апта
|
күні
6
|
тренер
|
өткізілетін
орны
|
6 күн
1
сабақ
|
02.11.2017ж
|
Мулдиярова М.И.
Умбетова А.Н.
|
4
кабинет
|
Тақырыбы
|
Оқудағы әлеуметтік
өзара іс-қимыл, әлеуметтік өзара іс-қимыл ауқымын
кеңейту
|
Мақсаты
|
Мұғалімдер оқудағы
әлеуметтік өзара іс- қимылдың маңыздылығының себебін
анықтайды
|
Нәтижесі
|
Мұғалімдер оқу
үрдісінде «мұғалім-оқушы» жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс-қимыл
табиғаты туралы қорытынды жасайды
|
Түйінді
идея
|
Әлеуметтік өзара
іс-қимыл мәні өзекті болып табылады , себебі олар оқушылар үшін
тиісті орта қалыптастыруға ықпал
етеді
|
Оқыту
барысы
|
1
сабақ
|
Тренердің
іс-әрекеті
|
Тыңдаушының іс-
әрекеті
|
Ресурс
|
Зейінді шоғырландыру
5
мин
|
«.......болу үшін
..........керек» ойынын ойнату
|
Әр тыңдаушылар өз
үлесін қосып ойнайды. Мысалы: «мұғалім болу үшін, оқу керек» ары
қарай келесі тыңдаушы «оқу үшін кітап керек» десек келесі ойыншы
«кітап үшін жазушы керек»...... жалғаса
береді.
|
|
Топқа бөлу 2
мин
|
топқа «мұғалім»,
«оқушы», «ата-ана», «дос» деген тақырыптар бойынша топқа
бөлу
|
Жоғарыда келтірілген әр
атауды анықтайтын сөйлемдер жазылған қағаздар арқылы топқа
бірігеді
|
үлестірмелер
|
Үйге берілген
тапсырманы қайталау 10мин
|
«Оқушылардың оқуына
әсер ететін факторлар» бойынша 4 топқа тапсырмалар
беру
|
І топ- оқуға ынталандырудағы эмоционалдық
факторы
ІІ топ - әлеуметтік факторы
ІІІтоп- танымдық
факторы
|
Мұғалімге арналған
үлестірме
|
Мақсатын қою, тақырыбын
айту 3 мин
|
тақырыбы, мақсаты,
күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат
қойдыру
|
Тыңдаушылар тақырыбы,
мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат
қояды
|
|
Миға шабуыл
10мин
|
Оқудағы әлеуметтік
іс-қимыл дегенімізді қалай түсінесің? ойды ортаға
салу
|
Әлеуметтік іс-қимыл
тақырыбы бойынша бұрынғы білімдеріне сүйене отырып ой
қозғайды
|
|
Ой қозғау
10мин
|
Өзара әрекеттестік
үдерісін қадағалау тапсырмасын беру
|
сұрақтарға жауап
береді, талдайды , карта
құрастырады
|
үлестірмелер, МАН
91бет
|
бірлескен жұмыс
25мин
|
Танымдық материал
ұсынылады. «әлеуеттік өзара іс-қимыл» санатын анықтау –Александер
зерттеуін зерделеу
|
оқиды талдайды топпен
қорғайды
|
интернеттен қарау,
қосымша материалда жоқ
|
10
минут
|
бейнежазба
«Муравьи»
|
көреді, ой түйіндейді
бүгінгі сабаққа байланыстырып ой
түйіндейді.
|
|
кері байланыс
10минут
|
тыңдаушылардың
сабақтағы іс-әрекетіне талдау
жасайды
|
келіседі,
келіспейді
|
|
Рефлексия
5мин
|
Рефлексияның қалай
жасалуын жолын түсіндіреді
|
кері байланыс
береді
|
№2 рефлексиялық
нысана
|
апта
|
күні
6
|
тренер
|
өткізілетін
орны
|
6 күн
2
сабақ
|
02.11.2017ж
|
Мулдиярова М.И.
Умбетова А.Н.
|
4
кабинет
|
Тақырыбы
|
Сабақтың интербелсенді
және инклюзивті болуын қамтамасыз
ету
|
Мақсаты
|
Мұғалімдер оқудағы
әлеуметтік өзара іс- қимылдың және оқу үдерісіндегі инклюзивтілік
қағидаты маңыздылығының себептерін
анықтайды
|
Нәтижесі
|
«Мұғалім -оқушы»
жүйесіндегі әлеуметтік өзара іс-қимылының мүмкіндіктерін кеңейту
әдістемесін талдайды
|
Түйінді
идея
|
Әлеуметтік өзара
іс-қимыл мәні және оның маңызын негіздеу өзекті болып табылады ,
себебі олар барлық оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыруға ықпал
етеді
|
Оқыту
барысы
|
1
сабақ
|
Тренердің
іс-әрекеті
|
Тыңдаушының іс-
әрекеті
|
Ресурс
|
зейінді шоғырландыру
3
мин
|
«Бастаушының кім екенін
тап» ойынын ұйымдастыру
|
«Бастаушының кім екенін
тап» бір адамда сыртқа шығарып жіберіп қалған адамдар берілген
әуенге билейді. Биді бір адам бастайды қалғаны сол адамның қимылын
қайталайды. Сырттан кірген ойыншы кім бастап тұрғанын
табады.
|
|
топқа бөлу
3
мин
|
Сурет қиындылары арқылы
топқа бірігеді
|
гүлдің, қоңыраудың,
кітаптың сурет қиындыларын жинау арқылы топқа бөлініп
отырады
|
|
Мақсатын қою, тақырыбын
анықтау 3мин
|
тақырыбы, мақсаты,
күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат
қойдыру
|
Тыңдаушылар тақырыбы,
мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат
қояды
|
|
миға шабуыл
10
мин
|
инклюзив деген не?,
қандай ұғым? Сұрағы беріледі
|
сұрақ бойынша
білгендерін интернеттен іздеп, тапқан ақпаратттарымен
бөліседі
|
АКТ
|
Ой қозғау
8
мин
|
бейнежазба «Инклюзивті
білім беру жүйесі» көрсетіледі
|
бейнежазбаны көріп
талқылайды
|
интернет
желісі
|
бірлескен жұмыс 15+15мин
10мин
10мин
|
1 инклюзив ті анықтау критерийлерін
құру
2 инклюзивті мектеп,
сынып туралы модель құрғызады
|
1 инклюзивті анықтау критерийлерін жұпта құрады, топта
талқылайды
2 тыңдаушылар
топтарында инклюзивті мектеп туралы модель құрады, құрған
жұмыстарын барлық топтарға
таныстырады
|
үлестірме
материалдары
|
Үлестірмелі материалмен
жұмыс: әңгімелесу дағдыларын жетілдіру арқылы инклюзивтілікке қол
жеткізу
|
Мұғалімдер осы зерттеу материалдарымен таныса
отырып,
мұқият оқып, шағын топта ресурсты
талдайды
|
МАН
|
Фасилитация әдісін
қолдану Мақсаты: Тыңдаушылардың қандай да бір сұрақ немесе тақырып
бойынша құрылымдалған және тиімді пікірлерін жинақтаудың
тәсілі.
|
мұғалімдердің құнды
пікірлері жинақталады
|
|
кері байланыс 8
мин
|
социограмма жасау
жөнінде нұсқау беріледі
|
берілген нұсқаулыққа
сәйкес социограмма жасалады
|
|
рефлексия
5
мин
|
алынған кері
байланыстан негізінде кері қайтып өзін-өзі
жетілдіру
|
...............келдім
...............білдім
...............түйіндедім
|
|
апта
|
күні 7
күн
|
тренер
|
өткізілетін
орны
|
7 күн
1 сабақ
9.00-10.30
|
03.07.2016
|
Керімбекова Оразгүл
Нұрдаулетқызы
Байбураева Бакытхан
Қабышқызы
|
305
кабинет
|
Тақырыбы
|
Оқудағы кедергілерді
анықтау. Оқудағы кедергілерді, соның ішінде жас ерекшеліктері
проблемаларын жеңу мақсатындаы педагогикалық тәсілдерді таңдау және
нақтылау
|
Мақсаты
|
Мұғалімдер оқуда
туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу
жолдарын ұсынады
|
Нәтижесі
|
Мұғалімдер өздерінің
тәжірибесі негізінде кедергілерді азайтудың әдістерін
әзірлейді
|
Түйінді
идея
|
Сынып жағдайында
оқытудағы кедергілерді білу. Оқушыларды оқытудың тиімділігін
қалыптастыруға ықпал ететін факторлар
әсері
|
Оқыту
барысы
|
1
сабақ
|
Тренердің
іс-әрекеті
|
Тыңдаушының іс-
әрекеті
|
Ресурс
|
зейінді шоғырландыру 5
мин
|
менің кім екенімді
білесіздер, бірақ...мынаны...............білмейсіздер! ойынын
ойнату
|
тыңдаушылар ойынды
ойнайды
|
|
топқа бөлу
3минут
|
мақал –мәтелдер арқылы
топқа бөлу
|
мақал –мәтел сөздерін
алу арқылы топқа бөлінеді
|
қима
қағаздар
|
Тақырыбын таныстыру,
мақсатын анықтау 4мин
|
тақырыбы, мақсаты,
күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат
қойдыру
|
Тыңдаушылар тақырыбы,
мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат
қояды
|
|
Миға шабуыл 10
мин
|
Оқушылардың жоғары
нәтижелерге қол жеткізуіне кедергі болатын факторларды анықтауға
тапсырма беріледі
|
Жұппен анықтап тізімін
жасайды, топта талдайды, жалпы тізбені
әзірлейді
|
А4
парағы
|
Бірлескен жұмыс 13
мин
|
1 тапсырмадағы тізбемен
салыстыру тапсырылады
|
Дайынжаған тізбені 1
тапсырмадағы тізбемен салыстырадыү Өздерін-өзі
реттейді
|
МАН
|
Танымдық 20
мин
|
Оқушыларға оқудағы
кедергілерді жеңуге қалай көмектесу керектігі мәселелері бойынша
мұғалімдерге кеңес беру стратегиясы
|
оқиды, түсінеді, топтпр
арасында «Айналмалы бекет» стратегиясы арқылы
қорытындылайды.
|
МАН
|
10
мин
|
Өзін-өзі реттеу
моделінің үлгісін толтыру
тапсырылады
|
Өзін-өзі реттеу
моделінің үлгісін толтыру танысып, салыстырады, өзін-өзі
реттейді
|
7 күн
ресурстарынан
|
кері байланыс
15мин
|
«Ара» стратегиясын
пайдаланып түйінді идеялар жасауға
тапсырылады
|
«Ара» стратегиясын
пайдаланып түйінді идеяларының нәтижесімен
таныстыру
|
|
Рефлексия 10
мин
|
«Қосу, алу,
қызықты»
|
стикерге
жазу
|
|
апта
|
күні 7
күн
|
тренер
|
өткізілетін
орны
|
7 күн
2
сабақ
|
03.07.2016
|
Керімбекова Оразгүл
Нұрдаулетқызы
Байбураева Бакытхан
Қабышқызы
|
305
кабинет
|
Тақырыбы
|
Оқушылардың қабілеттері
және оқуға жағымды көзқарастары
|
Мақсаты
|
Мұғалімдер оқуда
туындауы мүмкін барлық кедергілерге талдау жасайды және оларды шешу
жолдарын ұсынады, оқушылардың қабілеттері мен жағымды көзқарастарын
анықтайды
|
Нәтижесі
|
Мұғалімдер өздерінің
тәжірибесі негізінде оқушылардың оқуға деген қабілеттері мен
жағымды көзқарастарын анықтайды
|
Түйінді
идея
|
Сынып жағдайында
оқытудағы кедергілерді білу. Оқушыларды оқытудың тиімділігін
қалыптастыруға ықпал ететін факторлар
әсері
|
Оқыту
барысы
|
1
сабақ
|
Тренердің
іс-әрекеті
|
Тыңдаушының іс-
әрекеті
|
Ресурс
|
зейінді шоғырландыру
3мин
|
1,2,3,4,5 санын
қимылмен бірнеше тілде санау
|
1-ден 5-ке дейін қазақ,
орыс, ағылшын, неміс тілінде
санайды
|
|
топқа бөлу 3
мин
|
геометриялық фигуралар
арқылы бөлу
|
үшбұрыш, төртбұрыш,
ромб, шеңбер суреттерге топтастырылып әртүрлі фигураның ретінен
бір-бір топ құрайды
|
|
Тақырыбын таныстыру,
мақсатын анықтау 4мин
|
тақырыбы, мақсаты,
күтілетін нәтижесін хабарлау, өздеріне мақсат
қойдыру
|
Тыңдаушылар тақырыбы,
мақсаты, күтілетін нәтижесімен танысып өздері мақсат
қояды
|
мақсат, күтілетін
нәтиже
|
Миға шабуыл 20
мин
|
өзін-өзі реттеу
моделінің үлгісін жасау тапсырылады
|
Өзін-өзі реттеудің
моделін жасайды, таныстырады, зерттеу нұсқасымен
салыстырады
|
МАН
|
Танымдық тапсырма 15
мин
|
«тәжірибені өзгерту»
таныстырылымымен жұмыс жүргізіледі
|
тыңдайды,
түсінеді,қорытынды жасайды
|
7 күн
материалдары
|
20
мин
|
үлестірмемен жұмыс:
«Двек идеясы және сауалнама
жүргізу»
|
топтарға үлестірме
материалын жеке оқып, топта талдап, мозайка әдісімен басқа топтарға
таныстырады
|
үлестірме
материалы
|
Кері байланыс «Қос шеңбер» әдісі өз
дәптерлері
15мин
|
Мұғалімдер өз
тәжірибесі негізінде оқушылардың оқуға деген қабілеттері мен
жағымды жағымды көзқарастарын анықтау
тапсырылады
|
мұғалімдер өздерінің
тәжірибесі мен алған білімдерін қорыта отырып, оқушылардың оқуға
деген қабілеттерімен жағымды көзқарастарын анықтап, тізімдейді.
«Қос шеңбер» әдісімн әріптестерімен
бөліседі
|
үлестірме
парақшалар
|
Рефлексия 10
мин
|
«Мен үшін
бүгін.........құнды болды, себебі..........»
реялексиясы
|
жазып тапсырад
ы
|
үлестірме
парақшалар
|