№
|
Сабақтың
элеметтері
|
Сабақты өзіндік
талдауы
|
1
|
Сабақты жоспарлағанда
оқушылардың қандай ерекшеліктері
ескерілді?
|
Сабақты жоспарлағанда
оқушылардың жас ерекшеліктерін,қызығушылықтарын және білім
деңгейінің ерекшеліктерін ескере отырып құрған
дұрыс
|
2
|
Сабақтың түрі қандай? Өткен
сабақпен байланысы бар ма?
|
Сабақтың түрі жаңа материалмен
танысу,оқығанды бекіту сабағы.Жаңа сабақпен өткен сабақтың
байланысы бар
|
3
|
Сабақта қандай мақсаттар алға
қойылды?
|
Білімділік: мекен және мезгіл үстеулерді
ауызша және жазба жұмыстарда орынды
қолдану.
Дамытушылық:құндылықтарға
баулы отырып, тыңдалым материалдарының мазмұнын
түсіну
|
4
|
Сабақ кезеңдерінің арасында
байланыс
болды ма? Уақыт тиімді
пайдаланылды ма?
|
Сабақ кезеңдері арасында
байланыс болды
Уақытты тиімді
пайдаланды
|
5
|
Жаңа тақырыпты ашуда оқытудың
әдіс – тәсілдерінде қандай үйлесім болды? Әдіс – тәсілдерді таңдау
себептерін түсіндіру.
|
Жаңа тақырыпты ашуда оқытудың
әдіс-тәсілдерінде реттілігімен үйлесім
болды
Әдіс-тәсілдер оңайдан
күрделіге қарай рет-ретімен жүргізілді
|
6
|
Оқушымен жеке жұмыс болды ма?
Ол қалай ұйымдастырылды? Неліктен?
|
Әр тапсырма ұсынылғанда барлық
оқушы түгел қатысуы қамтамасыз етілген.Жеке жұмыстар үнемі болды,
сондықтан
|
7
|
Оқушылардың сабаққа деген
қызығушылықтары байқалды ма? (себебін
түсіндіру)
|
Оқушылардың сабаққа деген
қызығушылықтары байқалды.Себебі, ұсынылған тапсырмалар түсінікті
болды. Қол жетімділік оқушыға сенім
ұялатады.
|
8
|
Сынып бөлмесінде қандай оқу
құрал - жабдықтары пайдаланылды? Неліктен?
|
Сынып бөлмесінде интербелсенді
тақта,ноутбук,түрлі кеспе қағаздары пайдаланылды. Оқушыларға осы
сабақта кеспе қағаздары тиімді болды.
|
9
|
Сабақ барысында оқушылардың
арасындағы дұрыс психологиялық қарым – қатынас жасауына мұғалімнің
тәрбиелік әсері қалай жүзеге асты.
|
Сабақ барысында оқушылардың
арасында мұғалім дұрыс жағымды ахуалды қалыптастыруы,оның
білімділігімен тәжірибесінің арқасы,өйткені тәрбиені қоса алып жүру
сарапшы мұғалімнің әрекеті
|
10
|
Үй тапсырмасын
беру
|
Үй тапсырмасы оқушыларға
«білімлейнд»порталы арқылы берілді.
|
11
|
Қандай
әдістер, тәсілдер, формалар
қолданылды?
|
«диалог және қолдау көрсету»,
«тыңда және талда», сұрақ-жауап әдістері мақсатқа жетуге
көмектесті
|
12
|
Мұғалім көздеген мақсатына
жетті ме?
|
Мұғалім өзінің
ізденімпаздығының ,шығармашылдығының арқасында көздеген мақсатына
жете алды.
|