Материалдар / сабақты талдау парағы

сабақты талдау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты талдау бойынша
Авторы:
17 Ақпан 2025
178
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Педагогтерді аттестаттаудан
өткізу қағидалары мен
шарттарына
9-қосымша

Сабақтарды бақылау парағы

Педагогтің ТАӘ (бар болғанда)

Рустимова Жанна Муратовна

Бақылаушының ТАӘ (бар болғанда)

Агибаева Гульбарам Хайдаровна

Мектеп / сынып

«Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім

бөлімі Ерейментау қаласының «№3 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

8 сынып

«Алаш» қозғалысы және қазақ

ұлттық идеясы

Мерзім

11.10.22

Сабақ жоспары ұсынылды

Иә

Жоқ

Сабақ түрі:

жаңа материалмен танысу сабағы оқығанды бекіту сабағы білім мен дағдыларды қолдану сабағы білімді жалпылау және жүйелеу сабағы білім мен дағдыларды тексеру және түзету сабағы аралас сабақ зерттеу сабағы (Lesson Study (Лессон стади) циклдарынан)

Комментарийлер: Жаңа сабақ

МЖМБС оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.2.1 – қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау;

8.3.1.4 – «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау;

8.2.3.1 – ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы оятудағы рөліне баға беру

Сабақтың мақсаттары:

Қазақ зияларының қоғадағы рөлін мен қызметін талқылайды. М.Шоқайды қызметін сипаттайды Алашордашылардың қоғамдағы рөлін талдайды


Бақылау өлшемшарттары

Көрсеткіштер

Иә /Жоқ

Бақылаушының пікірлері

Сабақтың мақсаттары:

Оқытудың нақты мақсаттарын айқындайды және білім алушыларға / тәрбиеленушілерге оларды бағалау өлшемдерін ұсынады



иә

Оқушыларды бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстырып , бағалау өлшемдерімен таныстырды

Сабақтың мазмұны оқу мақсаттарына сәйкес келеді



иә




Педагог білім алушыларды сабақ мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді қоюға тартады



иә

Оқушылар тақырып негізінде сабақтың мақсатын айқындай алады

Күтілетін нәтижелер:



Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыта отырып, оқушының танымдық дағдысын арттырады

Оқу мақсаттарына сәйкес келеді

иә


Тапсырмалар оқу мақсаттарына сәйкес келеді

Білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің қажеттіліктерін ескереді


иә

Сабақта қолданылған материалдар мазмұны оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып жасалған

Зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған



иә



Тарихи оқиғалар толық меңгерген

Бағалау:



иә




Формативті бағалау арқылы білім алушылардың/тәрбиеленушілердің оқу мақсаттарына қатысты қызметінің нәтижесін бақылайды

иә


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынтыландырды

Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жетістіктерін атап өтеді

Иә

Білім алушылардың жауаптары , ескеріліп бағаланды


Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді бағалау процесіне тартады: өзін-өзі бағалау және өзара бағалау


Тапсырмаға сай бағалау критерийлер берілді

Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері:

Иә



Оқушылар жұппен, топта жұмыс істеуге дағдыланған, өзара көмек көрсете алады

Сыныпта/топта тәртіп пен тәртіп ережелерін белгілейді

Иә



Топта жұмыс істеу ережесіне бағынада

Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге сыныпта/топта оқу кеңістігін қамтамасыз етеді

Иә

Сыныпта психологилық жағдай жағымды

Сабақта білім алушылардың/тәрбиеленушілердің тиімді өзара іс-қимылын құру

Иә

Берілген тапсырма топ мүшелернің қаншалықты белсенділік танытуына ықпал етеді

Алдын ала білім:





Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жаңа материал туралы бұрыннан бар білімдерін анықтайды

Иә

Алдынғы тақырып бойынша қосымша мәлімет дайындап келді

Оқушылармен/ тәрбиеленушілермен өткен материалды қайталайды

Иә



Сұрақ жауап әдісі арқылы өткен материалдарды еске түсіріп алуы

Жаңа материалды зерттеу:

Иә



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара топтық талдау жасап , оқушыларға сабақтың тақырыбы мақсатымен таныстырды

Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің назарын оқу материалының маңызды сегменттеріне аудара отырып, маңызды ақпаратты айқындайды


Сабақ барысында тақырып мазмұны бойынша маңызды оқиғаларға тоқталды

Жаңа материалды игеруге ықпал ететін сабақта / сабақта жұмыстың әртүрлі формаларын қолданады: топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке

Иә



Пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап берді

Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді оқу ресурстарымен және кешенді тапсырмаларды орындау жөніндегі нұсқаулықтармен қамтамасыз етеді


Берілген тапсырмалар тақырыпқа сай, оқушылардың түсініктерін, білімдерін кеңейтуге ықпал етті

Материалдың мазмұны бойынша рефлексия жүргізеді

Иә

Мұғалім барлық оқушымен қарым қатынасқа түсе отырып оқушылардың ой өрістерін дамыта алады


Жаңа білімді практикада қолдану:

Иә

Білімдерін толықтыра отырып ой өрістерінің дамуына ықпал етті

Тәжірибе арқылы дағдыларды дамытады

иә



Тапсырманы орындай отырып, оқушының танымдық дағдысын артты

Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге олардың дағдыларын дамыту және практикалық қолдану үшін белсенді тапсырмалар береді




Берілген тапсырмаларға белсенді қатысты

Білім алушыларды / тәрбиеленушілерді оқу қызметіне тарту:

Иә



Барлық оқушының жұмысы сараланып отырды

Оқушылардың/тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығы мен қатысуын қолдау үшін жұмыстың әртүрлі түрлері мен формаларын қолданады

Иә



Сұрақтарға жауап берілді

Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің қатысу дәрежесін қадағалайды

Иә



Сабақ барысында барлық оқушы мұғалімнің назарында болды

Білім алушылардың / тәрбиеленушілердің сауалнама процесіне қатысуын қолдау үшін сауалнаманың әртүрлі түрлерін пайдаланады

Иә

Блум түймедағы, тәсілі өте тиімді болды

Оқушылардың/тәрбиеленушілердің қатысуын қамтамасыз ету үшін дене белсенділігі мен сынып/топ кеңістігін пайдаланады

Иә

Сынып санитарлық нормаға сай


Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді тарту үшін сабақ барысының жігерлі қарқынын қолдайды

Иә



Оқушы бойында оқуға, еңбек етуге, азаматтық жауапкершілікке деген дағдыны қалыптастырды

Тұлғаға бағытталған тәсілді қолданады

Иә



Оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарымқатынас жасау,жауапкершілік дағдыларын қалыптастырды

Сараланған тәсіл:

Иә

Барлық тапсырмалар оқушылардың жас ерекшелігіне сай алынған


Оқу мақсаттарына қол жеткізу бойынша барлық білім алушыларға/тәрбиеленушілерге қолдау көрсетеді

Иә

Оқушылардың түсініктерін, білімдерін кеңейтуге ықпал ете отырып, қолдау көсетті

Үлгерімі төмен білім алушыларды / тәрбиеленушілерді тартады

Иә

Берілген тапсырмалар ой өрісін дамыта алды


АКТ және ресурстарды пайдалану:

Иә

Сабақ барысында аудио, видео жазбаларды қолдану

білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін дайын цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

Иә


Қосымша мәлімметтер берілді

өзінің цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

Иә

Түрлі мәселелер бойынша білім алушыларды қызықтырды


білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің бірлескен жұмысы үшін желілік ресурстарды жұмылдырады

Иә


Презентация көрсетілді

Қосымша бақылау элементтері:

Иә


Мұғалім топ басшыларына бағалау парақтарын берді, онда сабақтардың кезеңдері бойынша оқушыларды бағалау көрсетілген




















Кері байланыс және ұсынымдар:Оқушылар критерияға сәйкес бағалау кезінде өзінің жұмысын жақсарту үшін ұсыныстара айта алады, Тапсырманы тексеру кезінде өзініңжұмысын жақсарту үшін ұсыныстар айта алады. Мұғалім барлық оқушылармен қарым қатынасқа түсе алады.


    

  Ескерту: ақпараттық жүйеде барлық құжаттар педагог бейінінде қаралады.

Оқу ісінің орынбасары

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі