Сабақты талдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақты талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ талдауға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау


Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы оқушы саны: _______________


Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _______________________


Сабаққа қатысу мақсаты: ____________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Сабақтың тақырыбы: ______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________




Мұғалімнің сабақтағы

іс-әркеті

Жоғары деңгей

Орташа деңгей

Төменгі деңгей

Ең төмен деңгей


Оқушының сабақтағы іс-әркеті

Жоғары деңгей

Орташа деңгей

Төменгі деңгей

Ең төмен деңгей

Сабақтың ұйымдастыру кезеңі





Оқушылар назарының ұйымдастырылуы:

а/ басталуында

ә/ соңында





Білімді тексеру және қайталау





Оқушылар белсендігі:

а/ сұрау кезінде

ә/ жаңа материалды баяндау кезінде





Үй тапсырмасын тексеру





Сабаққа деген ынта-зейіні





Сабақты теориялық тұрғыда баяндау:

а/ ғылымилығы

ә/ логикалығы

б/ жүйелілігі

в/ түсініктілігі





Білімдерінің деңгейі





Тақырыптың ашылуы





Дағдысының қалыптасу деңгейі





Қажетті материалдармен толықтырылуы





Өз ойын баяндай алуы





Көрнекіліктің болуы





Логикалық ойлау дәрежесі





Сабақтың өмірмен байланысы





Баяндай алуы





ТСО





Тіл тазалығы





Жаңа технологияларды қолдануы





Өзін-өзі бағалауы





Оқушылармен жеке жұмыс түрлері





Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі





Сабақтың сезіммен жеткізілуі





Тәртібі





Педагогикалық такт





Сабаққа даярлығы





Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы





Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті





Уақытты тиімді пайдалануы





Үй тапсырмасына назары





Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы





Қоңырауға реакциясы





Бағалау, сабақты қорыту анализі





Баға әлідігіне назары





Сабақтың нәтижесі





Қорытынды жасай алуы





Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсыныстар:_________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Талдау жүргізген ______________________

Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау


Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы оқушы саны: _____________


Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _____________________


Сабаққа қатысу мақсаты: _________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Сабақтың тақырыбы: __________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________




Мұғалімнің сабақтағы

іс-әркеті

Жоғары деңгей

Орташа деңгей

Төменгі деңгей

Ең төмен деңгей


Оқушының сабақтағы іс-әркеті

Жоғары деңгей

Орташа деңгей

Төменгі деңгей

Ең төмен деңгей

Сабақтың ұйымдастыру кезеңі





Оқушылар назарының ұйымдастырылуы:

а/ басталуында

ә/ соңында





Білімді тексеру және қайталау





Оқушылар белсендігі:

а/ сұрау кезінде

ә/ жаңа материалды баяндау кезінде





Үй тапсырмасын тексеру





Сабаққа деген ынта-зейіні





Сабақты теориялық тұрғыда баяндау:

а/ ғылымилығы

ә/ логикалығы

б/ жүйелілігі

в/ түсініктілігі





Білімдерінің деңгейі





Тақырыптың ашылуы





Дағдысының қалыптасу деңгейі





Қажетті материалдармен толықтырылуы





Өз ойын баяндай алуы





Көрнекіліктің болуы





Логикалық ойлау дәрежесі





Сабақтың тәрбиелік мәні





Баяндай алуы





ТСО





Тіл тазалығы





Дидактикалық материал-дардың жинақталуы





Өзін-өзі бағалауы





Оқушылармен жеке жұмыс түрлері





Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі





Сабақтың сезіммен жеткізілуі





Тәртібі





Педагогикалық такт





Сабаққа даярлығы





Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы





Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті





Уақытты тиімді пайдалануы





Үй тапсырмасына назары





Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы





Қоңырауға реакциясы





Бағалау, сабақты қорыту анализі





Баға әлідігіне назары





Сабақтың нәтижесі





Қорытынды жасай алуы





Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ұсыныстар:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Сабақ талдау


Күні ____________ Сыныбы _____ Барлық оқушы саны ___________ Сабаққа қатысқаны ____________

Сабақтың тақырыбы: _____________________________________________________________

Сабақтың мақсаты: _________________________________________________________________

Көрнекілік қолданылуы: _____________________________________________________________


Сабақ барысы


Сабақтың кезеңдері.

Мұғалімнің іс-әрекеті, шеберлігі.

Оқушының іс-әрекеті, белсенділігі.

Ескерту.

Ұйымдастыру кезеңі.





Үй тапсырмасын тексеру кезеңдеру.




Жан-жақты білім тексеру кезеңі.





Мақсат қою кезеңі.





Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.





Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі.




Бекіту кезеңі.





Үйге тапсырма беру кезеңі.






Сабақ бойынша қортынды, мұғалімге ұсыныс

_________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________


Ұсыныс ескертулермен таныстым:


Мұғалім:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
15.01.2018
1135
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі