№1. Сары слайд---(Lesson profile) 9 сынып. Ашық сабақ. Сабақтың түрі: сипаттамалық сабақ (disscussion lesson)
№2. Ақ слайд----Негізгі мақсаттар: (LEARNING OBJECTIVES)
Оқушыларға ойын-сауық контексінде фильмдер/телебағдарламалар/теле шоулар және олардың жанрлары туралы еркін сөйлеу тәжірибесін дамыту.(FLUENCY)
Қосымша мақсаттар: (LESSON OBJECTIVES)
Оқушыларға өз ой-пікірлерін фильм/телебағдарлама/теле шоулар туралы қысқаша шолу арқылы жазуға мүмкіндік беру.
Фильмдер/телебағдарламалар/теле шоулар туралы сипаттап айту кезінде сын есімдерді (сөздік қорды) қолданып, нақты сөйлеу дағдыларын дамыту.(ACCURAY)
№3.----Розовый
слайд: Сабақ
барысы:
Ашық
сабақтың
мазмұны фильмдердің әртүрлі жанрларымен және оларға қатысты сөздік қорымен таныстыруға
бағытталған. Сабақ оқушылардың сөйлеу, тыңдау және жазу дағдыларын
дамытуға арналған түрлі тапсырмалар арқылы
өзара әрекеттесу, ынтымақтастық және шығармашылықты ынталандырды.
“Quizizz”- та үй жұмысын тексеріп, «Сиқырлы қорап» әдісімен ой қозғау кезеңінен кейін, сабақ жылыту жаттығуымен басталды. Бұл жерде оқушылар фильмдер мен жанрларға қатысты иә/жоқ сұрақтарына жауап берді. Бұл әдіс-бұрынғы білімдерін жаңғыртуға ықпалдасты және сабақ тақырыбына кіріспе болды.
№4.---- Қара шелек:
Сабақтың негізгі бөлімінде бейнетаспа көру тапсырмасы бар, мұнда
оқушылар әртүрлі фильм жанрларын анықтап, талқылады. Одан кейін фильм атауларын ағылшын және қазақ тілдерінде жанрлармен сәйкестендіру тапсырмасы берілді.
Айтылым бөлігінде оқушылар жұптасып, талқылау карталарын қолдана отырып, өздерінің сүйікті фильмдері мен жанрлары туралы әңгімеледі.
№5.---- Розовый планшет (Preparation stage for speaking)
Сабақта оқушылар
фильмдер/телебағдарламалар/теле
шоулар және олардың түрлі жанрлары
контексінде ауызекі сөйлеу дағдыларын
дамытады.
Олар өздеріне бұрын таныстырылған сөздік
қорын айтылым
тапсырмалары мен жұптық талқылауды қолдану арқылы тәжірибе
жинақтады.
№6.---- Good job (Teacher will give them stickers as a praising)
№7.---- Writing review
Сабақтың соңында жазбаша тапсырма орындады.Оқушылар өздерінің сүйікті фильмдері мен оның жанры туралы қысқаша шолу жазып, жазу дағдыларын жетілдірді.
№8.----Қызыл галстуктағы Сымбат дәптермен (Peer assessment)
Жұптық бағалау арқылы бір-бірінің жұмыстарын тексерді, берілген фильм сипаттамасы мен ұсыныстарына назар аударды.Тапсырма оқушыларға өз ой-пікірлерін фильм/телебағдарлама/теле шоулар туралы қысқаша шолу түрінде жазуға мүмкіндік берді.
№9.----Очки (Teacher will give them diy glasses as a praising)
Сабақтың соңында жаңа сөздерді бекітуге (semi-controlled practise) ынталандыратын жанрларға байланысты “wordwall”-да кроссворд тапсырмасымен аяқталды.
№10.----Ақ экран (Feed back and Self assessment)
Соңында оқушылар “Шығу билеті” әдісі арқылы өздерінің сабақтағы жетістіктерін бағалады.
Сабақ үй тапсырмасымен аяқталды, оқушылар тапсырманы (Presentation skills) жоба ретінде дамыту керек.
№11.-----Сабақ соңында онлайн қосылған әдіскерлер “Padlet” арқылы QR-қа пікірлерін қалдырды.
№12.-----Қорытынды:
Айтылым дағдысын дамытқанда ұлттық құндылықтар негізінде білім бердім. Мысалы:
Ұлттық құндылықтарды кіріктіріп, оқыту процесіне енгізу арқылы ұлттың тұнып тұрған асыл мұралық рухани байлығынан болашақта ел билейтін ұрпақтарды сусындатып, отбасында да, мектепте де ұлтжандалылық пен отаншылдыққа баулып, өз халқын, өз мемлекетін көздің қарашығындай қорғайтын тұлғаларды тәрбиелеп шығару ортақ мақсатымыз.
1.Шерлок Холмс пен Доктор Ватсонның шытырман оқиғаларын conversational cards әдісі арқылы талдау, оқушыларға тек сюжеттер мен кейіпкерлердің мінез-құлықтарын емес, сондай-ақ әртүрлі құндылықтарды терең түсінуге мүмкіндік береді. Бұл әдіс шығармашылық ойлау қабілетін дамытуға, құндылықтарды өмірде қолдануға және оқушылардың өз пікірлерін ашық білдіруіне ықпал етеді.
2.“Аватар” фильмін талдау арқылы алты негізгі құндылықты, соның ішінде жасампаздық, жаңашылдық, құрмет, махаббат, қайсарлық пен адалдықты ұтымды түрде кіріктіру, оқушыларға құндылықтардың өмірде қолданылуын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл әдіс олардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытып, жаңа идеялар мен шешімдер қабылдауға көмектеседі.
3.“Титаник” фильмін талдай отырып, жасампаздылықпен байланыстырған кезде әрбір құндылықтың маңыздылығын көрсету қызықты әрі терең талдау жасауға мүмкіндік береді.
Шығармашылықты талап ететін тапсырмаларға құндылықтарды кіріктіргенде оқушылар өздігінен білім алуға дағдыланды. Айтылымға дайындық кезінде кейіпкерлерді терең зерттеп, өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізді. Нәтижесінде еркін сөйлеп, грамматикалық тұрғыда дұрыс жазу қабілеттерін дамытты.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақты талдау
Сабақты талдау
№1. Сары слайд---(Lesson profile) 9 сынып. Ашық сабақ. Сабақтың түрі: сипаттамалық сабақ (disscussion lesson)
№2. Ақ слайд----Негізгі мақсаттар: (LEARNING OBJECTIVES)
Оқушыларға ойын-сауық контексінде фильмдер/телебағдарламалар/теле шоулар және олардың жанрлары туралы еркін сөйлеу тәжірибесін дамыту.(FLUENCY)
Қосымша мақсаттар: (LESSON OBJECTIVES)
Оқушыларға өз ой-пікірлерін фильм/телебағдарлама/теле шоулар туралы қысқаша шолу арқылы жазуға мүмкіндік беру.
Фильмдер/телебағдарламалар/теле шоулар туралы сипаттап айту кезінде сын есімдерді (сөздік қорды) қолданып, нақты сөйлеу дағдыларын дамыту.(ACCURAY)
№3.----Розовый
слайд: Сабақ
барысы:
Ашық
сабақтың
мазмұны фильмдердің әртүрлі жанрларымен және оларға қатысты сөздік қорымен таныстыруға
бағытталған. Сабақ оқушылардың сөйлеу, тыңдау және жазу дағдыларын
дамытуға арналған түрлі тапсырмалар арқылы
өзара әрекеттесу, ынтымақтастық және шығармашылықты ынталандырды.
“Quizizz”- та үй жұмысын тексеріп, «Сиқырлы қорап» әдісімен ой қозғау кезеңінен кейін, сабақ жылыту жаттығуымен басталды. Бұл жерде оқушылар фильмдер мен жанрларға қатысты иә/жоқ сұрақтарына жауап берді. Бұл әдіс-бұрынғы білімдерін жаңғыртуға ықпалдасты және сабақ тақырыбына кіріспе болды.
№4.---- Қара шелек:
Сабақтың негізгі бөлімінде бейнетаспа көру тапсырмасы бар, мұнда
оқушылар әртүрлі фильм жанрларын анықтап, талқылады. Одан кейін фильм атауларын ағылшын және қазақ тілдерінде жанрлармен сәйкестендіру тапсырмасы берілді.
Айтылым бөлігінде оқушылар жұптасып, талқылау карталарын қолдана отырып, өздерінің сүйікті фильмдері мен жанрлары туралы әңгімеледі.
№5.---- Розовый планшет (Preparation stage for speaking)
Сабақта оқушылар
фильмдер/телебағдарламалар/теле
шоулар және олардың түрлі жанрлары
контексінде ауызекі сөйлеу дағдыларын
дамытады.
Олар өздеріне бұрын таныстырылған сөздік
қорын айтылым
тапсырмалары мен жұптық талқылауды қолдану арқылы тәжірибе
жинақтады.
№6.---- Good job (Teacher will give them stickers as a praising)
№7.---- Writing review
Сабақтың соңында жазбаша тапсырма орындады.Оқушылар өздерінің сүйікті фильмдері мен оның жанры туралы қысқаша шолу жазып, жазу дағдыларын жетілдірді.
№8.----Қызыл галстуктағы Сымбат дәптермен (Peer assessment)
Жұптық бағалау арқылы бір-бірінің жұмыстарын тексерді, берілген фильм сипаттамасы мен ұсыныстарына назар аударды.Тапсырма оқушыларға өз ой-пікірлерін фильм/телебағдарлама/теле шоулар туралы қысқаша шолу түрінде жазуға мүмкіндік берді.
№9.----Очки (Teacher will give them diy glasses as a praising)
Сабақтың соңында жаңа сөздерді бекітуге (semi-controlled practise) ынталандыратын жанрларға байланысты “wordwall”-да кроссворд тапсырмасымен аяқталды.
№10.----Ақ экран (Feed back and Self assessment)
Соңында оқушылар “Шығу билеті” әдісі арқылы өздерінің сабақтағы жетістіктерін бағалады.
Сабақ үй тапсырмасымен аяқталды, оқушылар тапсырманы (Presentation skills) жоба ретінде дамыту керек.
№11.-----Сабақ соңында онлайн қосылған әдіскерлер “Padlet” арқылы QR-қа пікірлерін қалдырды.
№12.-----Қорытынды:
Айтылым дағдысын дамытқанда ұлттық құндылықтар негізінде білім бердім. Мысалы:
Ұлттық құндылықтарды кіріктіріп, оқыту процесіне енгізу арқылы ұлттың тұнып тұрған асыл мұралық рухани байлығынан болашақта ел билейтін ұрпақтарды сусындатып, отбасында да, мектепте де ұлтжандалылық пен отаншылдыққа баулып, өз халқын, өз мемлекетін көздің қарашығындай қорғайтын тұлғаларды тәрбиелеп шығару ортақ мақсатымыз.
1.Шерлок Холмс пен Доктор Ватсонның шытырман оқиғаларын conversational cards әдісі арқылы талдау, оқушыларға тек сюжеттер мен кейіпкерлердің мінез-құлықтарын емес, сондай-ақ әртүрлі құндылықтарды терең түсінуге мүмкіндік береді. Бұл әдіс шығармашылық ойлау қабілетін дамытуға, құндылықтарды өмірде қолдануға және оқушылардың өз пікірлерін ашық білдіруіне ықпал етеді.
2.“Аватар” фильмін талдау арқылы алты негізгі құндылықты, соның ішінде жасампаздық, жаңашылдық, құрмет, махаббат, қайсарлық пен адалдықты ұтымды түрде кіріктіру, оқушыларға құндылықтардың өмірде қолданылуын түсінуге мүмкіндік береді. Бұл әдіс олардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытып, жаңа идеялар мен шешімдер қабылдауға көмектеседі.
3.“Титаник” фильмін талдай отырып, жасампаздылықпен байланыстырған кезде әрбір құндылықтың маңыздылығын көрсету қызықты әрі терең талдау жасауға мүмкіндік береді.
Шығармашылықты талап ететін тапсырмаларға құндылықтарды кіріктіргенде оқушылар өздігінен білім алуға дағдыланды. Айтылымға дайындық кезінде кейіпкерлерді терең зерттеп, өзіндік ізденіс жұмыстарын жүргізді. Нәтижесінде еркін сөйлеп, грамматикалық тұрғыда дұрыс жазу қабілеттерін дамытты.
шағым қалдыра аласыз













