Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушылар күз туралы түсініктерін кеңейтеді,сауатты жазуды үйренеді.Фонетикалық талдау жасайды. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Күз туралы біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: Күз туралы өлеңдер жатқа айтады |
| Кейбір оқушылар: Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін айта алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Істей алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер:Күз келді,күн сауытты |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Қоңыр күз,алтын жапырақтар |
| Талқылауға арналған тармақтар: Буын үндестігі дегеніміз не? |
| Сіз неліктен...екенін айта аласыз ба? Сіз оны қалай түсінесіз? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар:Мұғалімнің айтқанын жазады. |
Алдыңғы оқу |
|
Жоспар |
Жоспар ланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Бағалау |
Басталуы | Адамның күлкісі – әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық | Қалыптастыру шыбағалау. |
Ортасы | Диктант. Қоңыр күз.Жаздан кейін қоңыр ,салқын күз кел де келіп жетеді. Бұл кезде күн қысқа, түн ұзақ болады. Қараңғылық ерте түседі.Аспанда қара бұлт қаптап, жауын да жиі-жиі жауады.Күз айлары-жыл мезгілдерінің ең молшылық айлары. Бұл мезгіл-көкөніс,жеміс-жидектің піскен кезі.Күзде адамдар қысқа әзірлік жасайды. Қысқа көкөністерді тұздайды.Осындай кезде қыс та келіп қалады. (55 сөз)Тапсырма. 1.Косымшаларын табыңдар: Қараңғылық ,мезгілдерінің ,көкөністерді.2.Фонетика талдау: Салқын, піскен. | Кретериалды бағалау |
Аяқта луы | Жұмыс (соңғы буыны қалай үндесіп тұр?)Еңбек (соңғы буыны қалай үндесіп тұр?)1. Буын үндестігі дегеніміз не?2. Сіз оны қалай түсінесіз? | Өзара бағалау |
Қосымша ақпарат : Интернет желісінен алынды. |
Саралау – Сіз қосымше көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Панаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
Деңгейіна қарай тапсырмалар беремін. | «БББ» әдісі. | Өзін-өзі тану,дүниетану. |
Рефлекция.Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
|
|