Сабақтың тақырбы:Мендельдің ашқан белгілердің тұқымқуалаушылық заңдылықтары. Тұқымқуалаушылықты зерттеу .

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырбы:Мендельдің ашқан белгілердің тұқымқуалаушылық заңдылықтары. Тұқымқуалаушылықты зерттеу .

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығын біледі және ажырата алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар



lesson

Сабақ №

26 Жамбыл Жабаев атындағы О.М Биология пәні

Date:

Күні:


Class: 9

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Topic of the lesson

Сабақтың тақырыбы

9.1.4.2 Мендельдің ашқан белгілердің тұқымқуалаушылық заңдылықтары. Тұқымқуалаушылықты зерттеу

Lesson AIMS-content

Пәндік мақсат

Оқушылар тұқымқуалаушылық қасиетін зерттейді, 12 термин сөзді оқи алады және ажырата алады

Оқушылар Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығын біледі және ажырата алады

3. Оқушылар Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығын маңыздылығына көз жеткізеді және термин сөздерді нақты көрсете алады. AIM.

Explain the importance of Mendelian researches in development of of genetics.

Lesson AIMS-language

Тілдік мақсат

Оқушылар келесі терминдерді біледі және қолдана алады Variation – variety of traits in species. Heredity – is the passing of traits from parents to offspring. Trait – characteristic of an organism

Lesson AIMS-content of the expected results

Пәндік мақсат бойынша күтілетін нәтиже

Химия, биология, физика, информатика

Topic of the lesson.Тілдік мақсат бойынша күтілетін нәтиже

Оқушылар сабақта ағылшын тілінде жаңа терминдер үйренеді

Pupils learn the new terminology in English

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы

Topic of the lesson Қажетті құрал-жабдықтар

Слайд жасау, қима қағаздар

Ресурстар

9 сынып үлестірмелі қағаздар, карточкалар және т.б.


ЖОСПАР PLAN

Planned

timing

Жоспарланған

уақыт есебі

Жоспарланған жаттығулар түрлері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Organizing time

(1 min)


Ұйымдастыру кезеңі (1- мин)

-оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару

- оқушыларды тексерe

- translation attendance of pupils' abilities

- check pupils

Үй жұмысын сұраймын


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин




Оқушыларды ұйымдастыру. Оқу мақсатымен таныстыру.

«Әр-түрлі түстер» арқылы оқушыларда жағымды психологиялық ахуал қалыптастырып, нәтижесінде 3 топқа бөліп аламын: 3 топқа 3 түрлі әдіс беріледі

1. Түймедақ әдісі

2. Баспалдақ әдісі

3. ПОПС әдісі

Үй тапсырмасын «Socrative» бағдарламасы арқылы тексеру.

презентация

Сабақтың ортасы






Презентация арқылы терінің құрылысымен танысады «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылығын маңыздылығына көз жеткізеді және термин сөздерді нақты көрсете алады және тапсырманы постер арқылы оқушылар орындайды және үш тілде меңгереді


Дескриптор:

  • Тұқымқуалаушылық қасиеттерін анықтайды ерекшеліктерін айқындайды

  • Сөйлемді мазмұнды, нақты етіп құру, жеткізу

  • Сөйлемді аылшын тіліне дұрыс аударма жасайды


Сұрақтарға «ПОПС» әдісін қолдана отырып жауап береді.

Берілген тапсырмалар:

- генетиканың пайда болуы мен Мендельдің тәжірибелеріне және гаметалардың тазалығы, гибридологиялық әдістерге көңіл бөледі. Мендельдің тәжірибелері Гибридологиялық әдістер

П- Позиция- Біздің ойымысша -----

О- обоснование\- Себебі бұл ----

П- пример\ мысалы Тері рецепторлары ----

С- следствие\ сондықтан қорытынды-----

Оқушылар түсінгендерін топта талқылайды.

Дескриптор:

  • Ауызша мәліметті нақты айтып беру

  • Топ ортақ шешімге келеді

  • Мендельдің ашқан белгілердің тұқымқуалаушылық заңдылықтары










Плакат, түрлі түсті маркерлер

Сабақтың соңы





«Зейінге шолу»

Тақтаға жаңа тақырыптың терминдері мен сөз тіркестері ілінеді: Терминдерге анықтама беріліп болған соң тақтадан алынып тасталынады, оқушылар есте сақтау арқылы терминдерді қайта орнына қойып шығады.

Quizlet бағдарламасы бойынша жұмыс беріледі тест, карточка, дұрыс сөздерді сәйкестендіру т.б

Breeding - шағылыстыру

Cross - будандастыру

Dominant - басыңқы

Inheritance - тұқымқуалаушылық

Monk - сопы

Offspring - ұрпақ

Pea - бұршақ

Pod – қауашақ

Recessiive - басылыңқы

Segment - бөлік

symbolized - бейнелеу

trait – бөлік

variety - әртүрлілік

Қорытындылау

1.What is chromatin made of ?

2.When does chromatin to form chromosomes?

3.Were are chromosomes found a cell?

4.Shows the four stages of mitosis in random order.

5.Why mitosis important in the growth animals and plants?



«Пирамида» әдісі

1.Есте сақтайтын 1 мәлімет

2.Білгім келетін 2 мәлімет

3. Мен білетін 3 мәлімет

4. Мен білген 4 мәлімет


Терминдер жазылған қағаздар























Пирамида бейнеленген үлестірме қағаздар







Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау

1. Топтық, жұптық жұмыс формасы арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

2. Саралау жұмысы тапсырманың мазмұны бойынша «Зейінге шолу» әдісімен жүргізіліп, оқушылар жеке ойлау дағдыларына сәйкес дәптерлеріне рецепторға байланысты берілген жаңа ұғымдардан естерінде сақтағанын ретімен жазады.

1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі.

2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау,

үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану


Quizlet бағдарламасы бойынша жұмыс

әдісі бойынша оқушылар берілген сөйлемдерден Термин сөздерді анықтайды. Оқи алады, жазады, айтады

Сабақ бойынша рефлексия:

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. Білім ағашы





Оқушыларға сабақ ортасында таблица беріледі, үш тілде жоқ сөздерді орындарына толтырып шығады.



English

Қазақша

Русский

1




2

Offspring



3




4

nheritance



5


бұршақ


6

Pod



7


бейнелеу



8

Breeding



9




10

trait



11


бөлік


12

variety



13




14














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.05.2020
2545
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі