Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.2.1.1 Мәтіндік
және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты
интерпретациялау;
7.4.4.1 Етістіктің есімше,
көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында
қолдану.
|
|
|
5
минут
|
Ұйымдастыру
бөлімі.
Оқушыларды түгендеу, назарын
сабаққа аудару.
Жағымды психологиялық
тапсырма.
«Сандардың менің өміріммен
байланысы» тренинг.
«1» саны шыршамен
теңестіріледі. Баяу болса да басқалардан биік, көркем болып өсіп,
ұзақ жыл сақталып, кез келгеннің көзіне жоғарыдан, алыстан-ақ
ілінеді.
«2» саны. Күні-түні
демалмайтын екеу: Ай және Күн. Қосылу, толықтыру символы. Жақсы мен
жаман, ер мен әйел, күн мен түн, ақ пен қара. Екі санына қазақ
халқының көзқарасы міне осындай болып
келеді.
«3» саны. Жалпы түркі
халықтарында, соның ішінде қазақ халқында үш саны қасиетті болып
есептелінеді. Үш қуат: ақыл, жүрек, тіл. Қазақ халқынан өзге де
ұлттарда үш саны қасиетті болып саналған. Бір мен екінің қосындысы
ретінде қандай да бір істің бастамасын да, жалғасын да
білдіреді.
«4» саны. Қазақта төрт
құбыласы сай, яғни «Алтау ала болса, ауыздағы кетеді, төртеу түгел
болса, төбедегі келеді» деген мәтел екеуінің мағынасы бір болып
келеді. Ертеде бұл сан тұрақтылық пен беріктілік, әділдіктің
белгісі болған.
«5» саны. Жоғарыда айтылған
төрт бастаманың ортасында орналасып, жан-жағын басқарып
тұрады. Қазақ халқы тілді, дінді,
тарихты, дәстүрді, атамекенді бес анық деп
атаған.
Абай атамыздың өлеңінде
«Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой, Бес асыл іс
көнсеңіз» деп жақсы қасиетті 5 санымен
байланыстырған.
ТЫҢДАЛЫМ
1-2-тапсырмаларды орындау
(ауызша)
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты
ояту. Ғаламтор желісінің тарихы қай кезден
басталады?
Жетелеуші
сұрақтар:
-
Өзің ол туралы не
ойлайсың?
-
Сен оны ... қалай
түсінесің?
-
... қатысты не айтар
едің?
-
Сабақтағы әңгімеміздің
тақырыбы не туралы болуы
мүмкін?
-
Тақырыпқа қатысты
не айтар едің? т.б.
|
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Оқушылар 1, 2, 3, 4, 5
сандарының қалағанын таңдайды, таңдаған санына байланысты жағымды
ахуал қалыптастырады.
Оқушылар адам болып
қалудың маңыздылықтары туралы
айтады
|
Қалыптастырушы
бағалау
- керемет
жауап;
- жақсы
жауап;
- төмен
жауап.
|
|
|
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
Негізгі ойды анықтау. Мәтін
тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі
ойды анықтау.
Үй
тапсырма-
сы
|
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
Мәтінді оқып, ақпарат
бойынша проблемалық сұрақтар
құрастырыңдар
4-тапсырманы
орындаңдар
Дескриптор:
ҚБ
ӘТН. 
Ережені мысалдар,
презентация арқылы
түсіндіру
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
1-топ.
5-тапсырма. Шылауларды тауып, қызметін
түсіндіріңдер.
2-топ.
6-тапсырма. Графиктік ақпаратты сипаттап,
жинақы мәтін жазыңдар.
3-топ. «Артық болмас
білгенің» айдарындағы берілген ақпаратты бүгінгі
күнмен байланыстырып, мәтін
құрастырыңдар.
Дескриптор:
-
Шылау түрлерін, қызметін
ажырата алады
-
Графиктік ақпарат арқылы
жинақы мәтін жаза алады
-
берілген ақпаратты бүгінгі
күнмен байланыстыра мәтін
құрастырады.
Бекіту тапсырмасы.
Тақырыпқа байланысты ой
қорытындылайды.

Үйге тапсырма:
142-бет, 7-тапсырма
|
Мәтінді оқиды, негізгі
ақпаратты кестеге не диаграммаға
түсіреді.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырмалар
орындайды.
ПОПС формуласы
арқылы тақырыпқа байланысты бекіту тапсырмасын
орындайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
- керемет
жауап;
- жақсы
жауап;
- төмен
жауап.
Қалыптастырушы
бағалау
- керемет
жауап;
- жақсы
жауап;
- төмен
жауап.
|
https://kk.wikipedia.org/wiki/
«Интернет_
тарихы»
|
|
|