Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақты зерттеу әдісі Lesson Study Кері итеруші күш 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы Кері итеруші күш
Зерттеу сұрағы: |
Топтық жұмыс түрі 7 «З» сынып оқушыларының сабаққа қызығушылығын қаншалықты арттырады? |
||||||||||
Зерттеу мақсаты: |
Топтық жұмыс түрі арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру |
||||||||||
Бөлім: |
7.3А Қысым |
||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Ермаханбетова Диана Дүйсенқызы |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Кері итеруші күш. Архимед заңы |
||||||||||
Күні. |
23.02.2022ж |
||||||||||
Сыныбы: 7 «З» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.1.12 – сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру; 7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. |
||||||||||
Бағалау критерийлері: |
-Архимед күші немесе кері итеруші күш туралы мағлұмат алады. -Архимед күшінің формуласымен танысады, формуланы түрлендіріп, өлшем бірлігін ХБ жүйесіне айналдыруды үйренеді. - Архимед заңын түсінеді. |
||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: Кері итеруші күштің физикалық мағынасын түсінеді; Көптеген оқушылар істей алады: Кері итеруші күшті түсіне отырып анықтама береді және формуласын қолданады; Кейбір оқушылар істей алады: Кері итеруші күштің формулаларын түрлендіре алады, деңгейлік тапсырмаларды өз бетінше орындай алады. |
||||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||||
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
Сабақтың басы 2 минут
Қайталау сұрақтары (5 мин) |
Амандасу. Оқушыларды түгендеу. Сәлеметсіздерме білім алушылар? Біз бүгін «Кері итеруші күш.Архимед заңы» тақырыбын өтеміз. Алдымен өткен тақырыпқа шолу жасап өтейік. «Физикалық лото» ойыны арқылы сұрақтарға жауап берейік. Ол үшін көрсетілген ұяшықтарды таңдау арқылы тапсырмалар ашылады. Таңдалынған тапсырмаларға жауап береміз. Әр топта топ басшы, хатшы, жазушы, жазушының көмекшісі, баяндаушы, баяндаушының көмекшісі (1 тапсырма) Өткен тақырыпты тексеру. 1 тапсырма «Физикалық лото» әдісі.
|
Ұяшықтарды таңдау арқылы тапсырмаларды орындайды. Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың жылдамдығы ескеріледі |
Дескрипторлар Қайталау Тапсырма№1 «Физикалық лото» әдісі. 1.Сұраққа жауап береді. Жалпы 3 балл |
Оқулық Слайд 1 LED экран |
|||||||
|
А оқушыдан күтілетін нәтиже Алдыңғы сабақтағы білімдерін еске түсіріп берілген сұрақтарға жауап береді |
В оқушыдан күтілетін нәтиже: Алдыңғы сабақта өтілген білімдерін еске түсіре отырып, берілген мысал сұрақтардан шатасуы мүмкін, алайда сұраққа дұрыс жауап беруге тырысады. |
С оқушыдан күтілетін нәтиже: Алдыңғы сабақта өтілген білімдерін еске түсіре отырып, кемінде өздеріне жеңіл сұрақтарға жауап береді |
|
|||||||
|
Оқу мақсатын талдау. 7.3.1.12 – сұйықтар мен газдардағы кері итеруші күштің табиғатын түсіндіру; 7.3.1.13 – есептер шығаруда Архимед заңын қолдану. Бағалау критерийлерін шығару: Архимед күші немесе кері итеруші күш туралы мағлұмат алады. Архимед күшінің формуласымен танысады, формуланы түрлендіріп, өлшем бірлігін ХБ жүйесіне айналдыруды үйренеді. Архимед заңын түсінеді. |
Оқу мақсатымен көрсетемін. Кімнің нені білгісі келеді? Оқушылардың жауаптары тыңдалады. Жауаптар іріктеледі. Оқушылар оқу мақсатынан бағалау критерийлерін құрастырады. |
|
Таныстыры-лым |
|||||||
Сабақтың ортасы 20 минут
Қызығушы-лықты ояту 10 минут |
Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазыңыздар: «Кері итеруші күш.Архимед заңы» Оқулықты ашыңыздар: Физика, 7 сынып Башарұлы Р., Атамұра, 2007ж §29,122бет «Фильмдерді көру және оны талдау» әдісі арқылы шағын тәжирибелерді көріп, қандай физикалық құбылыс байқадық? Білім алушылар өз ойларымен бөліседі? Тәжірибе:Ағаш кесегін суға батырып, қолды қоя бергеннен кейін, ағаш кесегі қайтадан су бетіне шығады. Мұғалім: ағаш кесегі неге су бетіне ытқып шығады? Мұғалім: жауап дұрыс, ағаш кесегін судан ығыстырып шығатын күш әсер етті. Бұл күшті біз ығыстырушы күш деп атаймыз. «Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» әдісі Құрал – жабдықтар: Электронды,серіппелі,иінді таразылар ұсақ гірлер және массасы әр түрлі кішігірім бірнеше дене. Жұмыстың барысы: Дененің массасын анықтау тәсілдерінің бірі - таразы көмегімен өлшеу. Осындай таразылармен өлшеу кезінде оның бір табақшасына (сол жақтағы) массасы белгісіз дене, ал екіншісіне (оң жақтағы) таразыны теңгеретін гірлер салынады.Дененің массасы таразыны теңгеретін гірлердің массасына тең. Ол үшін:
Өлшеу нәтижелерін төмендегі кестеге жазыңдар.
Қорытынды:Таразыны өлшеуге даярлау,дене мен гірлерді табақшаға қою, денені кірлермен теңгеруге дағдылану,массасын жазуға үйрену. 3-тапсырма: Жеке жұмыс. «Кейс – стади» әдісі – практикалық есептер шығару бір мәселені талдайды «Өз ойының» ойыны барысында есептер шығару. Есеп №1. Массалардың төменде берілген мәндерін килограмм арқылы өрнектеңдер:шыбынның қанаты 0,00005г, теннис добы 2,5г Есеп №2. Массалардың төменде берілген мәндерін килограмм арқылы өрнектеңдер:футбол добы 400г, автомобиль 1,45т Есеп №3. Дене 100г, 50г, 10г, 1г жүктер жиынтығымен теңестірілген. Дененің массасы қандай? Есеп №4. Роликті коньки киген екі бала бір-бірінен кері итеріліп, қарама-қарсы жаққа қарай сәйкес 3 м/с және 4 м/с жылдамдықпен сырғанап кетті. Бірінші баланың массасы 40 кг. Екінші баланың массасы неге тең?
Тапсырмаларды әр оқушы жеке орындап, жұппен, топпен тексереді. Әр топтан 1 оқушы тақтаға шығып, тапсырманы орындайды. ДҰРЫСТЫҒЫ СЛАЙДТАН ТЕКСЕРІЛЕДІ. Бағалау парақшаларына әркім өз деңгейін бағалайды.
|
А оқушы Мәтінмен жұмыс жасай біледі, өз ойын толық жеткізеді В оқушы өмірмен байланыстыра біледі С оқушы өлшем бірліктерін біледі Оқушылар мұғалім сұрақтарына жауап береді. Өйткені ағаш кесегіне күш әсер етті. Оқушылар әр қилы жауап беруі мүмкін.
Су салынған кез келген денеге ығыстырушы күш әсер етеді.
Сұйықтықта тұрған денеге әсер ететін ығыстырушы күш жоғары қарай бағытталған.
Оқушылар берілген заттарды алып электронды, серіппелі,иінді таразының көмегімен өлшейді. Мақсаты: Оқушы алған білімін практикада, өмірде қолдану
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |