Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету

Материал туралы қысқаша түсінік
сыныптың итербелсенді дегенді қалай түсінеміз
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспарлары

апта

күні 6

тренер

өткізілетін орны

6 күн

1 сабақ

02.11.2017ж

Мулдиярова М.И. Умбетова А.Н.

4 кабинет

Тақырыбы

Оқудағы әлеуметтік өзара іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын кеңейту

Мақсаты

Мұғалімдер оқудағы әлеуметтік өзара іс- қимылдың маңыздылығының себебін анықтайды

Нәтижесі

Мұғалімдер оқу үрдісінде «мұғалім-оқушы» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс-қимыл табиғаты туралы қорытынды жасайды

Түйінді идея

Әлеуметтік өзара іс-қимыл мәні өзекті болып табылады , себебі олар оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыруға ықпал етеді

Оқыту барысы

1 сабақ

Тренердің іс-әрекеті

Тыңдаушының іс- әрекеті

Ресурс

Зейінді шоғырландыру

5 мин

«.......болу үшін ..........керек» ойынын ойнату

Әр тыңдаушылар өз үлесін қосып ойнайды. Мысалы: «мұғалім болу үшін, оқу керек» ары қарай келесі тыңдаушы «оқу үшін кітап керек» десек келесі ойыншы «кітап үшін жазушы керек»...... жалғаса береді.


Топқа бөлу 2 мин

топқа «мұғалім», «оқушы», «ата-ана», «дос» деген тақырыптар бойынша топқа бөлу

Жоғарыда келтірілген әр атауды анықтайтын сөйлемдер жазылған қағаздар арқылы топқа бірігеді

үлестірмелер

Үйге берілген тапсырманы қайталау 10мин

«Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» бойынша 4 топқа тапсырмалар беру

І топ- оқуға ынталандырудағы эмоционалдық факторы

ІІ топ - әлеуметтік факторы

ІІІтоп- танымдық факторы

Мұғалімге арналған үлестірме

Мақсатын қою, тақырыбын айту 3 мин

тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру

Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды


Миға шабуыл 10мин

Оқудағы әлеуметтік іс-қимыл дегенімізді қалай түсінесің? ойды ортаға салу

Әлеуметтік іс-қимыл тақырыбы бойынша бұрынғы білімдеріне сүйене отырып ой қозғайды


Ой қозғау 10мин

Өзара әрекеттестік үдерісін қадағалау тапсырмасын беру

сұрақтарға жауап береді, талдайды , карта құрастырады

үлестірмелер, МАН 91бет

бірлескен жұмыс 25мин

Танымдық материал ұсынылады. «әлеуеттік өзара іс-қимыл» санатын анықтау –Александер зерттеуін зерделеу

оқиды талдайды топпен қорғайды

интернеттен қарау, қосымша материалда жоқ

10 минут

бейнежазба «Муравьи»

көреді, ой түйіндейді бүгінгі сабаққа байланыстырып ой түйіндейді.


кері байланыс 10минут

тыңдаушылардың сабақтағы іс-әрекетіне талдау жасайды

келіседі, келіспейді


Рефлексия 5мин

Рефлексияның қалай жасалуын жолын түсіндіреді

кері байланыс береді

2 рефлексиялық нысана



апта

күні 6

тренер

өткізілетін орны

6 күн

2 сабақ

02.11.2017ж

Мулдиярова М.И. Умбетова А.Н.

4 кабинет

Тақырыбы

Сабақтың интербелсенді және инклюзивті болуын қамтамасыз ету

Мақсаты

Мұғалімдер оқудағы әлеуметтік өзара іс- қимылдың және оқу үдерісіндегі инклюзивтілік қағидаты маңыздылығының себептерін анықтайды

Нәтижесі

«Мұғалім -оқушы» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс-қимылының мүмкіндіктерін кеңейту әдістемесін талдайды

Түйінді идея

Әлеуметтік өзара іс-қимыл мәні және оның маңызын негіздеу өзекті болып табылады , себебі олар барлық оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыруға ықпал етеді

Оқыту барысы

1 сабақ

Тренердің іс-әрекеті

Тыңдаушының іс- әрекеті

Ресурс

зейінді шоғырландыру

3 мин

«Бастаушының кім екенін тап» ойынын ұйымдастыру

«Бастаушының кім екенін тап» бір адамда сыртқа шығарып жіберіп қалған адамдар берілген әуенге билейді. Биді бір адам бастайды қалғаны сол адамның қимылын қайталайды. Сырттан кірген ойыншы кім бастап тұрғанын табады.


топқа бөлу

3 мин

Сурет қиындылары арқылы топқа бірігеді

гүлдің, қоңыраудың, кітаптың сурет қиындыларын жинау арқылы топқа бөлініп отырады


Мақсатын қою, тақырыбын анықтау 3мин

тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру

Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды


миға шабуыл

10 мин

инклюзив деген не?, қандай ұғым? Сұрағы беріледі

сұрақ бойынша білгендерін интернеттен іздеп, тапқан ақпаратттарымен бөліседі

АКТ

Ой қозғау

8 мин

бейнежазба «Инклюзивті білім беру жүйесі» көрсетіледі

бейнежазбаны көріп талқылайды

интернет желісі

бірлескен жұмыс 15+15мин





10мин






10мин

1 инклюзив ті анықтау критерийлерін құру

2 инклюзивті мектеп, сынып туралы модель құрғызады

1 инклюзивті анықтау критерийлерін жұпта құрады, топта талқылайды

2 тыңдаушылар топтарында инклюзивті мектеп туралы модель құрады, құрған жұмыстарын барлық топтарға таныстырады

үлестірме материалдары

Үлестірмелі материалмен жұмыс: әңгімелесу дағдыларын жетілдіру арқылы инклюзивтілікке қол жеткізу

Мұғалімдер осы зерттеу материалдарымен таныса отырып,

мұқият оқып, шағын топта ресурсты талдайды


МАН

Фасилитация әдісін қолдану Мақсаты: Тыңдаушылардың қандай да бір сұрақ немесе тақырып бойынша құрылымдалған және тиімді пікірлерін жинақтаудың тәсілі.

мұғалімдердің құнды пікірлері жинақталады


кері байланыс 8 мин

социограмма жасау жөнінде нұсқау беріледі

берілген нұсқаулыққа сәйкес социограмма жасалады


рефлексия

5 мин

алынған кері байланыстан негізінде кері қайтып өзін-өзі жетілдіру

...............келдім

...............білдім

...............түйіндедім






апта

күні 7 күн

тренер

өткізілетін орны

7 күн

1 сабақ

9.00-10.30

03.07.2016

Керімбекова Оразгүл Нұрдаулетқызы

Байбураева Бакытхан Қабышқызы

305 кабинет

Тақырыбы

Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудағы кедергілерді, соның ішінде жас ерекшеліктері проблемаларын жеңу мақсатындаы педагогикалық тәсілдерді таңдау және нақтылау

Мақсаты

Мұғалімдер оқуда туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу жолдарын ұсынады

Нәтижесі

Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде кедергілерді азайтудың әдістерін әзірлейді

Түйінді идея

Сынып жағдайында оқытудағы кедергілерді білу. Оқушыларды оқытудың тиімділігін қалыптастыруға ықпал ететін факторлар әсері

Оқыту барысы

1 сабақ

Тренердің іс-әрекеті

Тыңдаушының іс- әрекеті

Ресурс

зейінді шоғырландыру 5 мин

менің кім екенімді білесіздер, бірақ...мынаны...............білмейсіздер! ойынын ойнату

тыңдаушылар ойынды ойнайды


топқа бөлу 3минут

мақал –мәтелдер арқылы топқа бөлу

мақал –мәтел сөздерін алу арқылы топқа бөлінеді

қима қағаздар

Тақырыбын таныстыру, мақсатын анықтау 4мин

тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру

Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды


Миға шабуыл 10 мин

Оқушылардың жоғары нәтижелерге қол жеткізуіне кедергі болатын факторларды анықтауға тапсырма беріледі

Жұппен анықтап тізімін жасайды, топта талдайды, жалпы тізбені әзірлейді

А4 парағы

Бірлескен жұмыс 13 мин

1 тапсырмадағы тізбемен салыстыру тапсырылады

Дайынжаған тізбені 1 тапсырмадағы тізбемен салыстырадыү Өздерін-өзі реттейді

МАН

Танымдық 20 мин

Оқушыларға оқудағы кедергілерді жеңуге қалай көмектесу керектігі мәселелері бойынша мұғалімдерге кеңес беру стратегиясы

оқиды, түсінеді, топтпр арасында «Айналмалы бекет» стратегиясы арқылы қорытындылайды.

МАН

10 мин

Өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін толтыру тапсырылады

Өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін толтыру танысып, салыстырады, өзін-өзі реттейді

7 күн ресурстарынан

кері байланыс 15мин

«Ара» стратегиясын пайдаланып түйінді идеялар жасауға тапсырылады

«Ара» стратегиясын пайдаланып түйінді идеяларының нәтижесімен таныстыру


Рефлексия 10 мин

«Қосу, алу, қызықты»

стикерге жазу




Мозайка стратегиясыжәне , айналмалы бекет



апта

күні 7 күн

тренер

өткізілетін орны

7 күн

2 сабақ

03.07.2016

Керімбекова Оразгүл Нұрдаулетқызы

Байбураева Бакытхан Қабышқызы

305 кабинет

Тақырыбы

Оқушылардың қабілеттері және оқуға жағымды көзқарастары

Мақсаты

Мұғалімдер оқуда туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу жолдарын ұсынады, оқушылардың қабілеттері мен жағымды көзқарастарын анықтайды

Нәтижесі

Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі негізінде оқушылардың оқуға деген қабілеттері мен жағымды көзқарастарын анықтайды

Түйінді идея

Сынып жағдайында оқытудағы кедергілерді білу. Оқушыларды оқытудың тиімділігін қалыптастыруға ықпал ететін факторлар әсері

Оқыту барысы

1 сабақ

Тренердің іс-әрекеті

Тыңдаушының іс- әрекеті

Ресурс

зейінді шоғырландыру 3мин

1,2,3,4,5 санын қимылмен бірнеше тілде санау

1-ден 5-ке дейін қазақ, орыс, ағылшын, неміс тілінде санайды


топқа бөлу 3 мин

геометриялық фигуралар арқылы бөлу

үшбұрыш, төртбұрыш, ромб, шеңбер суреттерге топтастырылып әртүрлі фигураның ретінен бір-бір топ құрайды


Тақырыбын таныстыру, мақсатын анықтау 4мин

тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат қойдыру

Тыңдаушылар тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат қояды

мақсат, күтілетін нәтиже

Миға шабуыл 20 мин

өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін жасау тапсырылады

Өзін-өзі реттеудің моделін жасайды, таныстырады, зерттеу нұсқасымен салыстырады

МАН

Танымдық тапсырма 15 мин

«тәжірибені өзгерту» таныстырылымымен жұмыс жүргізіледі

тыңдайды, түсінеді,қорытынды жасайды

7 күн материалдары

20 мин

үлестірмемен жұмыс: «Двек идеясы және сауалнама жүргізу»

топтарға үлестірме материалын жеке оқып, топта талдап, мозайка әдісімен басқа топтарға таныстырады

үлестірме материалы

Кері байланыс «Қос шеңбер» әдісі өз дәптерлері

15мин

Мұғалімдер өз тәжірибесі негізінде оқушылардың оқуға деген қабілеттері мен жағымды жағымды көзқарастарын анықтау тапсырылады

мұғалімдер өздерінің тәжірибесі мен алған білімдерін қорыта отырып, оқушылардың оқуға деген қабілеттерімен жағымды көзқарастарын анықтап, тізімдейді. «Қос шеңбер» әдісімн әріптестерімен бөліседі

үлестірме парақшалар

Рефлексия 10 мин

«Мен үшін бүгін.........құнды болды, себебі..........» реялексиясы

жазып тапсырад ы

үлестірме парақшалар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.12.2017
1379
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі