Сабақтың тақырыбы:4. Ағам қобыз тартады. 3 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақтың тақырыбы:4. Ағам қобыз тартады. 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: Өнер Сабақтың тақырыбы: Ағам қобыз тартады. 3 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 5. Өнер

Күні :

Педагогтіңаты-жөні:

Сынып: 3

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы:4. Ағам қобыз тартады.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

3.​1.​4.​1 тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, мұғалімнің қолдауымен оқиғалар ретін анықтау

3.​2.​3.​1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар:тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді, мұғалімнің қолдауымен оқиғалар ретін анықтай алады;

белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсінеді және олардың ойын толықтыра алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.

 «Ең жақсы» ойыны
Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең салмақты

Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.














«Қол шапалақ»

Слайд

Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:

Күй — қазақ, қырғыз,өзбек халықтарының аспаптық музыкасына тән атау. Күйші –домбырада, қобызда күй орындаушы - музыкант. Күйшіні домбырашы,қобызшы деп те атайды. Қобыз – таңқаларлық пішінді және ғажайып сазды, бай тембрлі аспап. Кобыз ен коне аспаптардын бірі

  1. Тыңдалым.

Тыңда.







Оқылым Айтылым













Сергіту сәті









Тыңдалым Айтылым

1- тапсырма

Сұхбатты тыңда. Сұрақтарға жауап бер.





Оқылым

2-тапсырма

Мәтінді оқы. Сұрақтарға жауап бер.















Айтылым

Қосымша тапсырма

















Жазылым

3-тапсырма

Оқушыларға мектепке қатысты сөздер айтуға еркіндік беріледі.

Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

Оқылым Айтылым

4-тапсырма

Оқы. Ақпараттың дұрыстығын көрсет.









5-тапсырма

ЖАзылым

Сөздерді сәйкестендіріп, сөйлем құра.

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Күй-кюй (мелодия)

Күйші-исполнитель кюев

Қобыз-кобыз (национальный инструмент)

Үн-голос, звук







Тыңдайық

Мен қобыз тартамын

Сен қобыз тартасың

Сіз қобыз тартасыз

Ол қобыз тартады

Айтайық

қобыз тартады.

Сергіту сәтін орындайды.

Мектебің мынау класың,

Осында 10 жыл тұрасың.

Тарыдай боп кіресің,

Таудай болып шығасың..

Айтайық

1.Олар қайда барады?

2.Музейде қандай аспаптар бар?

3.Әлібекке қандай аспаптың үні ұнайды?

Оқылым

Менің ағам бар. Ол он бес жаста. Ағамның аты-Әлихан. Ол музыка мектебінде оқиды. Ағам қобыз тартады. Әлихан қобызда әртүрлі күй ойнайды. Ол – күйші.

Әлихан неше жаста? • Ол қай мектепте оқиды? • Әлихан қандай аспапта ойнайды?

Айтылым

Берілген сурет бойынша әңгімелесіңдер.

Жазылым

Жақша ішіндегі тиісті сөздерді қойып, сөйлемді көшір.

Менің (ағам, інім, қарындасым) бар. Ол (он екі, он үш, он бес) жаста. (Менің, сенің, оның) аты Әлихан. Әлихан (спорт, музыка, шахмат) мектебінде оқиды. Ол (домбыра, қобыз, сырнай) тартады.

Айтылым

ақпарат

дұрыс

Дұрыс емес

Менің ағам 13 жаста






Жазылым

*Қобыздың үні маған ұнайды.

*Ағам қобызда жақсы ойнайды

*Әлихан музыка мектебінде оқиды.

«Табыс баспалдағы»















































Дескриптор:

-Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді.




«Қол шапалақ»





Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»









Оқулық



сөздік

слайд






































Слайд

Оқулық






























Оқулық


слайд



Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 6-тапсырма


Кері байланыс

«Түрлі- түсті смайликтер»



 Өз деңгейлерін анықтайды.



Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2025
335
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі