|
Әлсіз
1
|
Мықты
2
|
Күшті
3
|
Жоспарлау дағдысы
(0-1)
|
|
|
|
жоспар талапқа сай құрылым
далған (№130 бұйрық 7 қосымша)
|
|
|
|
оқу мақсаты пәннің оқу
бағдарлмасынан алынған
|
|
|
|
сабақтың мақсаты/бағалау
критерийлері оқу мақсатына сәйкес
|
|
|
|
оқу мақсатына сәйкес
оқушылардың алдыңғы білімдерін пайдалану
жоспарланған
|
|
|
|
ұсынылған ақпарат мазмұны оқу
мақсатына сәйкес
|
|
|
|
таңдап алынған оқу әдістері
оқу мақсатына жетуге бағытталған
|
|
|
|
қалыптастырушы бағалау
жоспарланған
|
|
|
|
(балл қашықтан оқытылған кезде
қолданылған)
|
|
|
|
белсенді оқу әдістері
жоспарланған
|
|
|
|
саралау әдістері
енгізілген
|
|
|
|
жоспарда сабақтың барлық
кезеңдері қамтылған
|
|
|
|
Оқыту мен оқу
(0-1)
|
|
|
|
Сабақ мақсатымен
таныстырады
|
|
|
|
сабақтың мақсаты/ бағалау
критерийлерін оқушылармен бірлесе талдайды/ сабақ мақсатын оқушылар
түсінеді
|
|
|
|
оқушылар өздерін еркін және
жайлы сезінеді
|
|
|
|
Тапсырмаға нұсқауды нақты
береді
|
|
|
|
Жеке, жұптық, топтық жұмыс
түрлерін ұйымдастырады
|
|
|
|
мұғалім ақпаратты нақты және
түсінікті жеткізеді
|
|
|
|
мұғалім/оқушы академиялық
тілді қолданады
|
|
|
|
мұғалім жабық сұрақ
қояды
|
|
|
|
мұғалім оқушыларды ойлануға
жетелейтін ашық сұрақтарды қояды
|
|
|
|
мұғалім оқушылардың жауабын
шыдамдылықпен күтеді
|
|
|
|
Барлық оқушының оқу үдерісіне
тартады
|
|
|
|
оқушылар бірін-бірі
оқытады
|
|
|
|
оқушылар өзара талқылау
жүргізеді, пікірталас жүргізеді
|
|
|
|
(оқулықтан бөлек) қосымша
дереккөздерінен ақпарат ұсынады
|
|
|
|
оқушыларға қажеттілігіне
байланысты сұрақ қоюға мүмкіндік
берілген
|
|
|
|
мұғалім оқушылардың сұрағына
жауап береді
|
|
|
|
мұғалім оқушыларға берілген
тапсырманы орындау уақытын ескеріп отырады/оқушылар уақытты
алдын-ала біледі
|
|
|
|
қажеттілігіне қарай жекелеген
оқушыларға қолдау көрсетеді
|
|
|
|
жоспарланған әрекеттер іске
асырылды (сабақ жоспарға сәйкес
өткізілді)
|
|
|
|
Сабақ мақсатына жету
деңгейіне/ өз оқуына қатысты оқушылардың рефлексия
жүргізеді
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау(1-0)
|
|
|
|
мұғалім оқушылардың сабақ
мақсатын түсінгенін бағалайды/ назарда
ұстайды
|
|
|
|
мұғалім оқушылардың сабақта
оқу мақсатына сай берілген жаңа білімді түсіну дәрежесін
бағалайды
|
|
|
|
мұғалім оқушылар сындарлы кері
байланыс ұсынады
|
|
|
|
оқушыларға бір-біріне кері
байланыс беруге мүмкіндік беріледі
|
|
|
|
өзін-өзі бағалау
ұйымдастырылады
|
|
|
|
өзара бағалау үдерісі
ұйымдастырылады
|
|
|
|
оқушылар оқыту/оқу әдісіне
қатысты мұғалімге кері байланыс ұсына
алады
|
|
|
|
сабақта бағалау критерийлері
мен ойлау деңгейіне сай қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
ұсынылады
|
|
|
|
қалыптастырушы бағалау
тапсырмасының дескрипторлары алдын-ала анықталған/оқушылармен бірге
анықталады
|
|
|
|
оқушылар қалыптастырушы
бағалау тапсырмасын орындау нәтижесіне қатысты дескрипторларға
негізделген сындарлы кері байланыс
алады
|
|
|
|
|
|
|
|