Сабақты бақылау нәтижелері
Пікір
|
Педагогтің аты-жөні |
|
||
|
Пәні: |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
||
|
Сыныбы |
6-«Б» |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ең жақсы мамандық |
||
|
Сабақтың өткен күні |
|||
|
Сабаққа пікір |
|||
|
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі (ФИО жазылады) 16.01.2023жылы 6 «Б» сыныбына «Ең жақсы мамандық» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақтың ұйымдастыру кезеңінде сыныпта психологиялық жағымды ахуал орнатты. Оқушылар өздерінің есімдерін сипаттайтын бір сөз айтты. Сабақты үй тапсырмасына шолу жасау арқылы жалғастырды. Өткен тақырып бойынша берілген тапсырмалардың шығу жолын топта талқылап, тақтадан көрсетіп. тапсырманы орындады, балаларды мақтап, мадақтап ынталандырып отырды.Үй тапсырмасын сұрап шықты. Әрі қарай оқушыларға жаңа тақырып пен оқу мақсаттарын түсіндірді. «Әткеншек» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа қатысты сұрақ- жауап берді, балалар жылдам жауап беріп отырды. Балалар сұрақтараға жауап беру барысында белсенділік танытты. Тапсырманы балалардың жас ерекшелігін ескере отырып жасаған. Оқулықпен жұмыс жүргізді. Жаңа тақырыппен танысу барысында теориялық білімдерін толықтырып отырды. Бұл жерде балалардың арасындағы көшбасшылық қабілеттері байқалды, балалар жылдам ,шапшаң, нақты жауап беруге тырысып отырды. Бұндай тапсырмалар балалар бойында бәсекелестікке қабілеті мен көшбасшылық қабілетін дамытуға ықпалын тигізді. Оқушыларға жаңа сабақты меңгеру мақсатында теория мен практиканы ұштастыратын тапсырмалар берді, «диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы балалар ерекше құлшыныспен қызығушылықпен орындады, тапсырманы орындау барысында оқу дағдылары мен ойлау қабілетінің танымдық белсенділігі артты. Топтық жұмысты орындау барысында «тыңда және талда» әдісін қолданып, «ең жақсы мамандық» тақырыпқа пікір жазды. Бұл арқылы оқушылар жаңа материалды тиімді меңгеруіне ықпал жасады. Жұптық жұмыс барысында оқушылар «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сұрақтар қойып сабақты қорытындылады. Бұл тапсырма арқылы жұптар арасында диалог орнады. Сабақ үстінде барынша оқушыларды қолдап, мадақтап, марапаттап, кері байланыс беріп отырды. «Тамаша», «Керемет», «Жарайсың» деген мадақтау сөздер және смайлик беру арқылы балаларды ынталантырды. Сабақта көрнекілік пен АКТ тиімді пайдаланды. Сабақ өз мақастына жетті және де балалардың пәнге деген қызығушылығы артты.Үй жұмысын «білімлейнд» платформасына жүктеді. Бүгінгі сабақ керемет болды. (ФИО жазылады) өз ісінің нағыз шыншыл маманы. ... ұстаз –эстетикалық талғамы жоғары,адамгершілігі биік ұстаз.Ұжымда беделді,әріптестермен тату.Тапсырылған кез-келген шаруаны тыңғылықты тындыруға асығады.Нағыз тілші маман.
|
|||
|
Пікір жазған Директордың оқу ісінің орынбасары |
Баратов А.С
|
Қолы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақты бақылау нәтижелері Пікір
Сабақты бақылау нәтижелері Пікір
Сабақты бақылау нәтижелері
Пікір
|
Педагогтің аты-жөні |
|
||
|
Пәні: |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
||
|
Сыныбы |
6-«Б» |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ең жақсы мамандық |
||
|
Сабақтың өткен күні |
|||
|
Сабаққа пікір |
|||
|
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі (ФИО жазылады) 16.01.2023жылы 6 «Б» сыныбына «Ең жақсы мамандық» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақтың ұйымдастыру кезеңінде сыныпта психологиялық жағымды ахуал орнатты. Оқушылар өздерінің есімдерін сипаттайтын бір сөз айтты. Сабақты үй тапсырмасына шолу жасау арқылы жалғастырды. Өткен тақырып бойынша берілген тапсырмалардың шығу жолын топта талқылап, тақтадан көрсетіп. тапсырманы орындады, балаларды мақтап, мадақтап ынталандырып отырды.Үй тапсырмасын сұрап шықты. Әрі қарай оқушыларға жаңа тақырып пен оқу мақсаттарын түсіндірді. «Әткеншек» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа қатысты сұрақ- жауап берді, балалар жылдам жауап беріп отырды. Балалар сұрақтараға жауап беру барысында белсенділік танытты. Тапсырманы балалардың жас ерекшелігін ескере отырып жасаған. Оқулықпен жұмыс жүргізді. Жаңа тақырыппен танысу барысында теориялық білімдерін толықтырып отырды. Бұл жерде балалардың арасындағы көшбасшылық қабілеттері байқалды, балалар жылдам ,шапшаң, нақты жауап беруге тырысып отырды. Бұндай тапсырмалар балалар бойында бәсекелестікке қабілеті мен көшбасшылық қабілетін дамытуға ықпалын тигізді. Оқушыларға жаңа сабақты меңгеру мақсатында теория мен практиканы ұштастыратын тапсырмалар берді, «диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы балалар ерекше құлшыныспен қызығушылықпен орындады, тапсырманы орындау барысында оқу дағдылары мен ойлау қабілетінің танымдық белсенділігі артты. Топтық жұмысты орындау барысында «тыңда және талда» әдісін қолданып, «ең жақсы мамандық» тақырыпқа пікір жазды. Бұл арқылы оқушылар жаңа материалды тиімді меңгеруіне ықпал жасады. Жұптық жұмыс барысында оқушылар «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сұрақтар қойып сабақты қорытындылады. Бұл тапсырма арқылы жұптар арасында диалог орнады. Сабақ үстінде барынша оқушыларды қолдап, мадақтап, марапаттап, кері байланыс беріп отырды. «Тамаша», «Керемет», «Жарайсың» деген мадақтау сөздер және смайлик беру арқылы балаларды ынталантырды. Сабақта көрнекілік пен АКТ тиімді пайдаланды. Сабақ өз мақастына жетті және де балалардың пәнге деген қызығушылығы артты.Үй жұмысын «білімлейнд» платформасына жүктеді. Бүгінгі сабақ керемет болды. (ФИО жазылады) өз ісінің нағыз шыншыл маманы. ... ұстаз –эстетикалық талғамы жоғары,адамгершілігі биік ұстаз.Ұжымда беделді,әріптестермен тату.Тапсырылған кез-келген шаруаны тыңғылықты тындыруға асығады.Нағыз тілші маман.
|
|||
|
Пікір жазған Директордың оқу ісінің орынбасары |
Баратов А.С
|
Қолы |
|
шағым қалдыра аласыз













