Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
сабаққа ену парағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні_____________ пән атауы______________________________ сыныбы_________
Сабаққа қатысудағы мақсатым (... зерттеу, ... көмек беру)__________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Мұғалімнің аты жөні_________________________________________________________________
Сабақтың тақырыбы_________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Сабақтың мақсаты:
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Күтілетін нәтиже ____________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Тізім бойынша оқушылар Қатысқан оқушылар Қатыспаған оқушылар
саны ________________ саны_____________ саны_______________
Дайындық / жоспарлау |
деректер жоқ |
жартылай |
құзыретті |
жоғары білікті |
Сабақ мақсатының оқу мақсаттарына сәйкестігі |
|
|
|
|
Оқушыға бағдарланған жаттығулар |
|
|
|
|
Оқыту үшін бағалау (қалыптастырушы) |
|
|
|
|
Оқыту мен оқу ортасы |
|
|
|
|
Оқушыға бағдарланған жаттығулар |
|
|
|
|
Сұрақ қою мүмкіндіктері |
|
|
|
|
Сын тұрғысынан ойлау |
|
|
|
|
Шығармашылық жұмысқа баулу |
|
|
|
|
Шынайы әлеммен байланыс |
|
|
|
|
Табыс критерийлеріне сәйкес бағалау |
|
|
|
|
Кері байланыс |
|
|
|
|
АКТ-ны ықпалдастыру |
|
|
|
|
Талантты және дарынды оқушыларды дамыту/саралау жұмысы |
|
|
|
|
Рефлексия жасай білуі |
|
|
|
|
Бақылаушының кері байланысы: |
Келесі қадамдар: (ұсыныстар) |
Мұғалім |
Оқушы |
Сабақтың басталуы: |
|
Сабақтың ортасы: |
|
Сабақтың соңы:
|
|
Таныстым, келісемін :____________________________ мерзімі__________
мұғалімнің қолы, тегі, аты.
Сабақ өткізген мұғалімнің рефлексиясы:
Іс-әрекетті баяндау: (жоспарланған іс-әрекет орындалды ма?)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Сабақтың ұтымды жағы: (қай кезеңде, қалай көрінді?)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сабақтың ұтымсыз жағы: (қай кезеңде, қалай көрінді? Себебі?)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Келесі қадамдар:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Рефлексия жасаған мұғалімнің аты-жөні:_________________________________ мерзімі___________
Тәрбиелік іс-шараға параметрік талдау
Күні_____________іс-шара атауы_______________________________________сыныбы_________
Қатысудағы мақсатым:________________________________________________________________
(танысу, үйрену, бақылау, әдістемелік көмек беру, тәжірибені таратуға ұсыну)
Сынып жетекшісі_____________________________________________________________________
Тәрбие сағатының тақырыбы__________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Мақсаты:
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
Күтілетін нәтиже ____________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/___________________________________________________________________________________
/__________________________________________________________________________________
Тізім бойынша оқушылар Қатысқан оқушылар Қатыспаған оқушылар
саны ________________ саны_____________ саны_______________
Р/с |
Қойылатын талаптар |
Құзіреттілік деңгейлері |
||
А (жартылай/ жоқ) |
В (құзіретті) |
С (жоғары білікті) |
||
1 |
Ұйымдастыруы (жоспарлау қаблеті) |
|
|
|
2 |
Тәрбие сағатының мақсаты мен міндеттері |
|
|
|
3 |
Оқушылардың мүмкіндіктеріне қарай жұмысты саралау қабілеті |
|
|
|
4 |
Уақытты тиімді пайдалануы |
|
|
|
5 |
Сыныптағы оқушылар арасында пікір алысу және пікірталас жүргізетін орта құра білу. |
|
|
|
6 |
Оқыту мен тәрбиенің тиімді әдіс-тәсілдерін таңдай білуі |
|
|
|
7 |
АКТ-ны пайдалануы, безендірілуі, көрнекіліктердің тартымдылығы |
|
|
|
8 |
Шынайы әлеммен байланыс |
|
|
|
9 |
Өз бетінше оқуға үйрету, оқушының рефлексия жасай білуін дамыту қабілеті |
|
|
|
10 |
Қорытындылауы (кері байланыс) |
|
|
|
Бақылаушының кері байланысы: ___________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мұғалім |
оқушылар |
Тәрбие сағатының басталуы |
|
Негізгі бөлімі |
|
Тәрбие сағатының аяқталуы |
|
Ескертулер:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Таныстым, келісемін :_____________________________________________ мерзімі__________
мұғалімнің қолы, тегі, аты.