Балалар, қазір мына
аудиожазбаны тыңдаймыз.
Ұ. «Қарлығаш-адамның
досы»
-Қандай құс адамның досы
?
-Қарлығаштың ұясын бұзуға бола
ма?
-Қарлығаштың құйрығы айыр
ма?
-Балалар,біздің тұратын
жеріміз барма?
-Біз қайда
тұрамыз?(үйде)
-Балалар,қарлығаштар қайда
тұрады, қалай ойлайсыңдар?(ұяда)Ұя дегенде қандай дыбыс
естіледі?
ҚБ:
«Басбармақ» әдісі арқылы
бағалау.
-Жарайсыңдар,балалар.
М.К.Оқулықпен
жұмыс
«Ұ» дыбысымен
таныстыру. «Ұ»дыбысының дауысты жуан екенін және сөздің басында,
ортасында келетін үлгілерін көрсетіп мысалдар келтіру,
түсіндіру.
Ауаға, тақтаға
салу.
Мысалы: Ұя, ұшақ, ұстаз,
құю,
құмыра
т.б.
ҚБ.
«Отшашу» әдісі арқылы
бағалау.
Т.Топтық
жұмыс
Әр отбасы
мүшелеріне тиесілі заттарды сурет арқылы
болжа.
1-топ.Ұршық
2-топ.Ұстаз
3-топ.Ұшақ
4-топ.Ұста
Әр топ сурет бойынша
сөздерді буынға бөледі,оқиды,дыбыстық талдау жасайды.Шағын әңгіме
құрайды.
ҚБ:Топтар бір-бірін смайлик
арқылы бағалайды
«Қос қарлығаш»
сергіту сәтін
ұйымдастыру
Экранға қарап
қимылдар жасау
Топшама арқылы
саралау жұмысын жүргіземін. «Қай әріп жоғалып
қалды?»
А
деңгейі:Сөздерге тиісті әріпті
қояды.
Қ...лын ...ста
қ...рақ ...ршық.
Б
деңгейі:
Сөздерге тиісті
әріпті қояды.
Қ...лын ...ста
қ...рақ ...ршық.
Сөздерді буынға
бөледі.
С деңгейі
:
Сөздерге тиісті
әріпті қояды.
Қ...лын ...ста
қ...рақ ...ршық.
Сөздерді буынға
бөледі.
Сөздерден сөйлем
құрайды
Қ.Б:Оқушылар өздерін бағдаршам
арқылы бағалайды.
Дәптермен
жұмыс
Үлгі бойынша
әріптерді бастырып, таза етіп
жазады
ҚБ. Мұғалімнің кері
байланысы.
Екі жұлдыз,бір
ұсыныс.
Бағалау
критерийі: Білім алушы Әріптерді таниды
және ажыратады. Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп
оқиды.
Тапсырма.Кестедегі
әріптердің арасынан берілген сөздерді тауып оқыңыз және
бояңыз.
Дескриптор: Білім алушы - берілген
сөздерді оқиды; - сөзді кестедегі әріптердің арасынан табады және
бояйды
Бағалау критерийі:
Білім алушы Сөзді буынға бөледі және сызбамен көрсетеді.
Сөздегі буын санын
анықтайды.
Тапсырма. Заттардың
атауын буынға бөліп айтыңыз. Буынды сызбамен көрсетіңіз. Сөзде неше
буын бар? Буынның санын цифрмен
жазыңыз.
Дескриптор: Білім
алушы - заттың атауын буынға бөліп айтады; - сөзді буынға бөлу
сызбасын көрсетеді; - сөздегі буын санын анықтап,
жазады
ҚБ.Өзіндік
бағалау.
|