледі.

https://docs.google.com/ (Google Forms)

өз - өзін дескриптор арқылы онлайн бағалау;

баллдық жүйе 10 балл;

QR суреттер

Интерактивті тақта


Сабақтың соңы

2 мин



Кері байланыс


Кері байланыс

Instagram’ әлеуметтік желісіне сілтеме арқылы кіріп, оқушылар кері байланыс жазады.

Сабақ қызықты болды ма?




Үй тапсырмасы

Менің бір күнім’ атты тақырыбына алгоритм құру.


Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.


Саралау.


Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?



Бағалау.


Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?





Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:






Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі