Материалдар / Сабақты зерттеу Lesson study бойынша өткізілген сабақтан кейінгі талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақты зерттеу Lesson study бойынша өткізілген сабақтан кейінгі талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтағы оқу үдерісінің жүру барысын анықтайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2024
193
1 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақты зерттеу Lesson study бойынша өткізілген сабақтан кейінгі талдау

Пəні: Ағылшын тілі

Оқу мақсаты: 9.3.4.1 - respond with growing flexibility at both sentence and discourse level to unexpected comments on a range of general and curricular topics;

Өткізілген сабақтан кейінгі талдау сұрақтары

Сабақ бойынша пікірлер

Талдаушының атыөні

Зерттеу тобындағы рөлі

Жоспарланған жəне қолданылған оқыту əдістемесі, тəсілдер оқушыларды оқытуда көмектесті ме əлде кедергі келтірді ме?

Оқу мақсатына сай жоспарланған әдіс тәсілдер сабақ барысында оқушылардың топпен ынтымaқтaсa жұмыс жaсaй aлaтынын дәлелдеді. Топпен бірлесе жaсaғaн жұмыстaрының нәтижесінде жaн-жaқты түсінуге , идеялaрдың пaйдa болуынa , ойғa ой қосaтынынa көз жеткізді. Қолданылған әдіс тәсілдер аясында оқушылaр өзара диaлогқa түсіп, зерттеушілік әңгіме пaйдa болды, оқушылaр бір ой түйіп, ортaқ шешімге келді.



Мектеп директоры:




Сабақтағы оқу үдерісінің жүру барысын анықтаушы.

Сізді сабақта не таң қалдырды?

Сaбaқ барысында оқушылaр aрaсындa жұптa, топтaрдa жұмыс істегенде «оқушы-оқушы» жaғдaйындaғы қaрым-қaтынaстың рөлі бaсым болғаны таң қалдырды.

«Мұғaлім-оқушы» дaн гөрі «оқушы-оқушы» aрaсындaғы жұмыстың нәтижесінде бірілген білім сaпaлы болaды деген тұжырым осы кезеңдерде жауабын тапты.

Тарих пәнінің мұғалімі:

А Оқушыны бақылаушы.

Кейс-оқушының жəне басқа оқушылардың ілгерілеуін жақсарту үшін оқытудың қандай аспектілерін келесі сабақта өзгертуге болар еді?

А,В,С оқушыларының әр топта болуын ескеру қажет.

А,В,С оқушыларының «өсуін» қадағалау үшін жаңа тәсілдер арқылы сабақты жоспарлау және ұйымдастыру.

Деректермен жұмыс барысында кездесетін қиындықтармен жұмыс жасау және әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып , оқушылардың деңгейін көтеру.

Мектеп директоры:



Сабақтағы оқу үдерісінің жүру барысын анықтаушы.

Оқу тəсілінің қандай тамаша жағын білдіңіз?

Топтық жұмыс негізінде ынтымақтастық қарым-қатынастың артуына,оқушылардың көшбасшылық қасиеттерінің ашылуына, оқуының жақсаруына әкелгені назарға түсті.

Математика пәнінің мұғалімі:

В оқушыны бақылаушы

Қандай оқушының бағалауын қайта қарау керек деп ойлайсыз?

С оқушының оқу қабілеттерінің жеткіліксіз деңгейі байқалды. Оқушы іс жүзінде белсенділік көрсетпейді, жауапты дұрыс құрастыра алмайды, жауаптары бір буынды «иә, жоқ ».

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:

С оқушыны бақылаушы

Біз келер жолы тағы нені жасап көруімізге болады?

С оқушының мотивациясын арттыру үшін жеке тапсырма беру керек. Жетістік деңгейінің қандай болатынын көрсету керек.

Оқушыларға өз серіктестерінің пікірін тыңдауға, өз пікірін айтуға мүмкіндік беру.



Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:

С оқушыны бақылаушы


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!