Материалдар / сабаққа ену парағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабаққа ену парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сабаққа ену парағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2019
7869
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні_____________ пән атауы______________________________ сыныбы_________

Сабаққа қатысудағы мақсатым (... зерттеу, ... көмек беру)__________________________________

/___________________________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

Мұғалімнің аты жөні_________________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы_________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

Сабақтың мақсаты:

/___________________________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

Күтілетін нәтиже ____________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

Тізім бойынша оқушылар Қатысқан оқушылар Қатыспаған оқушылар

саны ________________ саны_____________ саны_______________

Дайындық / жоспарлау

деректер

жоқ

жартылай

құзыретті

жоғары білікті

Сабақ мақсатының оқу мақсаттарына сәйкестігі





Оқушыға бағдарланған жаттығулар





Оқыту үшін бағалау (қалыптастырушы)





Оқыту мен оқу ортасы





Оқушыға бағдарланған жаттығулар





Сұрақ қою мүмкіндіктері





Сын тұрғысынан ойлау





Шығармашылық жұмысқа баулу





Шынайы әлеммен байланыс





Табыс критерийлеріне сәйкес бағалау





Кері байланыс





АКТ-ны ықпалдастыру





Талантты және дарынды оқушыларды дамыту/саралау жұмысы





Рефлексия жасай білуі






Бақылаушының кері байланысы:




















Келесі қадамдар: (ұсыныстар)

Мұғалім

Оқушы

Сабақтың басталуы:







Сабақтың ортасы:












































Сабақтың соңы:











Таныстым, келісемін :____________________________ мерзімі__________

мұғалімнің қолы, тегі, аты.

Сабақ өткізген мұғалімнің рефлексиясы:

Іс-әрекетті баяндау: (жоспарланған іс-әрекет орындалды ма?)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Сабақтың ұтымды жағы: (қай кезеңде, қалай көрінді?)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Сабақтың ұтымсыз жағы: (қай кезеңде, қалай көрінді? Себебі?)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------­­­­­­-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Келесі қадамдар:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Рефлексия жасаған мұғалімнің аты-жөні:_________________________________ мерзімі___________

Тәрбиелік іс-шараға параметрік талдау

Күні_____________іс-шара атауы_______________________________________сыныбы_________

Қатысудағы мақсатым:________________________________________________________________

(танысу, үйрену, бақылау, әдістемелік көмек беру, тәжірибені таратуға ұсыну)

Сынып жетекшісі_____________________________________________________________________

Тәрбие сағатының тақырыбы__________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

Мақсаты:

/___________________________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

Күтілетін нәтиже ____________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

/___________________________________________________________________________________

/__________________________________________________________________________________

Тізім бойынша оқушылар Қатысқан оқушылар Қатыспаған оқушылар

саны ________________ саны_____________ саны_______________

Р/с

Қойылатын талаптар

Құзіреттілік деңгейлері

А

(жартылай/ жоқ)

В

(құзіретті)

С

(жоғары білікті)

1

Ұйымдастыруы (жоспарлау қаблеті)




2

Тәрбие сағатының мақсаты мен міндеттері




3

Оқушылардың мүмкіндіктеріне қарай жұмысты саралау қабілеті




4

Уақытты тиімді пайдалануы




5

Сыныптағы оқушылар арасында пікір алысу және пікірталас жүргізетін орта құра білу.




6

Оқыту мен тәрбиенің тиімді әдіс-тәсілдерін таңдай білуі




7

АКТ-ны пайдалануы, безендірілуі, көрнекіліктердің тартымдылығы




8

Шынайы әлеммен байланыс




9

Өз бетінше оқуға үйрету, оқушының рефлексия жасай білуін дамыту қабілеті




10

Қорытындылауы (кері байланыс)





Бақылаушының кері байланысы: ___________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Мұғалім

оқушылар

Тәрбие сағатының басталуы





Негізгі бөлімі






























Тәрбие сағатының аяқталуы







Ескертулер:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсыныстар:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Таныстым, келісемін :_____________________________________________ мерзімі__________

мұғалімнің қолы, тегі, аты.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!