Материалдар / Сабақтағы кері байланыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтағы кері байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Тамыз 2018
584
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды обылысы

Шет ауданы 

Алтайбаев негізіг орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Мукашева Мейрамкул Саулебек қызы



      Уақыты: 10.50 – 11.30

Күні:

        Коучинг сабақтың тақырыбы

Сабақтағы кері байланыс

Жалпы мақсаты

Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-әркетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы тиімді ұйымдастырылған кері байланысты  маңыздылығын ұғындыру, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру

    Күтілетін нәтиже

Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді. Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге дағдыланады.

Әдебиет

1. Мұғалімге араналған нұсқаулық.

2. Үлестірме материалдар

3. А. Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы 2013ж.

4. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер»

Астана, 2014ж.

        Уақыт

            Коучтің  әректі

          Тыңдаушылардың әрекеті

10:50-10:55

1.Топтау:  COFFEE-BREAK әдісі арқылы топтау. Тыңдаушыларға түрлі-түсті ыдыспен кофе ұсынылады. Әрбір тыңдаушыға жылы-шыраймен ұсыну. Тыңдаушыларға енді кофелерін өз туыстарымен бірге ішу ұсынылады. Бұл топтау тыңдаушылар арасында жылы қарым-қатынас орнатуға тиімді

 

Өз ыдыстарының түсіне байланысты 5 адамнан бір топ құрап отырады.

10:55-11:05

2. Слайдпен жұмыс:

Рефлексия мен кері байланыс туралы мәлімет беру.

3. Іс-тәжірибеден көрініс:

1. Мұғалімнің түснікті бағалауы, кері байланысымен. Яғни мұнда мұғалім не үшін тиісті бағаны қойғандығы жөнінде бағадан соң қысқаша кері байланыс жасаған.

2. Оқушыға түсініксіз бағалау түрі.

Бұл жұмыста оқушы не үшін тиісті бағаны алғандығы жайлы еш ақпаратя жазылмаған.

Тыңдаушылар бұл жұмыс түрлерін көріп, өз ойларын ортаға салады, пікірлеседі.

11:05-11:15

3. Топтық жұмыс:

«Сабақта кері байланыстыңтиімділігі». 4 топ осы тақырыпта өз жұмыстарын қорғайды.

Жұмысты түрлі бағытта қорғау ұсынылады. Барлық топты формативті бағалау.

Топ ішінде бірігіп жұмыс жасайды, диалогқа түседі, талқылайды.

11:15-11:20

4. Сабақтағы кері байланыстыңқандай мақсатпен алынатыны жайлы , оның қандай түрлері болатыны жайлы мәлімет беру.

Тыңдаушылар кері байланыстың түрлерімен танысады.

11:20-11:23

5. Кері байланыстың мұғалімдер және оқушылар үшін маңызы жайлы мәлімет беру.

 

 

Талқылайды.

11:23-11:26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11:26-11:32

6. Кері байланысты ұсынғанда және оны алғандағы ұстанатын басты ережелермен таныстыру.

 

7.Қазіргі кезде сабақта қолданылатын кері байланыстүрлерімен таныстыру, әрқайсысын жете түсіндіру.

 

 

30 түрімен таныстыру.

Ережелермен танысады, өз ойларын қосады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтарда қолданылатын түрлі кері байланыс түрлерімен танысады,талқылайды

11:32-11:36

7. Сабақтарда оқушылардан алынған кері байланыс түрлерімен таныстыру.

т.б түрлерімен таныстыру.

 

 

11:36-11:46

8. Шығармашылық жұмыс:

Әрбір топ ерекше бір кері байланыс түрін ойлап табу. Формативті бағалау.

Топ ішінде ерекше кері байланыс түрін шығарады.

11:46-11:52

9. Ширату. Алдын ала қатысушылар отыратын столдар астына «Ана», «Бала», «Хит» деген парақшалар жапсырылады. Аты айтып тұрғандай әр топ өз тақырыптары бойынша өлең айту керек. Бұл жаттығуда тыңдаушылар біраз сергіп қалады.

Әр топ тақырыптарына сәйкес өлең шырқайды.

11:52-11:56

10. Кері байланыс парағын толтыру. Бұл жерде әрбір тыңдаушы өтілген коучинг жұмысына, коучке кері байланыс жазады.

Коуч ұсынған кері байланыс парақшасын толтырады.

11:56-12:00

11. Қатысушыларға белсенділіктері үшін алғыс айтып, ерекше көзге түскендерін мадақтап, өтілген коучинг материалдары салынған дискіні алғыс айтып таратып беру.

Коучинг материалы салынған дискіні алады, бағаланады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!