Сабаққа өзара қатысу туралы педагог-психолог құжаты (2025 жыл)
Мақсаты:
Оқушылардың психоэмоционалдық жағдайын, сабақтағы белсенділігін,
оқыту процесінің сапасын және мұғалім мен оқушылар арасындағы өзара
әрекеттестікті бақылау.
![]()
1. Жалпы ақпарат
-
Мектеп: ___________________________________________
-
Сынып: ___________________________________________
-
Сабақ тақырыбы: ___________________________________
-
Пән: _____________________________________________
-
Педагог: _________________________________________
-
Күні: ____________________________________________
-
Бақылаушы: _______________________________________
-
Сабақтың ұзақтығы: _______________________________
![]()
2. Сабақтың сипаттамасы
-
Сабақтың түрі:
□ Жаңа тақырыпты түсіндіру
□ Бекіту
□ Аралас сабақ
□ Тәжірибелік жұмыс
□ Қайталау сабағы -
Сабақ құрылымы:
□ Жоспарға сәйкес
□ Жоспардан ауытқулар болды (себебі: ________________________)
![]()
3. Психоэмоционалдық атмосфера
|
Критерийлер |
Иә |
Жоқ |
Ескертпелер |
|
Оқушылардың сабаққа дайындығы |
|
|
|
|
Эмоционалдық тұрақтылық |
|
|
|
|
Белсенділік пен ынта |
|
|
|
|
Сыныптағы тәртіп |
|
|
|
4. Оқушылардың сабаққа қатысуы
|
Критерийлер |
Жоғары |
Орташа |
Төмен |
Ескертулер |
|
Сабаққа назар аудару |
|
|
|
|
|
Тапсырмаларды орындау |
|
|
|
|
|
Топтық жұмысқа қатысу |
|
|
|
|
|
Қызығушылық таныту |
|
|
|
|
5. Жеке бақылаулар
-
Сабақта ерекше белсенді оқушылар: _____________________________________
-
Сабақта енжар болған оқушылар: _______________________________________
-
Оқушылар арасында кездескен қиындықтар: _____________________________
-
Сабақтағы ерекше жағдайлар: _________________________________________
![]()
6. Мұғалімнің жұмысына талдау
|
Критерийлер |
Иә |
Жоқ |
Ескертулер |
|
Оқыту әдістерінің тиімділігі |
|
|
|
|
Оқушылармен қарым-қатынасы |
|
|
|
|
Тақырыпты түсіндірудің қолжетімділігі |
|
|
|
7. Қорытынды және ұсыныстар
-
Сабақтың жалпы бағасы:
□ Өте жақсы
□ Жақсы
□ Қанағаттанарлық
□ Төмен -
Ұсыныстар:
-
Мұғалімге: _____________________________________________
-
Оқушыларға: ___________________________________________
-
Ата-аналарға: __________________________________________
-
![]()
Психологтың қолы: ________________ Күні : ________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабаққа өзара қатысу туралы педагог- психолог үшін құжат 2025
Сабаққа өзара қатысу туралы педагог- психолог үшін құжат 2025
Сабаққа өзара қатысу туралы педагог-психолог құжаты (2025 жыл)
Мақсаты:
Оқушылардың психоэмоционалдық жағдайын, сабақтағы белсенділігін,
оқыту процесінің сапасын және мұғалім мен оқушылар арасындағы өзара
әрекеттестікті бақылау.
![]()
1. Жалпы ақпарат
-
Мектеп: ___________________________________________
-
Сынып: ___________________________________________
-
Сабақ тақырыбы: ___________________________________
-
Пән: _____________________________________________
-
Педагог: _________________________________________
-
Күні: ____________________________________________
-
Бақылаушы: _______________________________________
-
Сабақтың ұзақтығы: _______________________________
![]()
2. Сабақтың сипаттамасы
-
Сабақтың түрі:
□ Жаңа тақырыпты түсіндіру
□ Бекіту
□ Аралас сабақ
□ Тәжірибелік жұмыс
□ Қайталау сабағы -
Сабақ құрылымы:
□ Жоспарға сәйкес
□ Жоспардан ауытқулар болды (себебі: ________________________)
![]()
3. Психоэмоционалдық атмосфера
|
Критерийлер |
Иә |
Жоқ |
Ескертпелер |
|
Оқушылардың сабаққа дайындығы |
|
|
|
|
Эмоционалдық тұрақтылық |
|
|
|
|
Белсенділік пен ынта |
|
|
|
|
Сыныптағы тәртіп |
|
|
|
4. Оқушылардың сабаққа қатысуы
|
Критерийлер |
Жоғары |
Орташа |
Төмен |
Ескертулер |
|
Сабаққа назар аудару |
|
|
|
|
|
Тапсырмаларды орындау |
|
|
|
|
|
Топтық жұмысқа қатысу |
|
|
|
|
|
Қызығушылық таныту |
|
|
|
|
5. Жеке бақылаулар
-
Сабақта ерекше белсенді оқушылар: _____________________________________
-
Сабақта енжар болған оқушылар: _______________________________________
-
Оқушылар арасында кездескен қиындықтар: _____________________________
-
Сабақтағы ерекше жағдайлар: _________________________________________
![]()
6. Мұғалімнің жұмысына талдау
|
Критерийлер |
Иә |
Жоқ |
Ескертулер |
|
Оқыту әдістерінің тиімділігі |
|
|
|
|
Оқушылармен қарым-қатынасы |
|
|
|
|
Тақырыпты түсіндірудің қолжетімділігі |
|
|
|
7. Қорытынды және ұсыныстар
-
Сабақтың жалпы бағасы:
□ Өте жақсы
□ Жақсы
□ Қанағаттанарлық
□ Төмен -
Ұсыныстар:
-
Мұғалімге: _____________________________________________
-
Оқушыларға: ___________________________________________
-
Ата-аналарға: __________________________________________
-
![]()
Психологтың қолы: ________________ Күні : ________________
шағым қалдыра аласыз













