Материалдар / Сабақты өзіндік талдау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақты өзіндік талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту сапасындағы сабақты өзіндік талдау үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2024
1214
11 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Оқыту сапасы

Сабақты өзіндік талдау

Сабақты талдаушы:

Сабақ өткізуші:


Күні: ____________ Сыныбы: 5-«А» Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті


Сабақтың тақырыбы: Дәрігердің қабылдауында


Сабақтың мақсаты: 5.1.6.1-тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру

5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.


Сабақтың элеметтері


Сабақты өзіндік талдауы


1


Сабақты жоспарлағанда оқушылардың қандай ерекшеліктері ескерілді?

Сабақты жоспарлағанда оқушылардың жас ерекшеліктерін,қызығушылықтарын және білім деңгейінің ерекшеліктерін ескере отырып құрған дұрыс


2


Сабақтың түрі қандай? Өткен сабақпен байланысы бар ма?


Сабақтың түрі жаңа материалмен танысу,оқығанды бекіту сабағы.Жаңа сабақпен өткен сабақтың байланысы бар


3


Сабақта қандай мақсаттар алға қойылды?


Білімділік: мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

Дамытушылық:құндылықтарға баулы отырып, тыңдалым материалдарының мазмұнын түсіну


4

Сабақ кезеңдерінің арасында байланыс

болды ма? Уақыт тиімді пайдаланылды ма?

Сабақ кезеңдері арасында байланыс болды

Уақытты тиімді пайдаланды






5


Жаңа тақырыпты ашуда оқытудың әдіс – тәсілдерінде қандай үйлесім болды? Әдіс – тәсілдерді таңдау себептерін түсіндіру.

Жаңа тақырыпты ашуда оқытудың әдіс-тәсілдерінде реттілігімен үйлесім болды

Әдіс-тәсілдер оңайдан күрделіге қарай рет-ретімен жүргізілді


6

Оқушымен жеке жұмыс болды ма? Ол қалай ұйымдастырылды? Неліктен?

Әр тапсырма ұсынылғанда барлық оқушы түгел қатысуы қамтамасыз етілген.Жеке жұмыстар үнемі болды, сондықтан





7

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары байқалды ма? (себебін түсіндіру)

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары байқалды.Себебі, ұсынылған тапсырмалар түсінікті болды. Қол жетімділік оқушыға сенім ұялатады.





8

Сынып бөлмесінде қандай оқу құрал - жабдықтары пайдаланылды? Неліктен?

Сынып бөлмесінде интербелсенді тақта,ноутбук,түрлі кеспе қағаздары пайдаланылды. Оқушыларға осы сабақта кеспе қағаздары тиімді болды.





9

Сабақ барысында оқушылардың арасындағы дұрыс психологиялық қарым – қатынас жасауына мұғалімнің тәрбиелік әсері қалай жүзеге асты.

Сабақ барысында оқушылардың арасында мұғалім дұрыс жағымды ахуалды қалыптастыруы,оның білімділігімен тәжірибесінің арқасы,өйткені тәрбиені қоса алып жүру сарапшы мұғалімнің әрекеті


10


Үй тапсырмасын беру

Үй тапсырмасы оқушыларға «білімлейнд»порталы арқылы берілді.




11

Қандай әдістер, тәсілдер, формалар қолданылды?

«диалог және қолдау көрсету», «тыңда және талда», сұрақ-жауап әдістері мақсатқа жетуге көмектесті




12


Мұғалім көздеген мақсатына жетті ме?





Мұғалім өзінің ізденімпаздығының ,шығармашылдығының арқасында көздеген мақсатына жете алды.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!