Сабақтың тақырыбы Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақтың тақырыбы Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау

Педагогтің Т.А.Ә.

Тортаева Айжан Жангуттиевна

Күні: 12.


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаттары

Python тілінде сызықтық алгоритмдерді программалайды.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Тексерілді:

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

















Ұйымдастыру кезеңі:

1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.

2) Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Қал қалай осылай" әдісі қолданылады. Оқушылар іс қимыл арқылы кері байланыс жауап қайырады

1.Қал қалай ? – осылай

2.Жүріс қалай? Осылай.

3.Жүгіріс қалай? Осылай .

4.Ұйқы қалай? Осылай

5.Көңіл күй қалай? Осылай деп жауап қайтарып көңіл-күйлерін көтереді.


Picture 1








Топқа бөлу: «Wordwall» платформасмен екі топқа бөлу

Рисунок 2


3) «Bingo» арқылы үй тапсырмасын тексеру.

Өткенді қайталау:

Объект 1




Оқушылар амандасады




Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы іс-қимылмен көңіл күйлерін білдіреді












Топқа бөлінеді




Оқушылар асықта берілген сұрақтарға жауап береді



10 баллдық жүйе


































Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді 1б





Оқулық

Презентация












Асықтар суреті






Презентация

Сабақтың ортасы

10 минут

Жаңа сабақ.

Рисунок 3

Жаңа сабақты презентация және бейнежазбаны сілтеме арқылы оқушыларға түсіндіру.

https://youtu.be/Cpw_s2-uO4M?feature=shared


Youtube браузері арқылы бейнежазбаны тамашалайды





Жаңа сабақпен таныс

ады



https://youtu.be/Cpw_s2-uO4M?feature=shared






Ақпараттық мәтіндер

Тапсырмаларды орындау

15 минут

Практикалық тапсырмалар

Топтық тапсырма


.Жұптық тапсырма

Жеке тапсырма. Компьютерде орында


Бекіту тапсырмасы

https://learningapps.org/watch?v=pwe8bqphc22








Топ болып тапсырманы орындайды



Кестені толтырады






Оқушылар жұптасып тапсырманы орындайды













Программада есептер шығарады


















Платформаға кіріп, өрнектерді сәйкестендіреді






Дескриптор:

- сұрақтарға дұрыс жауап береді

2балл









Дескриптор:

- Python тілінде есептің нәтижесі мен берілуін жазады 2балл




















Дескриптор:

- Python тілінде есептер шығарады

3 балл


















Дескриптор:

-өрнектерді дұрыс сәйкестендіреді

2 баллдан









Компьютер


Оқулық


Тарапа қағаз












Оқулық


Тарапа қағаз












Компьютер



Оқулық













https://learningapps.org/view17530434


Сабақтың соңы

3 минут

Кері байланыс: https://wordwall.net/ru/resource/83362190







Оқушылар кері байланысты ауызша береді.






https://wordwall.net/ru/resource/83362190


Үй тапсырмасы

Оқушылар дәптерлеріне жазып алады.


Күнделік


Рефлексия

12 ақпан күні информатика пәнінен «Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері» тақырыбында 6 «Б» сыныбымен ашық сабақ өттім . Оқу мақсаттары: 6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу.

Ұйымдастыру кезеңінде оқушылармен амандасып психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құрып "Қал қалай осылай" әдісі қолдандым, оқушылар іс-қимыл арқылы өз көңіл – күйлерін көтерді. Оқушыларды «Wordwall» платформасымен екі топқа бөлдім. «Bingo» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталап үй тапсырмасына жауап беріп бағалау парағына топ басшысы бағалап отырды. «Адасқан сөздер» әдісін қолдану арқылы жаңа тақырыпты аштым. Жаңа тақырыппен оқу мақсатымен таныстырдым .Жаңа сабақты жасанды интеллекті мен тақырыппен және оқу мақсаты таныстырылып, бейне сабақпен жалғасып тақырыпқа сай ақпарат берілді. Оқушылар. арифметикалық қосу,азайту, көбейту, бөлу және бүтін сан мен дәрежелеу амалдарымен мысалдарды компьютерде орындап нәтижесін тексерді. Сабақ ортасында топтық жұмыс жасады, екі топ өздеріне берілген тапсырмаларын орындап таныстырды. Жұптық жұмысқа дәптерге орындайық бөлімінде берілген тапсырманы жазды. Жеке жұмысқа оқушыларға компьютерде орындайық бөліміндегі берілген есепті python программасында практикалық жұмыс жасап нәтижесін көрсетіп топ басшылары бағалап отырды.Сабақты бекіту https://learningapps.org/watch?v=pwe8bqphc22 платформасында өткен тақырыпқа қатысты тапсырмаларды сәйкестендіріп, сабақтан алған білімдерін көрсетті. Кері байланысқа «Wordwall» платформасында бүгінгі сабақта не үйренді ,қандай қиындық туғызғанын сәттерін атап айтып, бүгінгі сабақ қандай жетістікке жеткенін айтып өз ойларын еркін жеткізіп, аузша кері байланыс жасады. Топ басшылары бағалау парағында оқушылардың баллын қойып бағалады. Сабақ өз мақсатына жетті.

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.04.2025
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі