Материалдар / Сабақты талдау парағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақты талдау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты талдау парағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2024
314
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақты талдау парағы

Күні:


Сыныбы:


Пән : Тақырыбы


Оқыту тілі


Сыныптағы оқушылар саны


Сабаққа қатысқандар саны


Сабаққа қатысушы


Мұғалім:


Әлсіз 1

Мықты 2

Күшті 3

Жоспарлау дағдысы (0-1)




жоспар талапқа сай құрылым далған (№130 бұйрық 7 қосымша)




оқу мақсаты пәннің оқу бағдарлмасынан алынған




сабақтың мақсаты/бағалау критерийлері оқу мақсатына сәйкес




оқу мақсатына сәйкес оқушылардың алдыңғы білімдерін пайдалану жоспарланған




ұсынылған ақпарат мазмұны оқу мақсатына сәйкес




таңдап алынған оқу әдістері оқу мақсатына жетуге бағытталған




қалыптастырушы бағалау жоспарланған




(балл қашықтан оқытылған кезде қолданылған)




белсенді оқу әдістері жоспарланған




саралау әдістері енгізілген




жоспарда сабақтың барлық кезеңдері қамтылған




Оқыту мен оқу (0-1)




Сабақ мақсатымен таныстырады




сабақтың мақсаты/ бағалау критерийлерін оқушылармен бірлесе талдайды/ сабақ мақсатын оқушылар түсінеді




оқушылар өздерін еркін және жайлы сезінеді




Тапсырмаға нұсқауды нақты береді




Жеке, жұптық, топтық жұмыс түрлерін ұйымдастырады




мұғалім ақпаратты нақты және түсінікті жеткізеді




мұғалім/оқушы академиялық тілді қолданады




мұғалім жабық сұрақ қояды




мұғалім оқушыларды ойлануға жетелейтін ашық сұрақтарды қояды




мұғалім оқушылардың жауабын шыдамдылықпен күтеді




Барлық оқушының оқу үдерісіне тартады




оқушылар бірін-бірі оқытады




оқушылар өзара талқылау жүргізеді, пікірталас жүргізеді




(оқулықтан бөлек) қосымша дереккөздерінен ақпарат ұсынады




оқушыларға қажеттілігіне байланысты сұрақ қоюға мүмкіндік берілген




мұғалім оқушылардың сұрағына жауап береді




мұғалім оқушыларға берілген тапсырманы орындау уақытын ескеріп отырады/оқушылар уақытты алдын-ала біледі




қажеттілігіне қарай жекелеген оқушыларға қолдау көрсетеді




жоспарланған әрекеттер іске асырылды (сабақ жоспарға сәйкес өткізілді)




Сабақ мақсатына жету деңгейіне/ өз оқуына қатысты оқушылардың рефлексия жүргізеді








Бағалау(1-0)




мұғалім оқушылардың сабақ мақсатын түсінгенін бағалайды/ назарда ұстайды




мұғалім оқушылардың сабақта оқу мақсатына сай берілген жаңа білімді түсіну дәрежесін бағалайды




мұғалім оқушылар сындарлы кері байланыс ұсынады




оқушыларға бір-біріне кері байланыс беруге мүмкіндік беріледі




өзін-өзі бағалау ұйымдастырылады




өзара бағалау үдерісі ұйымдастырылады




оқушылар оқыту/оқу әдісіне қатысты мұғалімге кері байланыс ұсына алады




сабақта бағалау критерийлері мен ойлау деңгейіне сай қалыптастырушы бағалау тапсырмасы ұсынылады




қалыптастырушы бағалау тапсырмасының дескрипторлары алдын-ала анықталған/оқушылармен бірге анықталады




оқушылар қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындау нәтижесіне қатысты дескрипторларға негізделген сындарлы кері байланыс алады








188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!