Материалдар / Сабақты талдау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақты талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ талдауға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2018
703
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау

Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы оқушы саны: _______________

Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _______________________

Сабаққа қатысу мақсаты: ____________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы: ______________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________




Мұғалімнің сабақтағы
іс-әркеті
Жоғары деңгей
Орташа деңгей
Төменгі деңгей
Ең төмен деңгей

Оқушының сабақтағы іс-әркеті
Жоғары деңгей
Орташа деңгей
Төменгі деңгей
Ең төмен деңгей


Сабақтың ұйымдастыру кезеңі




Оқушылар назарының ұйымдастырылуы:
а/ басталуында
ә/ соңында






Білімді тексеру және қайталау




Оқушылар белсендігі:
а/ сұрау кезінде
ә/ жаңа материалды баяндау кезінде






Үй тапсырмасын тексеру




Сабаққа деген ынта-зейіні






Сабақты теориялық тұрғыда баяндау:
а/ ғылымилығы
ә/ логикалығы
б/ жүйелілігі
в/ түсініктілігі




Білімдерінің деңгейі






Тақырыптың ашылуы




Дағдысының қалыптасу деңгейі






Қажетті материалдармен толықтырылуы




Өз ойын баяндай алуы






Көрнекіліктің болуы




Логикалық ойлау дәрежесі






Сабақтың өмірмен байланысы




Баяндай алуы






ТСО




Тіл тазалығы






Жаңа технологияларды қолдануы




Өзін-өзі бағалауы






Оқушылармен жеке жұмыс түрлері




Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі






Сабақтың сезіммен жеткізілуі




Тәртібі






Педагогикалық такт




Сабаққа даярлығы






Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы




Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті






Уақытты тиімді пайдалануы




Үй тапсырмасына назары






Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы




Қоңырауға реакциясы






Бағалау, сабақты қорыту анализі




Баға әлідігіне назары






Сабақтың нәтижесі




Қорытынды жасай алуы





Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар:_________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Талдау жүргізген______________________
Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау

Мерзімі: ______________ Сыныбы: _____________ Сыныптағы оқушы саны: _____________

Мұғалімнің аты-жөні:___________________________________ Пәні: _____________________

Сабаққа қатысу мақсаты: _________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы: __________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________




Мұғалімнің сабақтағы
іс-әркеті
Жоғары деңгей
Орташа деңгей
Төменгі деңгей
Ең төмен деңгей

Оқушының сабақтағы іс-әркеті
Жоғары деңгей
Орташа деңгей
Төменгі деңгей
Ең төмен деңгей


Сабақтың ұйымдастыру кезеңі




Оқушылар назарының ұйымдастырылуы:
а/ басталуында
ә/ соңында






Білімді тексеру және қайталау




Оқушылар белсендігі:
а/ сұрау кезінде
ә/ жаңа материалды баяндау кезінде






Үй тапсырмасын тексеру




Сабаққа деген ынта-зейіні






Сабақты теориялық тұрғыда баяндау:
а/ ғылымилығы
ә/ логикалығы
б/ жүйелілігі
в/ түсініктілігі




Білімдерінің деңгейі






Тақырыптың ашылуы




Дағдысының қалыптасу деңгейі






Қажетті материалдармен толықтырылуы




Өз ойын баяндай алуы






Көрнекіліктің болуы




Логикалық ойлау дәрежесі






Сабақтың тәрбиелік мәні




Баяндай алуы






ТСО




Тіл тазалығы






Дидактикалық материал-дардың жинақталуы




Өзін-өзі бағалауы






Оқушылармен жеке жұмыс түрлері




Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі






Сабақтың сезіммен жеткізілуі




Тәртібі






Педагогикалық такт




Сабаққа даярлығы






Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы




Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті






Уақытты тиімді пайдалануы




Үй тапсырмасына назары






Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы




Қоңырауға реакциясы






Бағалау, сабақты қорыту анализі




Баға әлідігіне назары






Сабақтың нәтижесі




Қорытынды жасай алуы





Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныстар:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сабақ талдау

Күні ____________ Сыныбы _____ Барлық оқушы саны ___________ Сабаққа қатысқаны ____________
Сабақтың тақырыбы: _____________________________________________________________
Сабақтың мақсаты: _________________________________________________________________
Көрнекілік қолданылуы: _____________________________________________________________

Сабақ барысы


Сабақтың кезеңдері.
Мұғалімнің іс-әрекеті, шеберлігі.
Оқушының іс-әрекеті, белсенділігі.
Ескерту.


Ұйымдастыру кезеңі.






Үй тапсырмасын тексеру кезеңдеру.





Жан-жақты білім тексеру кезеңі.






Мақсат қою кезеңі.






Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі.






Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі.





Бекіту кезеңі.






Үйге тапсырма беру кезеңі.






Сабақ бойынша қортынды, мұғалімге ұсыныс
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________

Ұсыныс ескертулермен таныстым:

Мұғалім:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!