Материалдар / Сабақтың тақырыбы: "Адам виртуалды кеңістікте"

Сабақтың тақырыбы: "Адам виртуалды кеңістікте"

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 7-СЫНЫП Қазақ тілі (ЖАҢА ОҚУЛЫҚ БОЙЫНША) Сабақтың тақырыбы: "Адам виртуалды кеңістікте" "Арман-ПВ" баспасы, 2024.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

САБАҚ: № 1

Мектеп: Қарағанды облысы білім басқармасының Балқаш қаласы білім бөлімінің «№5 жалпы білім беретін мектебі» КММ

Пәні: қазақ тілі



Күні: 10.01.2025.

Пән мұғалімі: Адамбаева Б.Т.




Қатысқаны: Қатыспағаны:



Бөлім тақырыбы

Ғаламтор және әлеуметтік желілер



Сабақтың тақырыбы:

Адам виртуалды кеңістікте



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.1 Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;

7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.



Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар

  • мәтіннің негізгі ойын анықтайды, етістік туралы біледі;

Көптеген оқушылар

  • негізгі ақпаратты кестеге, диаграммаға түсіреді(ол үшін мәтін мазмұнына детальді үңілуі тиіс); етістіктің есімше түрін тілдесім барысында қолданады.

Кейбір оқушылар

  • сабақ барысында талданған мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпараттарды интерпретациялайды, етістіктің есімше түрін тілдесім барысында қолданады.



Бағалау критерийлері

  • шығарманың негізгі ойын анықтайды, негізгі ақпаратты кестеге, диаграммаға түсіреді;

  • етістіктің есімше түрін тілдесім барысында қолданады. .



Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну



Пәнаралық байланыс

информатика



Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу (4-құндылық)




Осыған дейін меңгерілген білім

Ғаламтор туралы білетін мәліметтерін ортаға салады.



Жоспар



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар








5 минут








Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық тапсырма.

«Сандардың менің өміріммен байланысы» тренинг.

«1» саны шыршамен теңестіріледі. Баяу болса да басқалардан биік, көркем болып өсіп, ұзақ жыл сақталып, кез келгеннің көзіне жоғарыдан, алыстан-ақ ілінеді.

«2» саны. Күні-түні демалмайтын екеу: Ай және Күн. Қосылу, толықтыру символы. Жақсы мен жаман, ер мен әйел, күн мен түн, ақ пен қара. Екі санына қазақ халқының көзқарасы міне осындай болып келеді.

«3» саны. Жалпы түркі халықтарында, соның ішінде қазақ халқында үш саны қасиетті болып есептелінеді. Үш қуат: ақыл, жүрек, тіл. Қазақ халқынан өзге де ұлттарда үш саны қасиетті болып саналған. Бір мен екінің қосындысы ретінде қандай да бір істің бастамасын да, жалғасын да білдіреді.

«4» саны. Қазақта төрт құбыласы сай, яғни «Алтау ала болса, ауыздағы кетеді, төртеу түгел болса, төбедегі келеді» деген мәтел екеуінің мағынасы бір болып келеді. Ертеде бұл сан тұрақтылық пен беріктілік, әділдіктің белгісі болған.

«5» саны. Жоғарыда айтылған төрт бастаманың ортасында орналасып, жан-жағын басқарып тұрады. Қазақ халқы тілді, дінді, тарихты, дәстүрді, атамекенді бес анық деп атаған.

Абай атамыздың өлеңінде «Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой, Бес асыл іс көнсеңіз» деп жақсы қасиетті 5 санымен байланыстырған.

ТЫҢДАЛЫМ

1-2-тапсырмаларды орындау (ауызша)



ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту. Ғаламтор желісінің тарихы қай кезден басталады?

Жетелеуші сұрақтар:

  • Өзің ол туралы не ойлайсың?

  • Сен оны ... қалай түсінесің?

  • ... қатысты не айтар едің?

  • Сабақтағы әңгімеміздің тақырыбы не туралы болуы мүмкін?

  • Тақырыпқа қатысты не айтар едің? т.б.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


Оқушылар 1, 2, 3, 4, 5 сандарының қалағанын таңдайды, таңдаған санына байланысты жағымды ахуал қалыптастырады.

















Оқушылар адам болып қалудың маңыздылықтары туралы айтады

Қалыптастырушы бағалау


- керемет жауап;

- жақсы жауап;

- төмен жауап.






























Сабақтың ортасы









25 минут



Негізгі ойды анықтау. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.

































Үй тапсырма-

сы

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Мәтінді оқып, ақпарат бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңдар

4-тапсырманы орындаңдар

Дескриптор:

  • Мәтінді оқып,ақпарат боойынша сұрақтар құрастырады;

  • Виртуалды әлемдегі жақсы ен жаманды ажыратады.

  • Өз ойын еркін жеткізеді;

ҚБ

ӘТН.

Ережені мысалдар, презентация арқылы түсіндіру

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

1-топ. 5-тапсырма. Шылауларды тауып, қызметін түсіндіріңдер.

2-топ. 6-тапсырма. Графиктік ақпаратты сипаттап, жинақы мәтін жазыңдар.

3-топ. «Артық болмас білгенің» айдарындағы берілген ақпаратты бүгінгі күнмен байланыстырып, мәтін құрастырыңдар.

Дескриптор:

  • Шылау түрлерін, қызметін ажырата алады

  • Графиктік ақпарат арқылы жинақы мәтін жаза алады

  • берілген ақпаратты бүгінгі күнмен байланыстыра мәтін құрастырады.

Бекіту тапсырмасы. Тақырыпқа байланысты ой қорытындылайды.

Үйге тапсырма: 142-бет, 7-тапсырма

Мәтінді оқиды, негізгі ақпаратты кестеге не диаграммаға түсіреді.









Грамматикалық тақырыпты меңгереді.















Грамматикалық тапсырмалар орындайды.













ПОПС формуласы арқылы тақырыпқа байланысты бекіту тапсырмасын орындайды.












Қалыптастырушы бағалау


- керемет жауап;

- жақсы жауап;

- төмен жауап.









Қалыптастырушы бағалау


- керемет жауап;

- жақсы жауап;

- төмен жауап.

https://kk.wikipedia.org/wiki/ «Интернет_ тарихы»


























Сабақтың соңы Рефлексия

3 минут





Қосымша ақпарат


Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?





Пәнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс . Құндылықтардағы байланыс

информатика




Рефлексия

 Кері байланыс







Сабақ /оқу мақсаттар шынайы ма ?

Бүгінгі оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды ?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ?





Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?



1:




2:




Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )



1:



2:



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?




«Арман-ПВ» баспасы, 2024 жыл, жаңа оқулық бойынша ҚМЖ









05 Маусым 2025
49
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі