Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақтың тақырыбы: 20-сабақ. Мәтіндегі иллюстрациялар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
суреттерді topiq.kz көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері
бойынша өз ойларын айтып,жазбаша жауап
береді.
Мультипликация (лат. multіplіcatіo – көбею, жандандыру) –
cурет салу арқылы немесе қуыршақтардың әрбір қозғалысын жеке кадрға
түсіріп, оқиғаны ретімен көрсету өнері.
Алғаш суретке жан бітірген суретші – бельгия лық Ж. Плато (1832
ж.). Қазақстандық мультипликация өнері «Қарлығаштың құйрығы неге
айыр?» туындысынан бастау алады. Ол 1967 жылы түсірілген.
Қандай мультфильмдерді ұнатасың? Ойыңды ортаға сал.
1-суретте берілген танымал мультфильмдердің қалай аталатынын
білесің бе? Осы мультфильмдер туралы ойыңды ортаға сал.
Қысқаша баяндап бер.
Мультипликация өнері
туралы мәтін мен суреттен тұратын құжатты
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап
беру деңгейіне қарай «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды.
topiq.kz
Оқулық
Сабақтың ортасы
(26 мин)
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). Оқулықпен жұмыс
істеу. «Мәтінмен жұмыс» әдісі
Тапсырмалар:
мәтінді бірнеше бөлікке бөлу;
әр
бөлікке атау беру;
әр
бөліктің негізгі ойын білдіретін сөйлемдерді анықтау;
негізгі ұғымдарды сипаттайтын сөз, сөз тіркесі, сөйлемдерді
табу;
мәтіндегі барлық негізгі ұғымдарды кезегімен атап беру;
мәтіндегі оқуға орын алған жерлерді атау;
мәтінді аяқтаудың
нұсқасын ұсыну.
Топтық жұмыс
Дескриптор
Берілген тапсырмаға топтық талдау жасайды.
Мәтін бойынша шағын есеп жазады.
Қалыптастырушы
бағалау
Топтағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне және
тапсырманы орындау деңгейіне қарай бір-бірін «Жапондық бағалау»
әдісі арқылы бағалайды.
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
Жұптық жұмыс 2-тапсырма.
Дескриптор
.
Қалыптастырушы
бағалау
Жұптағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне әрі
тапсырманы орындау деңгейіне
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
7 мин
Дәптермен жұмыс
Құрастырған әңгімеге талдау жасап, жоспарын ұсынады.
қарай бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды.
5
мин
Жеке жұмыс
3-
Дескриптор
Бір жауап береді.
Екі толық береді.
сұраққа
сұраққа жауап
Қалыптастырушы
бағалау
Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу белсенділігіне әрі тапсырманы
орындау деңгейіне қарай өзін-
өзі «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
Сабақтың соңы 7 мин.
Сабақты бекіту.
Рефлексия.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз
қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін
нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен
ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
«Жапондық
бағалау» әдісі
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ
беру туралы да ойланыңыз.
1: Мәтін теруде ережелер түрінде беру
2: Оқушылардың ізденіс жұмыстарын қызығып орындауы
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру
туралы да ойланыңыз.
1: Оқушы деңгейіне қарай тапсырмаларды бөлу
2: Дескрипторды өздеріне жасатқызып өздерін бағалауды қолға алу
Мен сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда
неге назар аудару қажет?
1: Дескриптор бойынша бағалауды үнемі қолға алып отыру
2:
Рефлексия бөліміндегі оқушы ойын толық тыңдап, бір -бірінің ойын
толықтыруды қолға алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз