Мектепке дейінгі білім беру ұйымы педагогінің ұйымдастырылған қызметін
(іс-шарасын) бақылау парағы
|
Педагогтің ТАӘ (бар болса) |
.... |
Бақылаушының ТАӘ (бар болса) |
.... |
|||||
|
Лауазымы, біліктілік санаты |
Тәрбиеші, педагог |
Лауазымы |
Әдіскер «Педагог-эксперт» |
|||||
|
Ұйымдастырылған қызмет |
Тақырыбы: «Түстер әлемі» |
Кіріктірілген іс-әрекет |
|
|||||
|
Білім беру ұйымы |
... |
Бақылау күні |
26.09.2024 |
|||||
|
Топ |
«Бәйтерек» ересектер |
|
|
|||||
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (вариативтік, бейімделген білім беру бағдарламалары) негізінде ұйымдастырылған қызметтің (іс-шараның) мазмұны |
||||||||
|
Ұйымдастырылған қызметтің міндеттері |
Балаларға негізгі төр түсті ажыратуға, топтастыруға дағдылау. Балалардың жас ерекшеліктеріне сүйене отырып, тапсырмалар берілді. Бағдарламаға сәйкес келеді. Балалардың ой-өрісін, зейінің, түстерді қабылдап және түс туралы түсініктерді жетілдіру. |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
Деңгейі |
|||||||
|
I |
Жоспарлау |
0 |
1 |
2 |
3 |
|||
|
1.1 |
Ұйымдастырылған қызметтің (іс-шараның) міндеттері |
|||||||
|
міндеттер ұйымдастырылған қызметтің мазмұнына сәйкес келеді |
|
|
2 |
|
||||
|
барлық тәрбиеленушілер үшін ұйымдастырылған қызметінде (іс-шарасында) нақты, қол жетімді |
|
|
2 |
|
||||
|
1.2 |
Тәрбие және оқыту әдістері |
|||||||
|
тапсырмаларға сәйкес келеді |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктеріне сәйкес |
|
|
2 |
|
||||
|
барлық тәрбиеленушілердің білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді |
|
|
2 |
|
||||
|
әдістерді қолдану: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады |
0 |
|
|
|
||||
|
1.3 |
Педагогтің тәрбиеленушілермен өзара әрекеттесу тәсілдерін, әдістерін бағалау |
|||||||
|
тәрбиеленушілердің жеке және ұжымдық мүдделерін, қажеттіліктерін қолдауды қамтамасыз етеді |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктеріне сәйкес |
|
|
2 |
|
||||
|
күні бойы тәрбиеленушілерге эмоционалды жайлылықты қамтамасыз етеді |
|
|
2 |
|
||||
|
әдістерді қолдану: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады |
0 |
|
|
|
||||
|
II |
Ұйымдастырылған қызметті (іс-шараны) өткізу |
|||||||
|
2.1 |
Функционалдық сауаттылықтың дамуын ескере отырып, материал ұсыну |
|||||||
|
терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді |
|
|
2 |
|
||||
|
әр түрлі көздерден ақпаратты табу, алу және түсіндіру дағдыларын дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдер қолданылады |
|
|
2 |
|
||||
|
әртүрлі көздерден ақпаратты табу дағдыларын дамытуға бағытталған ресурстар пайдаланылады |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілер материалды практикалық қолдану тәсілдерін анықтауға қатысады |
|
|
2 |
|
||||
|
2.2 |
Цифрлық білім беру ресурстарын және қосымша дерек көздерді қолдану |
|||||||
|
Педагог тәрбиеленушілердің жеке қажеттіліктері мен қызығушылықтарын есепке алып әзірлеген ЦББР пайдаланылады |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің мүдделері мен қабілеттері ескеріле отырып, ата-аналарға /заңды өкілдерге қосымша дереккөздерге авторлық сілтемелер беріледі |
|
|
2 |
|
||||
|
2.3 |
Ресурстарды, саралау әдістерін қолдану |
|||||||
|
ресурстар тәрбиеленушілердің өзара әрекеттесуіне ықпал етеді |
|
|
|
3 |
||||
|
барлық тәрбиеленушілердің қажеттіліктері, мүдделері және жеке ерекшеліктері ескеріледі |
|
1 |
|
|
||||
|
ресурстарды саралау барлық тәрбиеленушілердің қажеттіліктеріне, қызығушылықтарына сәйкес келеді |
|
1 |
|
|
||||
|
барлық тәрбиеленушілердің танымдық қызығушылығын арттыру әдістерін қолданады |
|
1 |
|
|
||||
|
2.4 |
Күн тәртібі, уақытты ұтымды пайдалану |
|||||||
|
күн тәртібі сақталады, бұл ретте педагог тәрбиеленушілердің қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді |
|
|
2 |
|
||||
|
уақыт ұтымды бөлінеді (тайм-менеджмент сақталады) |
|
|
2 |
|
||||
|
педагог пен тәрбиеленушілердің сөйлеу балансы сақталады |
|
|
2 |
|
||||
|
2.5 |
Тәрбиеленушілердің өзара іс-әрекетін ұйымдастыру |
|||||||
|
өзара әрекеттесудің әртүрлі формаларын қолдануда тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады (өзара әрекеттесу кезінде рөлдер бөлінеді) |
|
|
2 |
|
||||
|
өзара іс-әрекетті ұйымдастыру кезінде тәрбиеленушілердің жеке қажеттіліктері, мүдделері ескеріледі |
|
1 |
|
|
||||
|
тәрбиеленушілер диалогқа, талқылауға белсенді қатысады |
|
1 |
|
|
||||
|
2.6 |
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту |
|
|
2 |
|
|||
|
ресурстар, әдістер мен тәсілдер құндылықтардың дамуына ықпал етеді |
|
|
2 |
|
||||
|
оқушылар құндылықтарға деген адалдықтарын көрсетеді |
|
|
2 |
|
||||
|
III |
Тәрбиеленушілердің қызметін бақылау |
|||||||
|
3.1 |
Бақылау кезіндегі тәрбиеленушілердің қызмет түрлері |
|||||||
|
тәрбиеленушілердің өзін-өзі ұйымдастыру дағдылары қалыптасқан |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің жасына сәйкес |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің белгілі бір қызметке қызығушылық танытады |
|
|
2 |
|
||||
|
өзін-өзі бағалау және өзара бағалау жүргізіледі |
|
|
2 |
|
||||
|
IV |
Рефлексия |
|||||||
|
4.1 |
Ұйымдастырылған қызмет (іс-шара) бойынша педагог рефлексиясы |
|||||||
|
тәрбиеленушілердің міндеттерге қол жеткізуі негізінде ұйымдастырылған қызметті (іс-шараны) бағалау жүргізіледі |
|
|
|
3 |
||||
|
4.2 |
өзіндік талдау негізінде тәжірибені дамыту бойынша бағыттар мен нақты әрекеттер анықталады |
|
|
|
3 |
|||
|
|
Барлығы |
|
5 |
50 |
9 |
|||
|
|
қорытынды (max 102) |
64 |
||||||
|
Ұсыныстар Іс-әрекет құрлымы жүйелі. Оқу мақсатына қол жеткізу үшін алынған тапсырмалар топтың ерекшелігіне сай шыққан. Балалар топтық жұмыста белсенділік танытты. Тілдерін дамыту мақсатында жұмақ жасырылды. Балалармен іс-әрекетті шаттық шеңберінен бастады. Жыл меззгілдеріне байланысты бірнеше сұрақтар қойып, қайталау жұмыстарын жүргізді. Ғажайып сәт ретінде қорапша алынды. Оның ішіндегі заттар балалардың қызығушылығын оятты. Қораптың ішінен шыққан тапсырманы орындау мақсатында түстер ханшайымы қонаққа келді. Шығармашылық бұрышында түстерді бір-бірінен ажырату мақсатында «Түстерді ажырат» ойыны алынды. Сұрақ-жауап, мадақтау әдіс-тәсілдері қолданылды. |
||||||||
________Қолы_______________________Бақылаушының ТАӘ (болған жағдайда)
«Танысты»
________Қолы_______________________ Педагогтің ТАӘ (болған жағдайда)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабаққа қатысу парағы
Сабаққа қатысу парағы
Мектепке дейінгі білім беру ұйымы педагогінің ұйымдастырылған қызметін
(іс-шарасын) бақылау парағы
|
Педагогтің ТАӘ (бар болса) |
.... |
Бақылаушының ТАӘ (бар болса) |
.... |
|||||
|
Лауазымы, біліктілік санаты |
Тәрбиеші, педагог |
Лауазымы |
Әдіскер «Педагог-эксперт» |
|||||
|
Ұйымдастырылған қызмет |
Тақырыбы: «Түстер әлемі» |
Кіріктірілген іс-әрекет |
|
|||||
|
Білім беру ұйымы |
... |
Бақылау күні |
26.09.2024 |
|||||
|
Топ |
«Бәйтерек» ересектер |
|
|
|||||
|
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (вариативтік, бейімделген білім беру бағдарламалары) негізінде ұйымдастырылған қызметтің (іс-шараның) мазмұны |
||||||||
|
Ұйымдастырылған қызметтің міндеттері |
Балаларға негізгі төр түсті ажыратуға, топтастыруға дағдылау. Балалардың жас ерекшеліктеріне сүйене отырып, тапсырмалар берілді. Бағдарламаға сәйкес келеді. Балалардың ой-өрісін, зейінің, түстерді қабылдап және түс туралы түсініктерді жетілдіру. |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
Деңгейі |
|||||||
|
I |
Жоспарлау |
0 |
1 |
2 |
3 |
|||
|
1.1 |
Ұйымдастырылған қызметтің (іс-шараның) міндеттері |
|||||||
|
міндеттер ұйымдастырылған қызметтің мазмұнына сәйкес келеді |
|
|
2 |
|
||||
|
барлық тәрбиеленушілер үшін ұйымдастырылған қызметінде (іс-шарасында) нақты, қол жетімді |
|
|
2 |
|
||||
|
1.2 |
Тәрбие және оқыту әдістері |
|||||||
|
тапсырмаларға сәйкес келеді |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктеріне сәйкес |
|
|
2 |
|
||||
|
барлық тәрбиеленушілердің білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді |
|
|
2 |
|
||||
|
әдістерді қолдану: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады |
0 |
|
|
|
||||
|
1.3 |
Педагогтің тәрбиеленушілермен өзара әрекеттесу тәсілдерін, әдістерін бағалау |
|||||||
|
тәрбиеленушілердің жеке және ұжымдық мүдделерін, қажеттіліктерін қолдауды қамтамасыз етеді |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктеріне сәйкес |
|
|
2 |
|
||||
|
күні бойы тәрбиеленушілерге эмоционалды жайлылықты қамтамасыз етеді |
|
|
2 |
|
||||
|
әдістерді қолдану: - тәжірибені зерттеу нәтижелерін ескере отырып (педагог-зерттеуші) - авторлық бағдарлама негізінде (педагог-шебер) жоспарланады |
0 |
|
|
|
||||
|
II |
Ұйымдастырылған қызметті (іс-шараны) өткізу |
|||||||
|
2.1 |
Функционалдық сауаттылықтың дамуын ескере отырып, материал ұсыну |
|||||||
|
терминдер мен ұғымдардың дәйекті және өзара байланысты игерілуі көрінеді |
|
|
2 |
|
||||
|
әр түрлі көздерден ақпаратты табу, алу және түсіндіру дағдыларын дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдер қолданылады |
|
|
2 |
|
||||
|
әртүрлі көздерден ақпаратты табу дағдыларын дамытуға бағытталған ресурстар пайдаланылады |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілер материалды практикалық қолдану тәсілдерін анықтауға қатысады |
|
|
2 |
|
||||
|
2.2 |
Цифрлық білім беру ресурстарын және қосымша дерек көздерді қолдану |
|||||||
|
Педагог тәрбиеленушілердің жеке қажеттіліктері мен қызығушылықтарын есепке алып әзірлеген ЦББР пайдаланылады |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің мүдделері мен қабілеттері ескеріле отырып, ата-аналарға /заңды өкілдерге қосымша дереккөздерге авторлық сілтемелер беріледі |
|
|
2 |
|
||||
|
2.3 |
Ресурстарды, саралау әдістерін қолдану |
|||||||
|
ресурстар тәрбиеленушілердің өзара әрекеттесуіне ықпал етеді |
|
|
|
3 |
||||
|
барлық тәрбиеленушілердің қажеттіліктері, мүдделері және жеке ерекшеліктері ескеріледі |
|
1 |
|
|
||||
|
ресурстарды саралау барлық тәрбиеленушілердің қажеттіліктеріне, қызығушылықтарына сәйкес келеді |
|
1 |
|
|
||||
|
барлық тәрбиеленушілердің танымдық қызығушылығын арттыру әдістерін қолданады |
|
1 |
|
|
||||
|
2.4 |
Күн тәртібі, уақытты ұтымды пайдалану |
|||||||
|
күн тәртібі сақталады, бұл ретте педагог тәрбиеленушілердің қажеттіліктеріне сәйкес өзгерістер керек екенін ескереді |
|
|
2 |
|
||||
|
уақыт ұтымды бөлінеді (тайм-менеджмент сақталады) |
|
|
2 |
|
||||
|
педагог пен тәрбиеленушілердің сөйлеу балансы сақталады |
|
|
2 |
|
||||
|
2.5 |
Тәрбиеленушілердің өзара іс-әрекетін ұйымдастыру |
|||||||
|
өзара әрекеттесудің әртүрлі формаларын қолдануда тепе-теңдік (ұтымдылық) сақталады (өзара әрекеттесу кезінде рөлдер бөлінеді) |
|
|
2 |
|
||||
|
өзара іс-әрекетті ұйымдастыру кезінде тәрбиеленушілердің жеке қажеттіліктері, мүдделері ескеріледі |
|
1 |
|
|
||||
|
тәрбиеленушілер диалогқа, талқылауға белсенді қатысады |
|
1 |
|
|
||||
|
2.6 |
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды дамыту |
|
|
2 |
|
|||
|
ресурстар, әдістер мен тәсілдер құндылықтардың дамуына ықпал етеді |
|
|
2 |
|
||||
|
оқушылар құндылықтарға деген адалдықтарын көрсетеді |
|
|
2 |
|
||||
|
III |
Тәрбиеленушілердің қызметін бақылау |
|||||||
|
3.1 |
Бақылау кезіндегі тәрбиеленушілердің қызмет түрлері |
|||||||
|
тәрбиеленушілердің өзін-өзі ұйымдастыру дағдылары қалыптасқан |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің жасына сәйкес |
|
|
2 |
|
||||
|
тәрбиеленушілердің белгілі бір қызметке қызығушылық танытады |
|
|
2 |
|
||||
|
өзін-өзі бағалау және өзара бағалау жүргізіледі |
|
|
2 |
|
||||
|
IV |
Рефлексия |
|||||||
|
4.1 |
Ұйымдастырылған қызмет (іс-шара) бойынша педагог рефлексиясы |
|||||||
|
тәрбиеленушілердің міндеттерге қол жеткізуі негізінде ұйымдастырылған қызметті (іс-шараны) бағалау жүргізіледі |
|
|
|
3 |
||||
|
4.2 |
өзіндік талдау негізінде тәжірибені дамыту бойынша бағыттар мен нақты әрекеттер анықталады |
|
|
|
3 |
|||
|
|
Барлығы |
|
5 |
50 |
9 |
|||
|
|
қорытынды (max 102) |
64 |
||||||
|
Ұсыныстар Іс-әрекет құрлымы жүйелі. Оқу мақсатына қол жеткізу үшін алынған тапсырмалар топтың ерекшелігіне сай шыққан. Балалар топтық жұмыста белсенділік танытты. Тілдерін дамыту мақсатында жұмақ жасырылды. Балалармен іс-әрекетті шаттық шеңберінен бастады. Жыл меззгілдеріне байланысты бірнеше сұрақтар қойып, қайталау жұмыстарын жүргізді. Ғажайып сәт ретінде қорапша алынды. Оның ішіндегі заттар балалардың қызығушылығын оятты. Қораптың ішінен шыққан тапсырманы орындау мақсатында түстер ханшайымы қонаққа келді. Шығармашылық бұрышында түстерді бір-бірінен ажырату мақсатында «Түстерді ажырат» ойыны алынды. Сұрақ-жауап, мадақтау әдіс-тәсілдері қолданылды. |
||||||||
________Қолы_______________________Бақылаушының ТАӘ (болған жағдайда)
«Танысты»
________Қолы_______________________ Педагогтің ТАӘ (болған жағдайда)
шағым қалдыра аласыз













