Сабақтың тақырыбы: "Бау- бақша. Жемістер"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: "Бау- бақша. Жемістер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бақша мен бақтағы үлкендердің еңбегімен таныстыру.Оқушылардың сөздік қорын молайту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.Үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:  Бау-бақша. Жемістер.

Мақсаты:Бақша мен бақтағы үлкендердің еңбегімен таныстыру.Оқушылардың сөздік қорын молайту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.Үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: Саяхат сабақ.

Көрнекілігі: Мазмұнды суреттер.

Сабақтың барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу.

Сәлеметсіздерме балалар!

Балалар, сабаққа дайындалайық.Балаларды сабақ барысына даярлау.

II. Негізгі бөлім:

Жаңа сабақ: -Балалар жемістер жылдың қай мезгілінде өседі?

-Жазда.

Көңілді бақша

Шалып едім бақшаны,

Жемістер деген сөзге сөйлем құрастырайық.

Балаларға Жемістердің суретін көрсетіп салдыру.

Сергіту сәті:Ақ қанатты көбелек, Көк қанатты көбелек,

Қызыл қанат көбелек, Бақшамызға келе кет.

Көбелек-ау көбелек,Бақшамызға қона кет.



Дәптерлеріңе салынған жемістердің қайсысы қышқыл екенін айтып бер.

Тыныштық сәті

-балалар денелерінді түзу ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп , ыңғайланып отырындар. Көздеріңді жұмсандар да болады. Ауаны Терең жұтиып еркін тыныс алыңдар өздеріннің тыныс алуларыңды бақылап бақытқа махаббат пен тыныштыққа толы таза, шипалы ауаның тұла бойларына толғанын сезініңдер.Ал енді көздеріңді ашсаңдар да болады.

Кандай сурет артық?

қызғалдақ, түймедақ, слива, раушан, бақбақ.

өзен,көл, теңіз, көпір, .

қуыршақ,тас,доп.

үстел, клем, табурет.

тауық, әтеш,бүркіт,қаз, күркетауық.

дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, таяқша, шаршы.

ақжарқын, шапшаң, дәмді, жылдам

Дидактикалық ойын: «Қандай шырын дайындаймыз?».

Жемістердің қандай түрлерін білесіңдер?

(Шикі, қайнатылған,піскен, кептірілген)

Жемістерден қандай тағамдар жасалады?

(шырын,джем,компот.)

Қортындылау: Жұмбақ жасыру.

«Ағашта өседі,көп өнім береді» (Жемістер).

«Домаланған ала бас, дәмді шырын даяр ас!» (Қарбыз).

Жүректен жүрекке

Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап, шеңбер құрып тұрады. Олардың ішінен біреуі «Мен сені жақсы көремін» деп көршісінің атын айтып, қолынан қысады. Жақсы көруді қабылдаушы оған күлімдеп жауап береді және соны өз көршісіне қайталайды. Осы айналым аяқталғаннан кейін тәрбиеші балаларға өзіміздің жақсы ниетімізді басқаға білдіргенде, оның сөзсіз өзімізге қайтып оралатынын түсіндіреді.







Мұғалім - дефектолог



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.12.2017
1885
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі