Материалдар / Сабақ "Ұ әрпі мен дыбысы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ "Ұ әрпі мен дыбысы"

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне сабақты қысқа мерзімді жоспарлау кезінде көмегі тиер деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
327
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні: Сауат ашу

Менің отбасым және достарым

Күні:5.12.2017ж

Сынып:1

Мектеп: Тереңкөл ОЖББМ

Мұғалімнің аты-жөні: Мусагалиева Мерует У.

Қатысқандар саны:10

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым. «І» әрпі мен дыбысы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.1.8.1. берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрастыру

1.3.5.1. тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, мәтін құрастыру және жазу


Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Әріпті таниды,каллиграфиялық талапқа сай жазады.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрастыру.

Кейбір оқушылар білуге тиісті:

Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, мәтін құрастыру және жазу


Тілдік мақсаттар

Түйме

Ине

жіп

Талқылауға арналған сұрақтар:

Әсет әжесіне қадалған түйме үшін не айту керек?

Әжесі немересіне ше?

Құндылықтарды дамыту

Ұжымдық,топтық жұмыс кезінде жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылықтарын дамыту.Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.


Пәнаралық байланыс

Дүниетану, музыка

АКТ қолдану дағдылары

Жаңа сабақтарды меңгерту барысында аудиожазба тыңдату.Сергіту сәті кезінде бейнеролик пайдаланамын.


Алдыңғы білім

«І»дыбысын таниды,сөздерді буынға бөліп оқиды.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет




Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Ширату

Ширату

Ұ. Шеңбер құру:

  • Жақында қандай мереке келе жатыр?

  • Ал сендер, қандай мерекелерді жақсы көресіңдер?

  • Өте жақсы, көбің туған күндеріңді жақсы көретін екенсіңдер, олай болса қазір біз оң жақтағы көршімізге ым-ишара арқылы сый сыйлап, табайық.

  • Қане, таптық па сыйлықтарымызды?Онда осы сыйлықтарыңмен біз қонаққа барамыз.



Топқа бөлу

«Қимылды көрсет» ойын. Мимика

  • Қазір мен «Адамдар» дегенде барлығымыз жүреміз, «Үй» дегенде 2 адамнан үй жасап тұрамыз, «Тұрғын» дегенде үй ішіне 1адам кіреді.

«Қонақ» дегенде 5 адамнан қол ұстасып тұру керек.









суреттер

Сабақтың ортасы

5 -минут











4- минут

















5 -минут



















2 минут







5-минут


















3-минут






5-минут

Балалар, қазір мына аудиожазбаны тыңдаймыз.

Ұ. «Қарлығаш-адамның досы»

-Қандай құс адамның досы ?

-Қарлығаштың ұясын бұзуға бола ма?

-Қарлығаштың құйрығы айыр ма?

-Балалар,біздің тұратын жеріміз барма?

-Біз қайда тұрамыз?(үйде)

-Балалар,қарлығаштар қайда тұрады, қалай ойлайсыңдар?(ұяда)Ұя дегенде қандай дыбыс естіледі?

ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.

-Жарайсыңдар,балалар.


М.К.Оқулықпен жұмыс

«Ұ» дыбысымен таныстыру. «Ұ»дыбысының дауысты жуан екенін және сөздің басында, ортасында келетін үлгілерін көрсетіп мысалдар келтіру, түсіндіру.

Ауаға, тақтаға салу.

Мысалы: Ұя, ұшақ, ұстаз, құю,

құмыра т.б.

ҚБ. «Отшашу» әдісі арқылы бағалау.

Т.Топтық жұмыс

Әр отбасы мүшелеріне тиесілі заттарды сурет арқылы болжа.

1-топ.Ұршық

2-топ.Ұстаз

3-топ.Ұшақ

4-топ.Ұста

Әр топ сурет бойынша сөздерді буынға бөледі,оқиды,дыбыстық талдау жасайды.Шағын әңгіме құрайды.

ҚБ:Топтар бір-бірін смайлик арқылы бағалайды


«Қос қарлығаш» сергіту сәтін ұйымдастыру

Экранға қарап қимылдар жасау



Топшама арқылы саралау жұмысын жүргіземін. «Қай әріп жоғалып қалды?»

А деңгейі:Сөздерге тиісті әріпті қояды.

Қ...лын ...ста қ...рақ ...ршық.

Б деңгейі:

Сөздерге тиісті әріпті қояды.

Қ...лын ...ста қ...рақ ...ршық.

Сөздерді буынға бөледі.

С деңгейі :

Сөздерге тиісті әріпті қояды.

Қ...лын ...ста қ...рақ ...ршық.

Сөздерді буынға бөледі.

Сөздерден сөйлем құрайды

Қ.Б:Оқушылар өздерін бағдаршам арқылы бағалайды.




Дәптермен жұмыс

Үлгі бойынша әріптерді бастырып, таза етіп жазады

ҚБ. Мұғалімнің кері байланысы.

Екі жұлдыз,бір ұсыныс.


Бағалау критерийі: Білім алушы  Әріптерді таниды және ажыратады.  Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.

Тапсырма.Кестедегі әріптердің арасынан берілген сөздерді тауып оқыңыз және бояңыз.


Дескриптор: Білім алушы - берілген сөздерді оқиды; - сөзді кестедегі әріптердің арасынан табады және бояйды

Бағалау критерийі: Білім алушы  Сөзді буынға бөледі және сызбамен көрсетеді.  Сөздегі буын санын анықтайды.

Тапсырма. Заттардың атауын буынға бөліп айтыңыз. Буынды сызбамен көрсетіңіз. Сөзде неше буын бар? Буынның санын цифрмен жазыңыз.


Дескриптор: Білім алушы - заттың атауын буынға бөліп айтады; - сөзді буынға бөлу сызбасын көрсетеді; - сөздегі буын санын анықтап, жазады

ҚБ.Өзіндік бағалау.

аудиодиск











Picture 4



Таныстыры-лым,

Оқулық 63бет








Суреттер

Оқулық, 63 бет









Рисунок 9





Бейне ролик







Оқулық, 63 бет












Shape1


Shape2


Shape3




Жұмыс дәптері

37-бет

Сабақтың соңы

3 минут


Ұ.Сабақты қорытындылау мақсатында «Ұшты ұшты» ойынын ойнаймыз.

Ұшақ,қарға,құлан,доп,құман т.б.

«Ұ»дыбысы бар сөздерге ғана қол көтереміз.

«Ұ» дыбысы жоқ сөздерге қол көтермейміз.

Кері байланыс

-Сабақ ұнадыма?

-Не ұнамады?

-Не қиын болды?

ҚБ.














Кеменің суреті




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!