Материалдар / Сабақтарды бақылау парағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтарды бақылау парағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтарды бақылау парағы қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен 6-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2024
408
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Келісілді



Сабақтарды бақылау парағы


Педагогтің ТАӘ (бар болғанда)

...

Бақылаушының ТАӘ (бар болғанда)

...

Мектеп/сынып

... қазақ тілі мен әдебиеті пәні 6-сынып


Мерзім 16.01.2023 ж


Сабақ жоспары ұсынылды

Иә

Жоқ

Сабақ түрі:

жаңа материалмен танысу сабағы

оқығанды бекіту сабағы

білім мен дағдыларды қолдану сабағы

білімді жалпылау және жүйелеу сабағы

білім мен дағдыларды тексеру және түзету сабағы

аралас сабақ

зерттеу сабағы (Lesson Study (Лессон стади) циклдарынан)

Комментарийлер:


Сабақтың тақырыбы: Ең жақсы мамандық


Сабақтың түрі: Жаңа материалмен танысу сабағы.

МЖМБС оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.5.1.5 - етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану


Сабақтың мақсаттары:

Етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда қолдана алады.

Коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді орынды қолданып,диалог,монолог,полиглотта өз ойын дәлелді,жүйелі жеткізеді.

Етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын,қызметін түсініп қолданады


Бақылау өлшем шарттары

Көрсеткіштер

Иә /Жоқ

Бақылаушының пікірлері

Сабақтың мақсаттары:

Оқытудың нақты мақсаттарын айқындайды және білім алушыларға / тәрбиеленушілерге оларды бағалау өлшемдерін ұсынады

иә

Оқушыларды бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстырып,бағалау өлшемдерімен таныстырды

Сабақтың мазмұны оқу мақсаттарына сәйкес келеді

иә


Педагог білім алушыларды сабақ мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді қоюға тартады

иә

Оқушылар тақырып негізінде сабақтың мақсатын айқындай алады

Күтілетін нәтижелер:

иә

Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыта отырып,оқушының танымдық дағдысын арттырады

Оқу мақсаттарына сәйкес келеді

иә

Тапсырмалар оқу мақсатарына сәйкес келеді

Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің қажеттіліктерін ескереді

иә

Сабақта қолданған материалдар мазмұны оқушылардың жас ерекшеліктерін еске отырып алынған

Зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған

Иә

Сөйлем мүшелерін толық меңгерген.

Бағалау:



Формативті бағалау арқылы білім алушылардың/тәрбиеленушілердің оқу мақсаттарына қатысты қызметінің нәтижесін бақылайды

иә

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандырып отырды

Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің жетістіктерін атап өтеді

иә

«диалог және қолдау көрсету» тәсілі айқын көрініп,жеке оқушыларды мадақтап отыруы

Білім алушыларды/

тәрбиеленушілерді бағалау процесіне тартады: өзін-өзі бағалау және өзара бағалау

иә

Тапсырмаға сай бағалау критерийлері берілді

Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері:

иә

Оқушылар жұппен,топта жұмыс істеуге дағдыланған.Өзара көмек көрсете алады

Сыныпта/топта тәртіп пен тәртіп ережелерін белгілейді

иә

Топта жұмыс істеу ережесіне бағынады

Білім алушыларға/

тәрбиеленушілерге сыныпта/топта оқу кеңістігін қамтамасыз етеді

иә

Сыныпта психологиялық жағдай жағымды

Сабақта білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің тиімді өзара іс-қимылын құру

иә

Берілген тапсырма топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуына ықпал етеді.

Алдын ала білім:



Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің жаңа материал туралы бұрыннан бар білімдерін анықтайды

иә

Алдыңғы тақырып бойынша қосымша материал іздестіру берілген

Оқушылардың «Ең жақсы мамандық» туралы білімдерін анықтап алуы

Оқушылармен/
тәрбиеленушілермен өткен материалды қайталайды

иә

Сұрақ-жауап әдісі арқылы өткен материалдарды еске түсіріп алуы

Жаңа материалды зерттеу:

иә

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп,өзара топтық талдау жасап,оқушыларға сабақтың тақырыбы,мақсатымен таныстырды

Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің назарын оқу материалының маңызды сегменттеріне аудара отырып, маңызды ақпаратты айқындайды

иә

«тыңда және талда» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашуға ықпал етті

Жаңа материалды игеруге ықпал ететін сабақта / сабақта жұмыстың әртүрлі формаларын қолданады: топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке

иә

Пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап берді.

Білім алушыларды/

тәрбиеленушілерді оқу ресурстарымен және кешенді тапсырмаларды орындау жөніндегі нұсқаулықтармен қамтамасыз етеді

иә

Берілген тапсырмалар тақырыпқа сай,оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті.

Материалдың мазмұны бойынша рефлексия жүргізеді

иә

Мұғалім барлық оқушымен қарым қатынасқа түсе отырып,оқушылардың ой өрістерін дамыта алады.

Жаңа білімді практикада қолдану:

иә

Білімдерін толықтыра отырып, ой өрістерінің дамуына ықпал етті.

Тәжірибе арқылы дағдыларды дамытады

иә

Тапсырманы орындай отырып,оқушының танымдық дағдысы артты

Білім алушыларға/

тәрбиеленушілерге олардың дағдыларын дамыту және практикалық қолдану үшін белсенді тапсырмалар береді

иә

«Әріпті мамандық» тапсырмасы өте ұтымды болды

Білім алушыларды / тәрбиеленушілерді оқу қызметіне тарту:

иә

Барлық оқушының жұмысы сараланып отырды

Оқушылардың/тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығы мен қатысуын қолдау үшін жұмыстың әртүрлі түрлері мен формаларын қолданады

иә

Сұрақтарға жауап беру,аудио,бейнежазбалар тыңдау

Білім алушылардың/

тәрбиеленушілердің қатысу дәрежесін қадағалайды

иә

Сабақ барысында барлық оқушы мұғалімнің назарында болды

Білім алушылардың / тәрбиеленушілердің сауалнама процесіне қатысуын қолдау үшін сауалнаманың әртүрлі түрлерін пайдаланады

иә

«Блум түймедағы» тәсілі өте тиімді болды

Оқушылардың/тәрбиеленушілердің қатысуын қамтамасыз ету үшін дене белсенділігі мен сынып/топ кеңістігін пайдаланады

иә

Сынып кабинетінің санитарлық жағдайы нормаға сай

Білім алушыларды/

тәрбиеленушілерді тарту үшін сабақ барысының жігерлі қарқынын қолдайды

иә

Оқушы бойында оқуға,еңбек етуге,азаматтық жауапкершілікке деген дағдыны қалыптастырды

Тұлғаға бағытталған тәсілді қолданады

иә

Оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлауы,функционалдық сауаттылығы,қарым-қатынас жасау,жауапкершілік дағдыларын қалыптастырды

Сараланған тәсіл:

иә

Барлық тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай алынған

Оқу мақсаттарына қол жеткізу бойынша барлық білім алушыларға/тәрбиеленушілерге қолдау көрсетеді

иә

Оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал ете отырып,қолдау көрсетті

Үлгерімі төмен білім алушыларды / тәрбиеленушілерді тартады

иә

Берілген тапсырмалар оқушылардың ой өрісін дамыта алды.

АКТ және ресурстарды пайдалану:

иә

Сабақ барысында аудио,видеожазбаларды қолдану

білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін дайын цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

иә


өзінің цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

иә

Слайд көрсетілді

білім алушылардың/тәрбиеленушілердің бірлескен жұмысы үшін желілік ресурстарды жұмылдырады

иә


Қосымша бақылау элементтері:



Кері байланыс және ұсынымдар: Сынып оқушылары ауызша және жазбаша жұмыстар орындау барысында «Ең жақсы мамандық» тақырып аясында жедел өткен шақты пайдалана алады.Критерияға сәйкес бағалау кезінде өзінің жұмысын жақсарту үшін ұсыныстар айта алады.Тапсырманы тексеру кезінде мұғалім барлық оқушыларды қамти алды. Мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алады,берілген тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай,оқушылар ой өрістерін дамыта алды.Сонымен қатар мұғалім сабақ барысында оқушы бойында:оқуға,еңбек етуге,салт дәстүрін, халқының мәдениетін бағалау құндылықтарын қалыптастырды.Жас ұрпақты мамандық таңдауға білімнің аса маңызды екенін ұқтырды.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!