Сабақ жоспарлары
|
апта |
күні 6 |
тренер |
өткізілетін орны |
||
|
6 күн 1 сабақ |
02.11.2017ж |
Мулдиярова М.И. Умбетова А.Н. |
4 кабинет |
||
|
Тақырыбы |
Оқудағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын кеңейту |
||||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер оқудағы әлеуметтік өзара іс- қимылдың маңыздылығының себебін анықтайды |
||||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер оқу үрдісінде «мұғалім-оқушы» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс-қимыл табиғаты туралы қорытынды жасайды |
||||
|
Түйінді идея |
Әлеуметтік өзара іс-қимыл мәні өзекті болып табылады , себебі олар оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыруға ықпал етеді |
||||
|
Оқыту барысы |
|||||
|
1 сабақ |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушының іс- әрекеті |
Ресурс |
||
|
Зейінді шоғырландыру 5 мин |
«.......болу үшін ..........керек» ойынын ойнату |
Әр тыңдаушылар өз үлесін қосып ойнайды. Мысалы: «мұғалім болу үшін, оқу керек» ары қарай келесі тыңдаушы «оқу үшін кітап керек» десек келесі ойыншы «кітап үшін жазушы керек»...... жалғаса береді. |
|
||
|
Топқа бөлу 2 мин |
топқа «мұғалім», «оқушы», «ата-ана», «дос» деген тақырыптар бойынша топқа бөлу |
Жоғарыда келтірілген әр атауды анықтайтын сөйлемдер жазылған қағаздар арқылы топқа бірігеді |
үлестірмелер |
||
|
Үйге берілген тапсырманы қайталау 10мин |
«Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» бойынша 4 топқа тапсырмалар беру |
І топ- оқуға ынталандырудағы эмоционалдық факторы ІІ топ - әлеуметтік факторы ІІІтоп- танымдық факторы |
Мұғалімге арналған үлестірме |
||
|
Мақсатын қою, тақырыбын айту 3 мин |
тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру |
Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды |
|
||
|
Миға шабуыл 10мин |
Оқудағы әлеуметтік іс-қимыл дегенімізді қалай түсінесің? ойды ортаға салу |
Әлеуметтік іс-қимыл тақырыбы бойынша бұрынғы білімдеріне сүйене отырып ой қозғайды |
|
||
|
Ой қозғау 10мин |
Өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау тапсырмасын беру |
сұрақтарға жауап береді, талдайды , карта құрастырады |
үлестірмелер, МАН 91бет |
||
|
бірлескен жұмыс 25мин |
Танымдық материал ұсынылады. «әлеуеттік өзара іс-қимыл» санатын анықтау –Александер зерттеуін зерделеу |
оқиды талдайды топпен қорғайды |
интернеттен қарау, қосымша материалда жоқ |
||
|
10 минут |
бейнежазба «Муравьи» |
көреді, ой түйіндейді бүгінгі сабаққа байланыстырып ой түйіндейді. |
|
||
|
кері байланыс 10минут |
тыңдаушылардың сабақтағы іс-әрекетіне талдау жасайды |
келіседі, келіспейді |
|
||
|
Рефлексия 5мин |
Рефлексияның қалай жасалуын жолын түсіндіреді |
кері байланыс береді |
№2 рефлексиялық нысана |
||
|
апта |
күні 6 |
тренер |
өткізілетін орны |
|||
|
6 күн 2 сабақ |
02.11.2017ж |
Мулдиярова М.И. Умбетова А.Н. |
4 кабинет |
|||
|
Тақырыбы |
Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету |
|||||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер оқудағы әлеуметтік өзара іс- қимылдың және оқу үдерісіндегі инклюзивтілік қағидаты маңыздылығының себептерін анықтайды |
|||||
|
Нәтижесі |
«Мұғалім -оқушы» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс-қимылының мүмкіндіктерін кеңейту әдістемесін талдайды |
|||||
|
Түйінді идея |
Әлеуметтік өзара іс-қимыл мәні және оның маңызын негіздеу өзекті болып табылады , себебі олар барлық оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыруға ықпал етеді |
|||||
|
Оқыту барысы |
||||||
|
1 сабақ |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушының іс- әрекеті |
Ресурс |
|||
|
зейінді шоғырландыру 3 мин |
«Бастаушының кім екенін тап» ойынын ұйымдастыру |
«Бастаушының кім екенін тап» бір адамда сыртқа шығарып жіберіп қалған адамдар берілген әуенге билейді. Биді бір адам бастайды қалғаны сол адамның қимылын қайталайды. Сырттан кірген ойыншы кім бастап тұрғанын табады. |
|
|||
|
топқа бөлу 3 мин |
Сурет қиындылары арқылы топқа бірігеді |
гүлдің, қоңыраудың, кітаптың сурет қиындыларын жинау арқылы топқа бөлініп отырады |
|
|||
|
Мақсатын қою, тақырыбын анықтау 3мин |
тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру |
Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды |
|
|||
|
миға шабуыл 10 мин |
инклюзив деген не?, қандай ұғым? Сұрағы беріледі |
сұрақ бойынша білгендерін интернеттен іздеп, тапқан ақпаратттарымен бөліседі |
АКТ |
|||
|
Ой қозғау 8 мин |
бейнежазба «Инклюзивті білім беру жүйесі» көрсетіледі |
бейнежазбаны көріп талқылайды |
интернет желісі |
|||
|
бірлескен жұмыс 15+15мин 10мин 10мин |
1 инклюзив ті анықтау критерийлерін құру 2 инклюзивті мектеп, сынып туралы модель құрғызады |
1 инклюзивті анықтау критерийлерін жұпта құрады, топта талқылайды 2 тыңдаушылар топтарында инклюзивті мектеп туралы модель құрады, құрған жұмыстарын барлық топтарға таныстырады |
үлестірме материалдары |
|||
|
Үлестірмелі материалмен жұмыс: әңгімелесу дағдыларын жетілдіру арқылы инклюзивтілікке қол жеткізу |
Мұғалімдер осы зерттеу материалдарымен таныса отырып, мұқият оқып, шағын топта ресурсты талдайды |
МАН |
||||
|
Фасилитация әдісін қолдану Мақсаты: Тыңдаушылардың қандай да бір сұрақ немесе тақырып бойынша құрылымдалған және тиімді пікірлерін жинақтаудың тәсілі. |
мұғалімдердің құнды пікірлері жинақталады |
|
||||
|
кері байланыс 8 мин |
социограмма жасау жөнінде нұсқау беріледі |
берілген нұсқаулыққа сәйкес социограмма жасалады |
|
|||
|
рефлексия 5 мин |
алынған кері байланыстан негізінде кері қайтып өзін-өзі жетілдіру |
...............келдім ...............білдім ...............түйіндедім |
|
|||
|
апта |
күні 7 күн |
тренер |
өткізілетін орны |
|
|
7 күн 1 сабақ 9.00-10.30 |
03.07.2016 |
Керімбекова Оразгүл Нұрдаулетқызы Байбураева Бакытхан Қабышқызы |
305 кабинет |
|
|
Тақырыбы |
Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудағы кедергілерді, соның ішінде жас ерекшеліктері проблемаларын жеңу мақсатындаы педагогикалық тәсілдерді таңдау және нақтылау |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер оқуда туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу жолдарын ұсынады |
|||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде кедергілерді азайтудың әдістерін әзірлейді |
|||
|
Түйінді идея |
Сынып жағдайында оқытудағы кедергілерді білу. Оқушыларды оқытудың тиімділігін қалыптастыруға ықпал ететін факторлар әсері |
|||
|
Оқыту барысы |
||||
|
1 сабақ |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушының іс- әрекеті |
Ресурс |
|
|
зейінді шоғырландыру 5 мин |
менің кім екенімді білесіздер, бірақ...мынаны...............білмейсіздер! ойынын ойнату |
тыңдаушылар ойынды ойнайды |
|
|
|
топқа бөлу 3минут |
мақал –мәтелдер арқылы топқа бөлу |
мақал –мәтел сөздерін алу арқылы топқа бөлінеді |
қима қағаздар |
|
|
Тақырыбын таныстыру, мақсатын анықтау 4мин |
тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру |
Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды |
|
|
|
Миға шабуыл 10 мин |
Оқушылардың жоғары нәтижелерге қол жеткізуіне кедергі болатын факторларды анықтауға тапсырма беріледі |
Жұппен анықтап тізімін жасайды, топта талдайды, жалпы тізбені әзірлейді |
А4 парағы |
|
|
Бірлескен жұмыс 13 мин |
1 тапсырмадағы тізбемен салыстыру тапсырылады |
Дайынжаған тізбені 1 тапсырмадағы тізбемен салыстырадыү Өздерін-өзі реттейді |
МАН |
|
|
Танымдық 20 мин |
Оқушыларға оқудағы кедергілерді жеңуге қалай көмектесу керектігі мәселелері бойынша мұғалімдерге кеңес беру стратегиясы |
оқиды, түсінеді, топтпр арасында «Айналмалы бекет» стратегиясы арқылы қорытындылайды. |
МАН |
|
|
10 мин |
Өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін толтыру тапсырылады |
Өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін толтыру танысып, салыстырады, өзін-өзі реттейді |
7 күн ресурстарынан |
|
|
кері байланыс 15мин |
«Ара» стратегиясын пайдаланып түйінді идеялар жасауға тапсырылады |
«Ара» стратегиясын пайдаланып түйінді идеяларының нәтижесімен таныстыру |
|
|
|
Рефлексия 10 мин |
«Қосу, алу, қызықты» |
стикерге жазу |
|
|
Мозайка стратегиясыжәне , айналмалы бекет
|
апта |
күні 7 күн |
тренер |
өткізілетін орны |
|
|
7 күн 2 сабақ |
03.07.2016 |
Керімбекова Оразгүл Нұрдаулетқызы Байбураева Бакытхан Қабышқызы |
305 кабинет |
|
|
Тақырыбы |
Оқушылардың қабілеттері және оқуға жағымды көзқарастары |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер оқуда туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу жолдарын ұсынады, оқушылардың қабілеттері мен жағымды көзқарастарын анықтайды |
|||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде оқушылардың оқуға деген қабілеттері мен жағымды көзқарастарын анықтайды |
|||
|
Түйінді идея |
Сынып жағдайында оқытудағы кедергілерді білу. Оқушыларды оқытудың тиімділігін қалыптастыруға ықпал ететін факторлар әсері |
|||
|
Оқыту барысы |
||||
|
1 сабақ |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушының іс- әрекеті |
Ресурс |
|
|
зейінді шоғырландыру 3мин |
1,2,3,4,5 санын қимылмен бірнеше тілде санау |
1-ден 5-ке дейін қазақ, орыс, ағылшын, неміс тілінде санайды |
|
|
|
топқа бөлу 3 мин |
геометриялық фигуралар арқылы бөлу |
үшбұрыш, төртбұрыш, ромб, шеңбер суреттерге топтастырылып әртүрлі фигураның ретінен бір-бір топ құрайды |
|
|
|
Тақырыбын таныстыру, мақсатын анықтау 4мин |
тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру |
Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды |
мақсат, күтілетін нәтиже |
|
|
Миға шабуыл 20 мин |
өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін жасау тапсырылады |
Өзін-өзі реттеудің моделін жасайды, таныстырады, зерттеу нұсқасымен салыстырады |
МАН |
|
|
Танымдық тапсырма 15 мин |
«тәжірибені өзгерту» таныстырылымымен жұмыс жүргізіледі |
тыңдайды, түсінеді,қорытынды жасайды |
7 күн материалдары |
|
|
20 мин |
үлестірмемен жұмыс: «Двек идеясы және сауалнама жүргізу» |
топтарға үлестірме материалын жеке оқып, топта талдап, мозайка әдісімен басқа топтарға таныстырады |
үлестірме материалы |
|
|
Кері байланыс «Қос шеңбер» әдісі өз дәптерлері 15мин |
Мұғалімдер өз тәжірибесі негізінде оқушылардың оқуға деген қабілеттері мен жағымды жағымды көзқарастарын анықтау тапсырылады |
мұғалімдер өздерінің тәжірибесі мен алған білімдерін қорыта отырып, оқушылардың оқуға деген қабілеттерімен жағымды көзқарастарын анықтап, тізімдейді. «Қос шеңбер» әдісімн әріптестерімен бөліседі |
үлестірме парақшалар |
|
|
Рефлексия 10 мин |
«Мен үшін бүгін.........құнды болды, себебі..........» реялексиясы |
жазып тапсырад ы |
үлестірме парақшалар |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету
Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету
Сабақ жоспарлары
|
апта |
күні 6 |
тренер |
өткізілетін орны |
||
|
6 күн 1 сабақ |
02.11.2017ж |
Мулдиярова М.И. Умбетова А.Н. |
4 кабинет |
||
|
Тақырыбы |
Оқудағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын кеңейту |
||||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер оқудағы әлеуметтік өзара іс- қимылдың маңыздылығының себебін анықтайды |
||||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер оқу үрдісінде «мұғалім-оқушы» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс-қимыл табиғаты туралы қорытынды жасайды |
||||
|
Түйінді идея |
Әлеуметтік өзара іс-қимыл мәні өзекті болып табылады , себебі олар оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыруға ықпал етеді |
||||
|
Оқыту барысы |
|||||
|
1 сабақ |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушының іс- әрекеті |
Ресурс |
||
|
Зейінді шоғырландыру 5 мин |
«.......болу үшін ..........керек» ойынын ойнату |
Әр тыңдаушылар өз үлесін қосып ойнайды. Мысалы: «мұғалім болу үшін, оқу керек» ары қарай келесі тыңдаушы «оқу үшін кітап керек» десек келесі ойыншы «кітап үшін жазушы керек»...... жалғаса береді. |
|
||
|
Топқа бөлу 2 мин |
топқа «мұғалім», «оқушы», «ата-ана», «дос» деген тақырыптар бойынша топқа бөлу |
Жоғарыда келтірілген әр атауды анықтайтын сөйлемдер жазылған қағаздар арқылы топқа бірігеді |
үлестірмелер |
||
|
Үйге берілген тапсырманы қайталау 10мин |
«Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» бойынша 4 топқа тапсырмалар беру |
І топ- оқуға ынталандырудағы эмоционалдық факторы ІІ топ - әлеуметтік факторы ІІІтоп- танымдық факторы |
Мұғалімге арналған үлестірме |
||
|
Мақсатын қою, тақырыбын айту 3 мин |
тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру |
Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды |
|
||
|
Миға шабуыл 10мин |
Оқудағы әлеуметтік іс-қимыл дегенімізді қалай түсінесің? ойды ортаға салу |
Әлеуметтік іс-қимыл тақырыбы бойынша бұрынғы білімдеріне сүйене отырып ой қозғайды |
|
||
|
Ой қозғау 10мин |
Өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау тапсырмасын беру |
сұрақтарға жауап береді, талдайды , карта құрастырады |
үлестірмелер, МАН 91бет |
||
|
бірлескен жұмыс 25мин |
Танымдық материал ұсынылады. «әлеуеттік өзара іс-қимыл» санатын анықтау –Александер зерттеуін зерделеу |
оқиды талдайды топпен қорғайды |
интернеттен қарау, қосымша материалда жоқ |
||
|
10 минут |
бейнежазба «Муравьи» |
көреді, ой түйіндейді бүгінгі сабаққа байланыстырып ой түйіндейді. |
|
||
|
кері байланыс 10минут |
тыңдаушылардың сабақтағы іс-әрекетіне талдау жасайды |
келіседі, келіспейді |
|
||
|
Рефлексия 5мин |
Рефлексияның қалай жасалуын жолын түсіндіреді |
кері байланыс береді |
№2 рефлексиялық нысана |
||
|
апта |
күні 6 |
тренер |
өткізілетін орны |
|||
|
6 күн 2 сабақ |
02.11.2017ж |
Мулдиярова М.И. Умбетова А.Н. |
4 кабинет |
|||
|
Тақырыбы |
Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету |
|||||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер оқудағы әлеуметтік өзара іс- қимылдың және оқу үдерісіндегі инклюзивтілік қағидаты маңыздылығының себептерін анықтайды |
|||||
|
Нәтижесі |
«Мұғалім -оқушы» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс-қимылының мүмкіндіктерін кеңейту әдістемесін талдайды |
|||||
|
Түйінді идея |
Әлеуметтік өзара іс-қимыл мәні және оның маңызын негіздеу өзекті болып табылады , себебі олар барлық оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыруға ықпал етеді |
|||||
|
Оқыту барысы |
||||||
|
1 сабақ |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушының іс- әрекеті |
Ресурс |
|||
|
зейінді шоғырландыру 3 мин |
«Бастаушының кім екенін тап» ойынын ұйымдастыру |
«Бастаушының кім екенін тап» бір адамда сыртқа шығарып жіберіп қалған адамдар берілген әуенге билейді. Биді бір адам бастайды қалғаны сол адамның қимылын қайталайды. Сырттан кірген ойыншы кім бастап тұрғанын табады. |
|
|||
|
топқа бөлу 3 мин |
Сурет қиындылары арқылы топқа бірігеді |
гүлдің, қоңыраудың, кітаптың сурет қиындыларын жинау арқылы топқа бөлініп отырады |
|
|||
|
Мақсатын қою, тақырыбын анықтау 3мин |
тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру |
Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды |
|
|||
|
миға шабуыл 10 мин |
инклюзив деген не?, қандай ұғым? Сұрағы беріледі |
сұрақ бойынша білгендерін интернеттен іздеп, тапқан ақпаратттарымен бөліседі |
АКТ |
|||
|
Ой қозғау 8 мин |
бейнежазба «Инклюзивті білім беру жүйесі» көрсетіледі |
бейнежазбаны көріп талқылайды |
интернет желісі |
|||
|
бірлескен жұмыс 15+15мин 10мин 10мин |
1 инклюзив ті анықтау критерийлерін құру 2 инклюзивті мектеп, сынып туралы модель құрғызады |
1 инклюзивті анықтау критерийлерін жұпта құрады, топта талқылайды 2 тыңдаушылар топтарында инклюзивті мектеп туралы модель құрады, құрған жұмыстарын барлық топтарға таныстырады |
үлестірме материалдары |
|||
|
Үлестірмелі материалмен жұмыс: әңгімелесу дағдыларын жетілдіру арқылы инклюзивтілікке қол жеткізу |
Мұғалімдер осы зерттеу материалдарымен таныса отырып, мұқият оқып, шағын топта ресурсты талдайды |
МАН |
||||
|
Фасилитация әдісін қолдану Мақсаты: Тыңдаушылардың қандай да бір сұрақ немесе тақырып бойынша құрылымдалған және тиімді пікірлерін жинақтаудың тәсілі. |
мұғалімдердің құнды пікірлері жинақталады |
|
||||
|
кері байланыс 8 мин |
социограмма жасау жөнінде нұсқау беріледі |
берілген нұсқаулыққа сәйкес социограмма жасалады |
|
|||
|
рефлексия 5 мин |
алынған кері байланыстан негізінде кері қайтып өзін-өзі жетілдіру |
...............келдім ...............білдім ...............түйіндедім |
|
|||
|
апта |
күні 7 күн |
тренер |
өткізілетін орны |
|
|
7 күн 1 сабақ 9.00-10.30 |
03.07.2016 |
Керімбекова Оразгүл Нұрдаулетқызы Байбураева Бакытхан Қабышқызы |
305 кабинет |
|
|
Тақырыбы |
Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудағы кедергілерді, соның ішінде жас ерекшеліктері проблемаларын жеңу мақсатындаы педагогикалық тәсілдерді таңдау және нақтылау |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер оқуда туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу жолдарын ұсынады |
|||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде кедергілерді азайтудың әдістерін әзірлейді |
|||
|
Түйінді идея |
Сынып жағдайында оқытудағы кедергілерді білу. Оқушыларды оқытудың тиімділігін қалыптастыруға ықпал ететін факторлар әсері |
|||
|
Оқыту барысы |
||||
|
1 сабақ |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушының іс- әрекеті |
Ресурс |
|
|
зейінді шоғырландыру 5 мин |
менің кім екенімді білесіздер, бірақ...мынаны...............білмейсіздер! ойынын ойнату |
тыңдаушылар ойынды ойнайды |
|
|
|
топқа бөлу 3минут |
мақал –мәтелдер арқылы топқа бөлу |
мақал –мәтел сөздерін алу арқылы топқа бөлінеді |
қима қағаздар |
|
|
Тақырыбын таныстыру, мақсатын анықтау 4мин |
тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру |
Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды |
|
|
|
Миға шабуыл 10 мин |
Оқушылардың жоғары нәтижелерге қол жеткізуіне кедергі болатын факторларды анықтауға тапсырма беріледі |
Жұппен анықтап тізімін жасайды, топта талдайды, жалпы тізбені әзірлейді |
А4 парағы |
|
|
Бірлескен жұмыс 13 мин |
1 тапсырмадағы тізбемен салыстыру тапсырылады |
Дайынжаған тізбені 1 тапсырмадағы тізбемен салыстырадыү Өздерін-өзі реттейді |
МАН |
|
|
Танымдық 20 мин |
Оқушыларға оқудағы кедергілерді жеңуге қалай көмектесу керектігі мәселелері бойынша мұғалімдерге кеңес беру стратегиясы |
оқиды, түсінеді, топтпр арасында «Айналмалы бекет» стратегиясы арқылы қорытындылайды. |
МАН |
|
|
10 мин |
Өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін толтыру тапсырылады |
Өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін толтыру танысып, салыстырады, өзін-өзі реттейді |
7 күн ресурстарынан |
|
|
кері байланыс 15мин |
«Ара» стратегиясын пайдаланып түйінді идеялар жасауға тапсырылады |
«Ара» стратегиясын пайдаланып түйінді идеяларының нәтижесімен таныстыру |
|
|
|
Рефлексия 10 мин |
«Қосу, алу, қызықты» |
стикерге жазу |
|
|
Мозайка стратегиясыжәне , айналмалы бекет
|
апта |
күні 7 күн |
тренер |
өткізілетін орны |
|
|
7 күн 2 сабақ |
03.07.2016 |
Керімбекова Оразгүл Нұрдаулетқызы Байбураева Бакытхан Қабышқызы |
305 кабинет |
|
|
Тақырыбы |
Оқушылардың қабілеттері және оқуға жағымды көзқарастары |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер оқуда туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу жолдарын ұсынады, оқушылардың қабілеттері мен жағымды көзқарастарын анықтайды |
|||
|
Нәтижесі |
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде оқушылардың оқуға деген қабілеттері мен жағымды көзқарастарын анықтайды |
|||
|
Түйінді идея |
Сынып жағдайында оқытудағы кедергілерді білу. Оқушыларды оқытудың тиімділігін қалыптастыруға ықпал ететін факторлар әсері |
|||
|
Оқыту барысы |
||||
|
1 сабақ |
Тренердің іс-әрекеті |
Тыңдаушының іс- әрекеті |
Ресурс |
|
|
зейінді шоғырландыру 3мин |
1,2,3,4,5 санын қимылмен бірнеше тілде санау |
1-ден 5-ке дейін қазақ, орыс, ағылшын, неміс тілінде санайды |
|
|
|
топқа бөлу 3 мин |
геометриялық фигуралар арқылы бөлу |
үшбұрыш, төртбұрыш, ромб, шеңбер суреттерге топтастырылып әртүрлі фигураның ретінен бір-бір топ құрайды |
|
|
|
Тақырыбын таныстыру, мақсатын анықтау 4мин |
тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру |
Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды |
мақсат, күтілетін нәтиже |
|
|
Миға шабуыл 20 мин |
өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін жасау тапсырылады |
Өзін-өзі реттеудің моделін жасайды, таныстырады, зерттеу нұсқасымен салыстырады |
МАН |
|
|
Танымдық тапсырма 15 мин |
«тәжірибені өзгерту» таныстырылымымен жұмыс жүргізіледі |
тыңдайды, түсінеді,қорытынды жасайды |
7 күн материалдары |
|
|
20 мин |
үлестірмемен жұмыс: «Двек идеясы және сауалнама жүргізу» |
топтарға үлестірме материалын жеке оқып, топта талдап, мозайка әдісімен басқа топтарға таныстырады |
үлестірме материалы |
|
|
Кері байланыс «Қос шеңбер» әдісі өз дәптерлері 15мин |
Мұғалімдер өз тәжірибесі негізінде оқушылардың оқуға деген қабілеттері мен жағымды жағымды көзқарастарын анықтау тапсырылады |
мұғалімдер өздерінің тәжірибесі мен алған білімдерін қорыта отырып, оқушылардың оқуға деген қабілеттерімен жағымды көзқарастарын анықтап, тізімдейді. «Қос шеңбер» әдісімн әріптестерімен бөліседі |
үлестірме парақшалар |
|
|
Рефлексия 10 мин |
«Мен үшін бүгін.........құнды болды, себебі..........» реялексиясы |
жазып тапсырад ы |
үлестірме парақшалар |
|
шағым қалдыра аласыз













