Материалдар / Сабақ тақырыбыҚала мен ауыл

Сабақ тақырыбыҚала мен ауыл

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау 1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау Барлық оқушылар: Өз мекенжайын атайды Көптеген оқушылар: елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттайды Кейбір оқушылар: географиялық картаның сұлбасын салады; жаранама жасайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
499
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: дүниетану Мектеп: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2Б бөлім: Бізді қоршаған әлем Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып : Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбыҚала мен ауыл
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасынасілтеме)1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елдімекенінің географиялық орналасқанжерін сипаттау1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін,ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: Өз мекенжайын атайдыКөптеген оқушылар: елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттайдыКейбір оқушылар: географиялық картаның сұлбасын салады; жаранама жасайды
Бағалау критерийлері1.Өз мекенжайын атайды2.Елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттайды3.географиялық картаның сұлбасын салады
Тілдік мақсаттарТірек сөздер: ауыл, қалаАуылдағы адамдар қандай жұмыстар істейді?Қаладағы мамандық иелерін ата.Ауыл мен қаладағы құрылыс нысандарын ата.
Құндылықтарды дарытуТуған жерге деген сүйіспеншілікті ояту,дамыту; ауыл мен қаладағы кез-келген мамандық иесінің маңызды екенін түсіндіру
Пәнаралық байланысСауат ашу;бейнелеу;еңбек
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта
Бастапқы білімТұратын мемлекетін, елді мекен атауын, көшесін біледі
Сабақ барысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы«Ауадағы сауал» әдісіДопты қағып алған оқушы сұраққа жауап береді. Әр сұраққа әр оқушы жауап беруі тиіс1-сұрақ: Сен қандай көшеде тұрасың?2-сұрақ: Ауылымыз қалай аталады?3-сұрақ: Біз қай облыста тұрамыз?4-сұрақ: Қай мемлекеттің азаматтарымыз? Дескриптор:Көшесінің атын айтадыАуылдың қалай аталатынын біледіОблыс атауын біледіҚай мемлекет азаматы екенін айтады-Олай болса балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Қала мен ауыл»

доп
Сабақ ортасыМодельдік оқу:-Қалай ойлайсыңдар біз қалада тұрамыз ба, әлде ауылда тұрамыз ба?Шарты: Меніңше.......Менің ойымша.........Мен былай ойлаймын..........Деген сөздермен бастап жауап беруі тиісДұрыс жауап: қала типтес ауыл немесе елді мекен.

1-слайд: Суретпен жұмыс Қала мен ауыл суреті көрсетіледі.Тапсырма: Қай суретте қала, қай суретте ауыл бейнеленгенін табады. Оны қалай білгенін(ерекшеліктерін) айтады.Дескриптор:Қаланы көп қабатты үйлерге қарап табадыАуылды жайылып жүрген малдарға қарап т.б.табады

2-слайд: Жұптық жұмысПлакатқа кала мен ауыл ғимараттарын,көліктерін орналастыру, сипаттап айтуДескриптор :Жұптасып жұмыс жасайдыҚала ғимараттары мен көліктерін табадыАуыл ғимараттары мен көліктерін табадыҚала мен ауылды сипаттап айтады

3. «Өрмекші торы» әдісі: Өздері мекендейтін елді мекендегі елеулі ғимараттар мен ерекшеліктерді атау (оқу орны,көше,мәдениет үйі,т.б.)Дескриптор:ХҚТУ; ҚТклиникасын атайдыКітапхана , мектептерді айтадыКөшелердің атауын айтады

4.Топтық жұмыс1-топ: елді мекен сызбасын салу2-топ: Өзі тұратын қала немесе ауылға жарнама жасау3-топ: қала мен ауылдағы мамандық иелерін топтастыруДескриптор :Елді мекен сызбасын салу Өзі тұратын қала немесе ауылға жарнама жасайдыҚала мен ауылдағы мамандық иелерін ажыратады, топтастырады




















Интербелсенді тақтадағы суреттер

















Плакат,маркер, қима суреттер















Жіп















Плакат,маркер,қима суреттер
Сабақтың соңыКері байланыс: «Футбол» әдісімен жүргізіледі. Оқушылар екі топқа бөлініп, қарама-қарсы тұрады да сабақта естерінде қалған тақырыпқа байланысты сөздерді айта отырып бір-біріне доп лақтырады.

Саралау – оқушыларға қалайкөбірек қолдау көрсетудіжоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қоюдыжоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалды меңгеру деңгейінқалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздіктехникасының сақталуы
Барлық : «Ауадағы сауал» Суретпен жұмысКөптеген :жұптық жұмыс; «Өрмекші торы»Кейбір: топтық жұмыс

ОҮБжОҮБҚаламсапты аузыңа салмаЖелімді ауызға салма

Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрысқойылған ба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қол жеткіздіме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме?Сабақтың уақыттықкезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандайауытқулар болды,неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңызтуралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы ненібілдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?24




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ