Өткізілген сабақтан кейінгі
талдау сұрақтары
|
Сабақ
бойынша
пікірлер
|
Талдаушының аты-жөні
|
Зерттеу тобындағы рөлі
|
Жоспарланған жəне қолданылған оқыту əдістемесі,
тəсілдер оқушыларды оқытуда көмектесті ме əлде кедергі келтірді
ме?
|
Оқу мақсатына сай жоспарланған
әдіс тәсілдер сабақ барысында оқушылардың топпен ынтымaқтaсa жұмыс
жaсaй aлaтынын дәлелдеді. Топпен бірлесе жaсaғaн
жұмыстaрының нәтижесінде жaн-жaқты түсінуге , идеялaрдың пaйдa
болуынa , ойғa ой қосaтынынa көз жеткізді. Қолданылған әдіс
тәсілдер аясында оқушылaр өзара диaлогқa түсіп, зерттеушілік әңгіме
пaйдa болды, оқушылaр бір ой түйіп, ортaқ шешімге
келді.
|
Мектеп
директоры:
|
Сабақтағы оқу үдерісінің жүру
барысын анықтаушы.
|
Сізді сабақта не таң
қалдырды?
|
Сaбaқ барысында оқушылaр
aрaсындa жұптa, топтaрдa жұмыс істегенде «оқушы-оқушы» жaғдaйындaғы
қaрым-қaтынaстың рөлі бaсым болғаны таң
қалдырды.
«Мұғaлім-оқушы» дaн гөрі
«оқушы-оқушы» aрaсындaғы жұмыстың нәтижесінде бірілген білім сaпaлы
болaды деген тұжырым осы кезеңдерде жауабын
тапты.
|
Тарих пәнінің
мұғалімі:
|
А Оқушыны
бақылаушы.
|
Кейс-оқушының жəне басқа
оқушылардың ілгерілеуін жақсарту үшін оқытудың қандай аспектілерін
келесі сабақта өзгертуге болар еді?
|
А,В,С оқушыларының әр топта
болуын ескеру қажет.
А,В,С оқушыларының «өсуін»
қадағалау үшін жаңа тәсілдер арқылы сабақты жоспарлау және
ұйымдастыру.
Деректермен жұмыс барысында
кездесетін қиындықтармен жұмыс жасау және әдіс-тәсілдерді пайдалана
отырып , оқушылардың деңгейін көтеру.
|
Мектеп
директоры:
|
Сабақтағы оқу үдерісінің жүру
барысын анықтаушы.
|
Оқу тəсілінің қандай тамаша
жағын білдіңіз?
|
Топтық жұмыс негізінде
ынтымақтастық қарым-қатынастың артуына,оқушылардың көшбасшылық
қасиеттерінің ашылуына, оқуының жақсаруына әкелгені назарға
түсті.
|
Математика пәнінің
мұғалімі:
|
В оқушыны
бақылаушы
|
Қандай оқушының бағалауын
қайта қарау керек деп ойлайсыз?
|
С оқушының оқу қабілеттерінің жеткіліксіз
деңгейі байқалды. Оқушы іс жүзінде белсенділік көрсетпейді, жауапты
дұрыс құрастыра алмайды, жауаптары бір буынды «иә, жоқ
».
|
Қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі:
|
С оқушыны
бақылаушы
|
Біз келер жолы тағы нені жасап
көруімізге болады?
|
С оқушының мотивациясын арттыру үшін жеке
тапсырма беру керек. Жетістік деңгейінің қандай болатынын көрсету
керек.
Оқушыларға өз серіктестерінің пікірін
тыңдауға, өз пікірін айтуға мүмкіндік
беру.
|
Қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі:
|
С оқушыны
бақылаушы
|