Материалдар / Сабақтың тақырыбы: 20-сабақ. Мәтіндегі иллюстрациялар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтың тақырыбы: 20-сабақ. Мәтіндегі иллюстрациялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: 20-сабақ. Мәтіндегі иллюстрациялар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2024
314
4 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі

54 жалпы орта білім беретін мектеп

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: 20-сабақ. Мәтіндегі иллюстрациялар

Бөлімі:

Ұзақмерзімді жоспар тарауы:

3-бөлім. Роботтехника. Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)

Педагогтің аты-жөні:

Барлыбаева Г.К.

Күні:

07.02.24

Сыныбы: 3-Ж,Ғ

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мәтіндегі иллюстрациялар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

3.2.1.5 суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін:

Мәтіндік редакторда суреттерді енгізу мен реттеуді үйренеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының ісәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ басы

1-7 мин.

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Мәтіндегі иллюстрациялар тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

Мәтіндік редакторда суреттер енгізіп, реттеуді үйренесің


Амандасады


https://lms.topiq.kz/library/work/5143797826191360?page=22



Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып,

суреттерді topiq.kz көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып,жазбаша жауап береді.



Мультипликация (лат. multіplіcatіo – көбею, жандандыру) – cурет салу арқылы немесе қуыршақтардың әрбір қозғалысын жеке кадрға түсіріп, оқиғаны ретімен көрсету өнері.

Алғаш суретке жан бітірген суретші – бельгия лық Ж. Плато (1832 ж.). Қазақстандық мультипликация өнері «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» туындысынан бастау алады. Ол 1967 жылы түсірілген.

  • Қандай мультфильмдерді ұнатасың? Ойыңды ортаға сал.

  • 1-суретте берілген танымал мультфильмдердің қалай аталатынын білесің бе? Осы мультфильмдер туралы ойыңды ортаға сал.

  • Қысқаша баяндап бер.

  • Мультипликация өнері туралы мәтін мен суреттен тұратын құжатты

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

topiq.kz

Оқулық

Сабақтың ортасы

(26 мин)

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін). Оқулықпен жұмыс істеу. «Мәтінмен жұмыс» әдісі



Тапсырмалар:

  • мәтінді бірнеше бөлікке бөлу;

  • әр бөлікке атау беру;

  • әр бөліктің негізгі ойын білдіретін сөйлемдерді анықтау;

  • негізгі ұғымдарды сипаттайтын сөз, сөз тіркесі, сөйлемдерді табу;

  • мәтіндегі барлық негізгі ұғымдарды кезегімен атап беру;

  • мәтіндегі оқуға орын алған жерлерді атау;

  • мәтінді аяқтаудың нұсқасын ұсыну.

Топтық жұмыс

Дескриптор

  • Берілген тапсырмаға топтық талдау жасайды.

  • Мәтін бойынша шағын есеп жазады.

Қалыптастырушы

бағалау

Топтағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне және тапсырманы орындау деңгейіне қарай бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері

Жұптық жұмыс 2-тапсырма.

Дескриптор

.

Қалыптастырушы

бағалау

Жұптағы оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне әрі тапсырманы орындау деңгейіне


Оқулық

Жұмыс

дәптерлері


7 мин

Дәптермен жұмыс

 Құрастырған әңгімеге талдау жасап, жоспарын ұсынады.

қарай бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.


5 мин

Жеке жұмыс

3-


Дескриптор

  • Бір жауап береді.

  • Екі толық береді.

сұраққа

сұраққа жауап

Қалыптастырушы

бағалау

Оқушылар өздерінің сабаққа қатысу белсенділігіне әрі тапсырманы орындау деңгейіне қарай өзін-

өзі «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

Оқулық

Жұмыс

дәптерлері

Сабақтың соңы 7 мин.

Сабақты бекіту.

Рефлексия.






Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Диалог және қолдау көрсету»,

«Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Жапондық

бағалау» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: Мәтін теруде ережелер түрінде беру

2: Оқушылардың ізденіс жұмыстарын қызығып орындауы

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1: Оқушы деңгейіне қарай тапсырмаларды бөлу

2: Дескрипторды өздеріне жасатқызып өздерін бағалауды қолға алу

Мен сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?

1: Дескриптор бойынша бағалауды үнемі қолға алып отыру

2: Рефлексия бөліміндегі оқушы ойын толық тыңдап, бір -бірінің ойын толықтыруды қолға алу



























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!