Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Мұғалімнің сабақтағы іс-әркеті Жоғары деңгей Орташа деңгей Төменгі деңгей Ең төмен деңгей
Оқушының сабақтағы іс-әркеті Жоғары деңгей Орташа деңгей Төменгі деңгей Ең төмен деңгей
Сабақтың ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назарының ұйымдастырылуы: а/ басталуында ә/ соңында
Білімді тексеру және қайталау
Оқушылар белсендігі: а/ сұрау кезінде ә/ жаңа материалды баяндау кезінде
Үй тапсырмасын тексеру
Сабаққа деген ынта-зейіні
Сабақты теориялық тұрғыда баяндау: а/ ғылымилығы ә/ логикалығы б/ жүйелілігі в/ түсініктілігі
Білімдерінің деңгейі
Тақырыптың ашылуы
Дағдысының қалыптасу деңгейі
Қажетті материалдармен толықтырылуы
Өз ойын баяндай алуы
Көрнекіліктің болуы
Логикалық ойлау дәрежесі
Сабақтың өмірмен байланысы
Баяндай алуы
ТСО
Тіл тазалығы
Жаңа технологияларды қолдануы
Өзін-өзі бағалауы
Оқушылармен жеке жұмыс түрлері
Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі
Сабақтың сезіммен жеткізілуі
Тәртібі
Педагогикалық такт
Сабаққа даярлығы
Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы
Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті
Уақытты тиімді пайдалануы
Үй тапсырмасына назары
Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы
Қоңырауға реакциясы
Бағалау, сабақты қорыту анализі
Баға әлідігіне назары
Сабақтың нәтижесі
Қорытынды жасай алуы
Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ұсыныстар:_________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Талдау жүргізген______________________ Сабаққа педагогикалық және психологиялық талдау
Мұғалімнің сабақтағы іс-әркеті Жоғары деңгей Орташа деңгей Төменгі деңгей Ең төмен деңгей
Оқушының сабақтағы іс-әркеті Жоғары деңгей Орташа деңгей Төменгі деңгей Ең төмен деңгей
Сабақтың ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар назарының ұйымдастырылуы: а/ басталуында ә/ соңында
Білімді тексеру және қайталау
Оқушылар белсендігі: а/ сұрау кезінде ә/ жаңа материалды баяндау кезінде
Үй тапсырмасын тексеру
Сабаққа деген ынта-зейіні
Сабақты теориялық тұрғыда баяндау: а/ ғылымилығы ә/ логикалығы б/ жүйелілігі в/ түсініктілігі
Білімдерінің деңгейі
Тақырыптың ашылуы
Дағдысының қалыптасу деңгейі
Қажетті материалдармен толықтырылуы
Өз ойын баяндай алуы
Көрнекіліктің болуы
Логикалық ойлау дәрежесі
Сабақтың тәрбиелік мәні
Баяндай алуы
ТСО
Тіл тазалығы
Дидактикалық материал-дардың жинақталуы
Өзін-өзі бағалауы
Оқушылармен жеке жұмыс түрлері
Мұғаліммен қарым-қатынас дәрежесі
Сабақтың сезіммен жеткізілуі
Тәртібі
Педагогикалық такт
Сабаққа даярлығы
Өз беттерімен істелетін жұмыстардың жоспарлануы
Өз бетімен жұмыс жүргізу қабілеті
Уақытты тиімді пайдалануы
Үй тапсырмасына назары
Үйге тапсырма, анализ жасалынуы, нормасы
Қоңырауға реакциясы
Бағалау, сабақты қорыту анализі
Баға әлідігіне назары
Сабақтың нәтижесі
Қорытынды жасай алуы
Сабақ туралы пікір: __________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ұсыныстар:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақ талдау
Күні ____________ Сыныбы _____ Барлық оқушы саны ___________ Сабаққа қатысқаны ____________ Сабақтың тақырыбы: _____________________________________________________________ Сабақтың мақсаты: _________________________________________________________________ Көрнекілік қолданылуы: _____________________________________________________________
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз