Күні_____________ пән
атауы______________________________
сыныбы_________
Сабаққа қатысудағы мақсатым
(... зерттеу, ... көмек
беру)__________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Мұғалімнің аты
жөні_________________________________________________________________
Сабақтың
тақырыбы_________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Сабақтың
мақсаты:
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Күтілетін нәтиже
____________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Тізім бойынша оқушылар
Қатысқан оқушылар Қатыспаған оқушылар
саны ________________
саны_____________ саны_______________
Дайындық /
жоспарлау
|
деректер
жоқ
|
жартылай
|
құзыретті
|
жоғары білікті
|
Сабақ мақсатының оқу
мақсаттарына сәйкестігі
|
|
|
|
|
Оқушыға бағдарланған
жаттығулар
|
|
|
|
|
Оқыту үшін бағалау
(қалыптастырушы)
|
|
|
|
|
Оқыту мен оқу
ортасы
|
|
|
|
|
Оқушыға бағдарланған
жаттығулар
|
|
|
|
|
Сұрақ қою
мүмкіндіктері
|
|
|
|
|
Сын тұрғысынан
ойлау
|
|
|
|
|
Шығармашылық жұмысқа
баулу
|
|
|
|
|
Шынайы әлеммен
байланыс
|
|
|
|
|
Табыс критерийлеріне сәйкес
бағалау
|
|
|
|
|
Кері
байланыс
|
|
|
|
|
АКТ-ны
ықпалдастыру
|
|
|
|
|
Талантты және дарынды
оқушыларды дамыту/саралау жұмысы
|
|
|
|
|
Рефлексия жасай
білуі
|
|
|
|
|
Бақылаушының кері
байланысы:
|
Келесі
қадамдар: (ұсыныстар)
|
Мұғалім
|
Оқушы
|
Сабақтың
басталуы:
|
|
Сабақтың
ортасы:
|
|
Сабақтың
соңы:
|
|
Таныстым, келісемін
:____________________________
мерзімі__________
мұғалімнің қолы, тегі,
аты.
Сабақ өткізген
мұғалімнің рефлексиясы:
Іс-әрекетті
баяндау: (жоспарланған іс-әрекет
орындалды ма?)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Сабақтың
ұтымды жағы:
(қай кезеңде, қалай
көрінді?)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың ұтымсыз
жағы: (қай кезеңде, қалай көрінді?
Себебі?)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Келесі
қадамдар:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Рефлексия жасаған мұғалімнің
аты-жөні:_________________________________
мерзімі___________
Тәрбиелік іс-шараға
параметрік талдау
Күні_____________іс-шара
атауы_______________________________________сыныбы_________
Қатысудағы
мақсатым:________________________________________________________________
(танысу, үйрену, бақылау,
әдістемелік көмек беру, тәжірибені таратуға
ұсыну)
Сынып
жетекшісі_____________________________________________________________________
Тәрбие сағатының
тақырыбы__________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Мақсаты:
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Күтілетін нәтиже
____________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/__________________________________________________________________________________
Тізім бойынша оқушылар
Қатысқан оқушылар Қатыспаған оқушылар
саны ________________
саны_____________ саны_______________
Р/с
|
Қойылатын
талаптар
|
Құзіреттілік
деңгейлері
|
А
(жартылай/
жоқ)
|
В
(құзіретті)
|
С
(жоғары
білікті)
|
1
|
Ұйымдастыруы (жоспарлау
қаблеті)
|
|
|
|
2
|
Тәрбие сағатының мақсаты мен
міндеттері
|
|
|
|
3
|
Оқушылардың
мүмкіндіктеріне қарай жұмысты саралау
қабілеті
|
|
|
|
4
|
Уақытты тиімді
пайдалануы
|
|
|
|
5
|
Сыныптағы оқушылар
арасында пікір алысу және пікірталас жүргізетін орта құра
білу.
|
|
|
|
6
|
Оқыту мен тәрбиенің тиімді
әдіс-тәсілдерін таңдай білуі
|
|
|
|
7
|
АКТ-ны пайдалануы,
безендірілуі, көрнекіліктердің
тартымдылығы
|
|
|
|
8
|
Шынайы әлеммен
байланыс
|
|
|
|
9
|
Өз бетінше оқуға үйрету,
оқушының рефлексия жасай білуін дамыту
қабілеті
|
|
|
|
10
|
Қорытындылауы (кері
байланыс)
|
|
|
|
Бақылаушының кері
байланысы: ___________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мұғалім
|
оқушылар
|
Тәрбие сағатының
басталуы
|
|
Негізгі
бөлімі
|
|
Тәрбие сағатының
аяқталуы
|
|
Ескертулер:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Таныстым, келісемін
:_____________________________________________
мерзімі__________
мұғалімнің қолы, тегі,
аты.