|
Пән: Қазақ тілі Күні: 22.11.2017ж Сынып: 3 «В» |
Мектеп :№25 Г. Титов атындағы ЖОМ Мұғалім: Кенжебекова Б Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Тұрлаусыз мүшелер |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Тұрлаусыз мүшелерді ажырату. Сөйлемде атқаратын қызметін түсіну. Бастауыш пен баяндауыштың байланысын меңгеру |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Сөйлем мүшелерін біледі. Көптеген оқушы: Бастауыш пен баяндауышты ажырата алады. Кейбірі: тұрлаусыз мүшелерді ажыратады, сөйлем құрайды |
|
|
Бағалау критерийлері |
1 Сөйлем мүшелеріне талдайды. 2 Тұрлаусыз мүшелерді анықтап, астын сызады |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
|
|
Тілдік мақсат |
Лексика мен термин:
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Отанын сүюге, адамгершілікке тәрбиелеу |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу |
|
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сызбалар, суреттер, оқулық, дәптерлер |
|
|
Алдыңғы білім |
Тұрлаулы мүшелер |
|
|
Сабақ барысы |
||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
1Үш тілде сәлемдесу 2 Психологиялық дайындық -Шаттық шеңбері 3 Топқа бөлу: 1-топ Бастауыш 2-топ Баяндауыш 3-топ Тұрлаусыз мүшелер 4 Өткенді пысықтау «Таза тақта» ойыны. Тақтаға өткен тақырып тар бойынша сұрақтар жазылады. Сұраққа жауап берген оқушы тақтаны өшіреді. 5 Сабақ мақсатымен таныстыру |
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ
Түсіндіру (сызба бойынша)
Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу Дескриптор: Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдайды. Сөйлем мүшелерінің астын сызады 2-жаттығу Дескриптор: Сұрақтарға жауап жазады Бұл сөздер қай сөйлем мүшесіне жататынын айтады 3- жаттығу Дескриптор: Өлеңді мәнерлеп оқиды Кімнің? Ненің? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді теріп жазады. Жұптық жұмыс Әртүрлі суреттерді пайдалана отырып, сөйлем құрау. |
|
|
Сабақтың соңы
|
Қорытындылау. Тоапық жұмыс 1-топ Семантикалық картаны толтырады 2-топ Сәйкестендіреді 3-топ Шығармашылық диктант жазады. Кері байланыс «Бағдаршам! Әдісі арқылы |
|
|
Бағалау Көңілді смайликтер арқылы |
||
|
Саралау . мақтау, мадақтау сөздерін қолданамын. қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беремін. Гүл, көбелек бірде бастауыш, бірде тұрлаусыз мүше болатын сөйлем құрау |
||
|
Рефлексия
|
||
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Сабақты зерттеу» тәсілі эксперименталдық зерттеудің ерекше нысаны ретінде
«Сабақты зерттеу» тәсілі эксперименталдық зерттеудің ерекше нысаны ретінде
|
Пән: Қазақ тілі Күні: 22.11.2017ж Сынып: 3 «В» |
Мектеп :№25 Г. Титов атындағы ЖОМ Мұғалім: Кенжебекова Б Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Тұрлаусыз мүшелер |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Тұрлаусыз мүшелерді ажырату. Сөйлемде атқаратын қызметін түсіну. Бастауыш пен баяндауыштың байланысын меңгеру |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Сөйлем мүшелерін біледі. Көптеген оқушы: Бастауыш пен баяндауышты ажырата алады. Кейбірі: тұрлаусыз мүшелерді ажыратады, сөйлем құрайды |
|
|
Бағалау критерийлері |
1 Сөйлем мүшелеріне талдайды. 2 Тұрлаусыз мүшелерді анықтап, астын сызады |
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну, қолдану |
|
|
Тілдік мақсат |
Лексика мен термин:
|
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Отанын сүюге, адамгершілікке тәрбиелеу |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиеттік оқу |
|
|
АКТ қолдану дағдылары |
Сызбалар, суреттер, оқулық, дәптерлер |
|
|
Алдыңғы білім |
Тұрлаулы мүшелер |
|
|
Сабақ барысы |
||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
1Үш тілде сәлемдесу 2 Психологиялық дайындық -Шаттық шеңбері 3 Топқа бөлу: 1-топ Бастауыш 2-топ Баяндауыш 3-топ Тұрлаусыз мүшелер 4 Өткенді пысықтау «Таза тақта» ойыны. Тақтаға өткен тақырып тар бойынша сұрақтар жазылады. Сұраққа жауап берген оқушы тақтаны өшіреді. 5 Сабақ мақсатымен таныстыру |
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ
Түсіндіру (сызба бойынша)
Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу Дескриптор: Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдайды. Сөйлем мүшелерінің астын сызады 2-жаттығу Дескриптор: Сұрақтарға жауап жазады Бұл сөздер қай сөйлем мүшесіне жататынын айтады 3- жаттығу Дескриптор: Өлеңді мәнерлеп оқиды Кімнің? Ненің? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді теріп жазады. Жұптық жұмыс Әртүрлі суреттерді пайдалана отырып, сөйлем құрау. |
|
|
Сабақтың соңы
|
Қорытындылау. Тоапық жұмыс 1-топ Семантикалық картаны толтырады 2-топ Сәйкестендіреді 3-топ Шығармашылық диктант жазады. Кері байланыс «Бағдаршам! Әдісі арқылы |
|
|
Бағалау Көңілді смайликтер арқылы |
||
|
Саралау . мақтау, мадақтау сөздерін қолданамын. қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беремін. Гүл, көбелек бірде бастауыш, бірде тұрлаусыз мүше болатын сөйлем құрау |
||
|
Рефлексия
|
||
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз













