Материалдар / «Сабақты зерттеу» тәсілі эксперименталдық зерттеудің ерекше нысаны ретінде
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Сабақты зерттеу» тәсілі эксперименталдық зерттеудің ерекше нысаны ретінде

Материал туралы қысқаша түсінік
Ең басында Lesson Study туралы көп нәрсені түсінбедік. Барлығымыз қосылып осы жобаға кірістік. Ең әуелі Lesson Study (сабақты зерттеу) бойынша көп мәліметтер алуға тырыстық. Тренерлер келіп көп мәліметтерді ұсынып, түсіндірді. Әріптестерімізбен ой бөлістік. Біздің шығармашылық топ, қай пәннен, қай сыныпта сабақ өткізетінімізді анықтап алған соң, жоспар құруға кірістік. Алдымызға қойған мақсатымыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
275
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі

Күні: 22.11.2017ж

Сынып: 3 «В»

Мектеп :№25 Г. Титов атындағы ЖОМ

Мұғалім: Кенжебекова Б

Қатысқандар: 18 Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тұрлаусыз мүшелер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Тұрлаусыз мүшелерді ажырату. Сөйлемде атқаратын қызметін түсіну. Бастауыш пен баяндауыштың байланысын меңгеру

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:

Сөйлем мүшелерін біледі.

Көптеген оқушы:

Бастауыш пен баяндауышты ажырата алады.

Кейбірі: тұрлаусыз мүшелерді ажыратады, сөйлем құрайды

Бағалау критерийлері

1 Сөйлем мүшелеріне талдайды.

2 Тұрлаусыз мүшелерді анықтап, астын сызады

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану

Тілдік мақсат

Лексика мен термин:



Құндылықтарды дарыту

Отанын сүюге, адамгершілікке тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу

АКТ қолдану дағдылары

Сызбалар, суреттер, оқулық, дәптерлер

Алдыңғы білім

Тұрлаулы мүшелер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

1Үш тілде сәлемдесу

2 Психологиялық дайындық

-Шаттық шеңбері

3 Топқа бөлу:

1-топ Бастауыш

2-топ Баяндауыш

3-топ Тұрлаусыз мүшелер

4 Өткенді пысықтау

«Таза тақта» ойыны. Тақтаға өткен тақырып тар бойынша сұрақтар жазылады. Сұраққа жауап берген оқушы тақтаны өшіреді.

5 Сабақ мақсатымен таныстыру


Сабақтың ортасы




Жаңа сабақ


Түсіндіру (сызба бойынша)

  • Бастауышты кімге теңедік?

  • Йә, өйткені анамызсыз отбасы құрылмайтыны сияқты, бастауышсыз сөйлем болмайды.

  • Баяндауышты кімге теңедік?

  • Әке сендер үшін кім?

  • Толық отбасы болу үшін кімдер жетіспей тұр?

  • Дұрыс айтасыңдар, балалар ата-ана өмірінің мәні, сәні. Олай болса, тұрлаусыз мүшелерді біз балаларға теңейтін боламыз. Өйткені, балаларсыз отбасының сәні жоқ болса, тұрлаусыз мүшелерсіз сөйлем толық анықтама бере алмайды.

  • Ал осы ата-аналарың жұмыстан келген соң, ендерге түрлі сұрақтар қоя бере ме?

  • Қане, естеріңе түсіріңдерші, қандай сұрақтар қояды?

  • Қайда? Қашан? қандай? Кімге? Неге?

  • Дұрыс, олай болса, тұрлаусыз мүшелерге де көп және түрлі сұрақтар қойылады екен, қане ережені еске түсірейік.

Оқулықпен жұмыс

1-жаттығу

Дескриптор:

Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдайды.

Сөйлем мүшелерінің астын сызады

2-жаттығу

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап жазады

Бұл сөздер қай сөйлем мүшесіне жататынын айтады

3- жаттығу

Дескриптор:

Өлеңді мәнерлеп оқиды

Кімнің? Ненің? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді теріп жазады.

Жұптық жұмыс

Әртүрлі суреттерді пайдалана отырып, сөйлем құрау.


Сабақтың соңы







Қорытындылау. Тоапық жұмыс

1-топ Семантикалық картаны толтырады

2-топ Сәйкестендіреді

3-топ Шығармашылық диктант жазады.

Кері байланыс

«Бағдаршам! Әдісі арқылы

Бағалау

Көңілді смайликтер арқылы

Саралау . мақтау, мадақтау сөздерін қолданамын. қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беремін.

Гүл, көбелек бірде бастауыш, бірде тұрлаусыз мүше болатын сөйлем құрау


Рефлексия












Тексерілді:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!