Сабақ жоспары
|
САБАҚ: Әке көрген – оқ жонар |
Мектеп: С.Сейфуллин атындағы орта мектебі |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Ахметбекова Б.С. |
|||||||||
|
СЫНЫП: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.1.3.1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
||||||||||
|
Ойлау деңгей |
Қолдану |
|||||||||
|
Критериалды бағалау |
Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну |
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
|
||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||||
|
Не себепті …. деп ойлайсыз? |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
|
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||
|
Басы |
|
|
||||||||
|
Ортасы |
Оқу тапсырмасы: тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді. 1 кезең: «Әке көрген – оқ жонар» тақырыбындағы суреттер
Әке
2 кезең: Әке туралы мәтінді тыңдату. Әке – әркімнің сүйенер тіреуі. Әке әркімге қымбат. Әкені ардақтай білу керек, өйткені ол отбасының ең басты мүшесі, яғни отағасы. «Әкеге қарап ұл өсер» дегендей әкенің балаға үйретері көп. Ол өзінің болашағына алаңдап ойланып толғанады. Ол болашақта баласының жақсы болуын қалайды. Әке жақсы болса, баласы да соған еліктейді. Бала қашан болмасын әкені ардақтауы керек. «Әке - асқар тау» деп бекер айтылмаған. Әркім өз әкесін әрқашан өзінен жоғары ұстауы керек. Әкені ардақтау - әркімнің міндеті, себебі әке бұл өмірде өте қымбат адамдардың бірі болып табылады. «Әке көрген оқ жонар». Бұл да әкеге байланысты ардақты айтылған сөз. Мен әкенің бойынан күш-жігерді, батырлықты, батылдықты, қайсарлықты, білімділікті, барлық қасиеттерді көруге болады деп ойлаймын. қарап отырсақ әкенің де түр - түрі болады. Бірі ақылды, білімді болса, бірі жігерлі, қайратты, енді бірі батыр да батыл, қайсар болып келеді. Ал енді бірінің бойынан осы айтылғандардың бәрін көруге болады. Барлық адамдар әкені құрметтеуі, қастерлеуі, аялауы, оны өзінен жоғары ұстауы керек.
сүйенер тіреуі, отбасының ең басты мүшесі
3 кезең: Әке сөзіне анықтама беру (өз деңгейлерінде, топтық жұмыс)
|
|
||||||||
|
Соңы |
|
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2: |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы " Әке көрген-оқ жонар" 6-сынып
Сабақтың тақырыбы " Әке көрген-оқ жонар" 6-сынып
Сабақ жоспары
|
САБАҚ: Әке көрген – оқ жонар |
Мектеп: С.Сейфуллин атындағы орта мектебі |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Ахметбекова Б.С. |
|||||||||
|
СЫНЫП: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.1.3.1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
||||||||||
|
Ойлау деңгей |
Қолдану |
|||||||||
|
Критериалды бағалау |
Тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну |
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
|
||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||||
|
Не себепті …. деп ойлайсыз? |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
|
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||
|
Басы |
|
|
||||||||
|
Ортасы |
Оқу тапсырмасы: тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсінеді. 1 кезең: «Әке көрген – оқ жонар» тақырыбындағы суреттер
Әке
2 кезең: Әке туралы мәтінді тыңдату. Әке – әркімнің сүйенер тіреуі. Әке әркімге қымбат. Әкені ардақтай білу керек, өйткені ол отбасының ең басты мүшесі, яғни отағасы. «Әкеге қарап ұл өсер» дегендей әкенің балаға үйретері көп. Ол өзінің болашағына алаңдап ойланып толғанады. Ол болашақта баласының жақсы болуын қалайды. Әке жақсы болса, баласы да соған еліктейді. Бала қашан болмасын әкені ардақтауы керек. «Әке - асқар тау» деп бекер айтылмаған. Әркім өз әкесін әрқашан өзінен жоғары ұстауы керек. Әкені ардақтау - әркімнің міндеті, себебі әке бұл өмірде өте қымбат адамдардың бірі болып табылады. «Әке көрген оқ жонар». Бұл да әкеге байланысты ардақты айтылған сөз. Мен әкенің бойынан күш-жігерді, батырлықты, батылдықты, қайсарлықты, білімділікті, барлық қасиеттерді көруге болады деп ойлаймын. қарап отырсақ әкенің де түр - түрі болады. Бірі ақылды, білімді болса, бірі жігерлі, қайратты, енді бірі батыр да батыл, қайсар болып келеді. Ал енді бірінің бойынан осы айтылғандардың бәрін көруге болады. Барлық адамдар әкені құрметтеуі, қастерлеуі, аялауы, оны өзінен жоғары ұстауы керек.
сүйенер тіреуі, отбасының ең басты мүшесі
3 кезең: Әке сөзіне анықтама беру (өз деңгейлерінде, топтық жұмыс)
|
|
||||||||
|
Соңы |
|
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1: 2: |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















