Материалдар / «Сабақты зерттеу» тәсілі эксперименталдық зерттеудің ерекше нысаны ретінде
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Сабақты зерттеу» тәсілі эксперименталдық зерттеудің ерекше нысаны ретінде

Материал туралы қысқаша түсінік
Ең басында Lesson Study туралы көп нәрсені түсінбедік. Барлығымыз қосылып осы жобаға кірістік. Ең әуелі Lesson Study (сабақты зерттеу) бойынша көп мәліметтер алуға тырыстық. Тренерлер келіп көп мәліметтерді ұсынып, түсіндірді. Әріптестерімізбен ой бөлістік. Біздің шығармашылық топ, қай пәннен, қай сыныпта сабақ өткізетінімізді анықтап алған соң, жоспар құруға кірістік. Алдымызға қойған мақсатымыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
194
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тіліКүні: 22.11.2017жСынып: 3 «В»Мектеп :№25 Г. Титов атындағы ЖОММұғалім: Кенжебекова БҚатысқандар: 18 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТұрлаусыз мүшелер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Тұрлаусыз мүшелерді ажырату. Сөйлемде атқаратын қызметін түсіну. Бастауыш пен баяндауыштың байланысын меңгеру
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Сөйлем мүшелерін біледі.Көптеген оқушы:Бастауыш пен баяндауышты ажырата алады. Кейбірі: тұрлаусыз мүшелерді ажыратады, сөйлем құрайды
Бағалау критерийлері1 Сөйлем мүшелеріне талдайды.2 Тұрлаусыз мүшелерді анықтап, астын сызады
Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу, түсіну, қолдану
Тілдік мақсатЛексика мен термин:



Құндылықтарды дарытуОтанын сүюге, адамгершілікке тәрбиелеу
Пәнаралық байланысӘдебиеттік оқу
АКТ қолдану дағдыларыСызбалар, суреттер, оқулық, дәптерлер
Алдыңғы білімТұрлаулы мүшелер
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру1Үш тілде сәлемдесу2 Психологиялық дайындық-Шаттық шеңбері3 Топқа бөлу: 1-топ Бастауыш2-топ Баяндауыш3-топ Тұрлаусыз мүшелер4 Өткенді пысықтау«Таза тақта» ойыны. Тақтаға өткен тақырып тар бойынша сұрақтар жазылады. Сұраққа жауап берген оқушы тақтаны өшіреді.5 Сабақ мақсатымен таныстыру

Сабақтың ортасы





Жаңа сабақ

Түсіндіру (сызба бойынша)
  • Бастауышты кімге теңедік?
  • Йә, өйткені анамызсыз отбасы құрылмайтыны сияқты, бастауышсыз сөйлем болмайды.
  • Баяндауышты кімге теңедік?
  • Әке сендер үшін кім?
  • Толық отбасы болу үшін кімдер жетіспей тұр?
  • Дұрыс айтасыңдар, балалар ата-ана өмірінің мәні, сәні. Олай болса, тұрлаусыз мүшелерді біз балаларға теңейтін боламыз. Өйткені, балаларсыз отбасының сәні жоқ болса, тұрлаусыз мүшелерсіз сөйлем толық анықтама бере алмайды.
  • Ал осы ата-аналарың жұмыстан келген соң, ендерге түрлі сұрақтар қоя бере ме?
  • Қане, естеріңе түсіріңдерші, қандай сұрақтар қояды?
  • Қайда? Қашан? қандай? Кімге? Неге?
  • Дұрыс, олай болса, тұрлаусыз мүшелерге де көп және түрлі сұрақтар қойылады екен, қане ережені еске түсірейік.
  • Оқулықпен жұмыс1-жаттығу Дескриптор:Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдайды.Сөйлем мүшелерінің астын сызады2-жаттығуДескриптор:Сұрақтарға жауап жазадыБұл сөздер қай сөйлем мүшесіне жататынын айтады3- жаттығу Дескриптор:Өлеңді мәнерлеп оқидыКімнің? Ненің? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді теріп жазады.Жұптық жұмысӘртүрлі суреттерді пайдалана отырып, сөйлем құрау.

    Сабақтың соңы











    Қорытындылау. Тоапық жұмыс 1-топ Семантикалық картаны толтырады2-топ Сәйкестендіреді3-топ Шығармашылық диктант жазады.Кері байланыс«Бағдаршам! Әдісі арқылы
    Бағалау Көңілді смайликтер арқылы
    Саралау . мақтау, мадақтау сөздерін қолданамын. қабілеті жоғары оқушыға қосымша тапсырма беремін.Гүл, көбелек бірде бастауыш, бірде тұрлаусыз мүше болатын сөйлем құрау

    Рефлексия





















    Тексерілді:
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!