Материалдар / Сабақтың бақылау парағы

Сабақтың бақылау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағалау парағы
Авторы:
17 Ақпан 2025
258
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Педагогтерді аттестаттаудан
өткізу қағидалары мен
шарттарына
9-қосымша

Сабақтарды бақылау парағы

Педагогтің ТАӘ (бар болғанда)


Бақылаушының ТАӘ (бар болғанда)


Мектеп / сынып


8 сынып

Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы


Мерзім

06.12.22

Сабақ жоспары ұсынылды

Иә

Жоқ

Сабақ түрі:

жаңа материалмен танысу сабағы оқығанды бекіту сабағы білім мен дағдыларды қолдану сабағы білімді жалпылау және жүйелеу сабағы білім мен дағдыларды тексеру және түзету сабағы аралас сабақ зерттеу сабағы (Lesson Study (Лессон стади) циклдарынан)

Комментарийлер: Жаңа сабақ

МЖМБС оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.3.1.6 – Қазақстанда құрылған ұлттық автономиялардың маңыздылығына баға беру;

8.1.2.1 – қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Сабақтың мақсаттары:

Қазақстандағы ұлттық автономия құрылуы маңыздылығын түсіну

Бақылау өлшемшарттары

Көрсеткіштер

Иә /Жоқ

Бақылаушының пікірлері

Сабақтың мақсаттары:

Оқытудың нақты мақсаттарын айқындайды және білім алушыларға / тәрбиеленушілерге оларды бағалау өлшемдерін ұсынады



иә

Мұғалім критерийлерді қолдана отырып, сабақтың мақсаттарын нақты айтады.

Сабақтың мазмұны оқу мақсаттарына сәйкес келеді



иә



Сабақ оқу мақсаттарына сәйкес келеді.

Педагог білім алушыларды сабақ мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді қоюға тартады



иә

Оқушыларды сабақ барысына тартады, ынталандырады, әр тапсырманың соңында қандай нәтижеге жету керектігін түсіндіреді.

Күтілетін нәтижелер:




Оқу мақсаттарына сәйкес келеді

иә


Сабақ оқу мақсаттарына сәйкес келеді.

Білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің қажеттіліктерін ескереді


иә

материалдар мазмұны оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып жасалған

Зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған



иә



Сұрақтарға жауап береді, өз пікірлерін айтады.

Бағалау:



иә




Формативті бағалау арқылы білім алушылардың/тәрбиеленушілердің оқу мақсаттарына қатысты қызметінің нәтижесін бақылайды

иә


Қалыптастырушы бағалаудың әртүрлі формалары, әдістері: мұғалімнің түсініктемелері, тапсырмалардың критерийлері бойынша өзара бағалау.

Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жетістіктерін атап өтеді

Иә

Мақтау, балаларды жағымды күйге келтіреді.

Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді бағалау процесіне тартады: өзін-өзі бағалау және өзара бағалау


Тапсырмаға сай бағалау критерийлер берілді

Сыныптағы тәртіп пен тәртіп ережелері:

Иә



Сыныпта барлығы өз орнында, партадағы керек-жарақтар, балалар тәртіп ережелерін, тәртіпті жоғары деңгейде сақтайды.

Сыныпта/топта тәртіп пен тәртіп ережелерін белгілейді

Иә



Топта жұмыс істеу ережесіне бағынада

Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге сыныпта/топта оқу кеңістігін қамтамасыз етеді

Иә

Сыныпта психологилық жағдай жағымды

Сабақта білім алушылардың/тәрбиеленушілердің тиімді өзара іс-қимылын құру

Иә

Берілген тапсырма топ мүшелернің қаншалықты белсенділік танытуына ықпал етеді

Алдын ала білім:





Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің жаңа материал туралы бұрыннан бар білімдерін анықтайды

Иә

Алдынғы тақырып бойынша қосымша мәлімет дайындап келді

Оқушылармен/ тәрбиеленушілермен өткен материалды қайталайды

Иә



Сұрақ жауап әдісі арқылы өткен материалдарды еске түсіріп алуы

Жаңа материалды зерттеу:

Иә



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара топтық талдау жасап , оқушыларға сабақтың тақырыбы мақсатымен таныстырды

Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің назарын оқу материалының маңызды сегменттеріне аудара отырып, маңызды ақпаратты айқындайды


Сабақ барысында тақырып мазмұны бойынша маңызды оқиғаларға тоқталды

Жаңа материалды игеруге ықпал ететін сабақта / сабақта жұмыстың әртүрлі формаларын қолданады: топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке

Иә



Сабақта жеке, фронтальды, топтық жұмыс түрлері қолданылды.

Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді оқу ресурстарымен және кешенді тапсырмаларды орындау жөніндегі нұсқаулықтармен қамтамасыз етеді


Берілген тапсырмалар тақырыпқа сай, оқушылардың түсініктерін, білімдерін кеңейтуге ықпал етті

Материалдың мазмұны бойынша рефлексия жүргізеді

Иә

Мұғалім барлық оқушымен қарым қатынасқа түсе отырып оқушылардың ой өрістерін дамыта алады


Жаңа білімді практикада қолдану:

Иә

Білімдерін толықтыра отырып ой өрістерінің дамуына ықпал етті

Тәжірибе арқылы дағдыларды дамытады

иә



Тапсырманы орындай отырып, оқушының танымдық дағдысын артты

Білім алушыларға/тәрбиеленушілерге олардың дағдыларын дамыту және практикалық қолдану үшін белсенді тапсырмалар береді




Берілген тапсырмаларға белсенді қатысты

Білім алушыларды / тәрбиеленушілерді оқу қызметіне тарту:

Иә



Барлық оқушының жұмысы сараланып отырды

Оқушылардың/тәрбиеленушілердің оқу іс-әрекетіне қызығушылығы мен қатысуын қолдау үшін жұмыстың әртүрлі түрлері мен формаларын қолданады

Иә



Сұрақтарға жауап берілді

Білім алушылардың/тәрбиеленушілердің қатысу дәрежесін қадағалайды

Иә



Сабақ барысында барлық оқушы мұғалімнің назарында болды

Білім алушылардың / тәрбиеленушілердің сауалнама процесіне қатысуын қолдау үшін сауалнаманың әртүрлі түрлерін пайдаланады

Иә

Блум түймедағы, тәсілі өте тиімді болды

Оқушылардың/тәрбиеленушілердің қатысуын қамтамасыз ету үшін дене белсенділігі мен сынып/топ кеңістігін пайдаланады

Иә

Сынып санитарлық нормаға сай


Білім алушыларды/тәрбиеленушілерді тарту үшін сабақ барысының жігерлі қарқынын қолдайды

Иә



Оқушы бойында оқуға, еңбек етуге, азаматтық жауапкершілікке деген дағдыны қалыптастырды

Тұлғаға бағытталған тәсілді қолданады

Иә



Оқушылардың шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарымқатынас жасау,жауапкершілік дағдыларын қалыптастырды

Сараланған тәсіл:

Иә

Барлық тапсырмалар оқушылардың жас ерекшелігіне сай алынған


Оқу мақсаттарына қол жеткізу бойынша барлық білім алушыларға/тәрбиеленушілерге қолдау көрсетеді

Иә

Оқушылардың түсініктерін, білімдерін кеңейтуге ықпал ете отырып, қолдау көсетті

Үлгерімі төмен білім алушыларды / тәрбиеленушілерді тартады

Иә

Сыныптағы бір бала үлгерімі төмен онымен бірге сабақ барысында қосымша жұмыс жүргізілді, баланың іс-әрекетін мұғалім және сыныптың бірлескен күш-жігері үйлестірді

АКТ және ресурстарды пайдалану:

Иә

Мұғалім сабақта АКТ технологияларын қолданады.

білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін дайын цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

Иә


Дайын ресурстарды пайдаланады

өзінің цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланады

Иә

Түрлі мәселелер бойынша білім алушыларды қызықтырды


білім алушылардың/ тәрбиеленушілердің бірлескен жұмысы үшін желілік ресурстарды жұмылдырады

Иә


Презентация көрсетілді

Қосымша бақылау элементтері:

Иә


Мұғалім топ басшыларына бағалау парақтарын берді, онда сабақтардың кезеңдері бойынша оқушыларды бағалау көрсетілген




















Кері байланыс және ұсынымдар: Сабақ балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, КТП бойынша құрастырылады. Оқушылардың белсенділігі мен олардың сабақтағы жүктемесі жақсы бақыланады. Тапсырмалар АКТ технологияларын қолдану арқылы қызықты, сонымен қатар қосымша ресурстар қолданылады.

    

  Ескерту: ақпараттық жүйеде барлық құжаттар педагог бейінінде қаралады.

Мектеп директоры

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі