Сабақ тақырыбыҚала мен ауыл

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ тақырыбыҚала мен ауыл

Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау 1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау Барлық оқушылар: Өз мекенжайын атайды Көптеген оқушылар: елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттайды Кейбір оқушылар: географиялық картаның сұлбасын салады; жаранама жасайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: дүниетану Мектеп:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2Б бөлім: Бізді қоршаған әлем

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып : Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы

Қала мен ауыл

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді

мекенінің географиялық орналасқан

жерін сипаттау

1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін,

ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Өз мекенжайын атайды

Көптеген оқушылар: елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттайды

Кейбір оқушылар: географиялық картаның сұлбасын салады; жаранама жасайды

Бағалау критерийлері

1.Өз мекенжайын атайды

2.Елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттайды

3.географиялық картаның сұлбасын салады

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер: ауыл, қала

Ауылдағы адамдар қандай жұмыстар істейді?

Қаладағы мамандық иелерін ата.

Ауыл мен қаладағы құрылыс нысандарын ата.

Құндылықтарды дарыту

Туған жерге деген сүйіспеншілікті ояту,дамыту; ауыл мен қаладағы кез-келген мамандық иесінің маңызды екенін түсіндіру

Пәнаралық байланыс

Сауат ашу;бейнелеу;еңбек

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Тұратын мемлекетін, елді мекен атауын, көшесін біледі

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

«Ауадағы сауал» әдісі

Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап береді. Әр сұраққа әр оқушы жауап беруі тиіс

1-сұрақ: Сен қандай көшеде тұрасың?

2-сұрақ: Ауылымыз қалай аталады?

3-сұрақ: Біз қай облыста тұрамыз?

4-сұрақ: Қай мемлекеттің азаматтарымыз?

Дескриптор:

Көшесінің атын айтады

Ауылдың қалай аталатынын біледі

Облыс атауын біледі

Қай мемлекет азаматы екенін айтады

-Олай болса балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Қала мен ауыл»


доп

Сабақ ортасы

Модельдік оқу:

-Қалай ойлайсыңдар біз қалада тұрамыз ба, әлде ауылда тұрамыз ба?

Шарты: Меніңше.......

Менің ойымша.........

Мен былай ойлаймын..........

Деген сөздермен бастап жауап беруі тиіс

Дұрыс жауап: қала типтес ауыл немесе елді мекен.


1-слайд: Суретпен жұмыс

Қала мен ауыл суреті көрсетіледі.

Тапсырма: Қай суретте қала, қай суретте ауыл бейнеленгенін табады. Оны қалай білгенін(ерекшеліктерін) айтады.

Дескриптор:

Қаланы көп қабатты үйлерге қарап табады

Ауылды жайылып жүрген малдарға қарап т.б.табады


2-слайд: Жұптық жұмыс

Плакатқа кала мен ауыл ғимараттарын,

көліктерін орналастыру, сипаттап айту

Дескриптор :

Жұптасып жұмыс жасайды

Қала ғимараттары мен көліктерін табады

Ауыл ғимараттары мен көліктерін табады

Қала мен ауылды сипаттап айтады


3. «Өрмекші торы» әдісі:

Өздері мекендейтін елді мекендегі елеулі ғимараттар мен ерекшеліктерді атау (оқу орны,көше,мәдениет үйі,т.б.)

Дескриптор:

ХҚТУ; ҚТклиникасын атайды

Кітапхана , мектептерді айтады

Көшелердің атауын айтады


4.Топтық жұмыс

1-топ: елді мекен сызбасын салу

2-топ: Өзі тұратын қала немесе ауылға жарнама жасау

3-топ: қала мен ауылдағы мамандық иелерін топтастыру

Дескриптор :

Елді мекен сызбасын салу

Өзі тұратын қала немесе ауылға жарнама жасайды

Қала мен ауылдағы мамандық иелерін ажыратады, топтастырады











Интербелсенді тақтадағы суреттер










Плакат,маркер, қима суреттер









Жіп









Плакат,маркер,қима суреттер

Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Футбол» әдісімен жүргізіледі. Оқушылар екі топқа бөлініп, қарама-қарсы тұрады да сабақта естерінде қалған тақырыпқа байланысты сөздерді айта отырып бір-біріне доп лақтырады.


Саралау – оқушыларға қалай

көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды

жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру деңгейін

қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы

Барлық : «Ауадағы сауал»

Суретпен жұмыс

Көптеген :жұптық жұмыс;

«Өрмекші торы»

Кейбір: топтық жұмыс


ОҮБжОҮБ

Қаламсапты аузыңа салма

Желімді ауызға салма


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу

мақсаттары дұрыс

қойылған ба? Оқушылардың

барлығы ОМ қол жеткізді

ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық

кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай

ауытқулар болды,

неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз

туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

24





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2018
578
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі