Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Сабақтың
тақырыбы: Білім беру - қоғамдық
құбылыс
|
Пәні: |
қазақ тілі |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
5. Білім. Ғылым. Инновация.Тілдік жүйе және норма |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Білім беру - қоғамдық құбылыс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.3.1 көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 3 мин
Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. Қазақ даласында алғашқы әлемдік ғылымды оқытатын мектептер қай жерлерде ашылды? 1864 жылы Торғай қаласында Ыбырай Алтынсарин ашқан тұңғыш мектеп |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019 ұмыс дәптерлері. |
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
|
1-тапсырма. Мәтінді оқып, сұхбат құрастырыңдар. |
Оқушылар көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін талдап, сұхбат құрастырады. |
Дескриптор: 4 балл - сұхбат мәтінін бөліктерге бөледі; 1 балл - сұраулы сөйлемнің қызметін анықтайды; 1 балл - сұхбаттың рәсімделу ретін талдайды; 1 балл - сұхбат сұрақтарын құрастырады. 1 балл |
Слайд |
||||||
|
Тілдік бағдар. Сөз мәдениеті Адамның өз көзқарасын, пікірін көркем жеткізуі мен сауатты жаза білуі сөз мәдениеті деп аталады. 2-тапсырма. Тілдік нормасына лайық сөзді қолданып жазыңдар. Жүлделі орын алған жастарға (ақшалай,ақшадай) сыйлық берілді. (Бірлі-жарым, бірді-жарым) кен зерттейтін инженерлер де мөлшерлі күнге дайындалып келді. Тамақты (жылылай, жылыдай) жеген дұрыс. Мал тұқымын асылдандыруда малдың (тірілей, тірідей) салмағына үлкен мән беріледі. Миллиондаған доллардың тауары (ұшты-күйлі, ұшты-күйді) жоғалды.Бала тәрбиесіне (немқұрайлы, немқұрайды) қарауға болмайды. ақшалай (ақшадай емес), бірлі-жарым (бірді-жарым емес), жылылай (жылыдай емес), тірілей (тірідей емес), ұшты-күйлі (ұшты-күйді емес), кәрлен, (кәрден емес), немқұрайлы (немқұрайды емес) т. б. |
Оқушылар тіл нормасына лайық сөзді қолданып жазады. |
Дескриптор: 1 балл
|
|
|||||||
|
3-тапсырма. Берілген тақырыпта эссе жазыңыз: «Қазіргі замануи білім беру жүйесіне жастардың көңілдері толмайды» деген тұжырыммен келісесіз бе? Клишелер мен тілдік құралдар: менің ойымша, тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні, айдай анық, жоғары оқу орны, сабақ үлгерімі, ұрпақ тәрбиесі, жарқын болашақ. |
Оқушылар берілген тақырыпта эссе жазады. |
Дескриптор: 4 балл 1.Эссе құрылымын сақтайды. 2.Көтерілген мәселеге көзқарасын білдіреді. 3.Келісу-келіспеу себептерін айқын жазады. 4.Клишелер мен лексикалық құрылымдарды орынды қолданады. |
Слайд |
|||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: 61-бет, 6-тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Білім беру - қоғамдық құбылыс
Сабақтың тақырыбы: Білім беру - қоғамдық құбылыс
Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Сабақтың
тақырыбы: Білім беру - қоғамдық
құбылыс
|
Пәні: |
қазақ тілі |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
5. Білім. Ғылым. Инновация.Тілдік жүйе және норма |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Білім беру - қоғамдық құбылыс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.3.1 көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 3 мин
Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. Қазақ даласында алғашқы әлемдік ғылымды оқытатын мектептер қай жерлерде ашылды? 1864 жылы Торғай қаласында Ыбырай Алтынсарин ашқан тұңғыш мектеп |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019 ұмыс дәптерлері. |
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
|
1-тапсырма. Мәтінді оқып, сұхбат құрастырыңдар. |
Оқушылар көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін талдап, сұхбат құрастырады. |
Дескриптор: 4 балл - сұхбат мәтінін бөліктерге бөледі; 1 балл - сұраулы сөйлемнің қызметін анықтайды; 1 балл - сұхбаттың рәсімделу ретін талдайды; 1 балл - сұхбат сұрақтарын құрастырады. 1 балл |
Слайд |
||||||
|
Тілдік бағдар. Сөз мәдениеті Адамның өз көзқарасын, пікірін көркем жеткізуі мен сауатты жаза білуі сөз мәдениеті деп аталады. 2-тапсырма. Тілдік нормасына лайық сөзді қолданып жазыңдар. Жүлделі орын алған жастарға (ақшалай,ақшадай) сыйлық берілді. (Бірлі-жарым, бірді-жарым) кен зерттейтін инженерлер де мөлшерлі күнге дайындалып келді. Тамақты (жылылай, жылыдай) жеген дұрыс. Мал тұқымын асылдандыруда малдың (тірілей, тірідей) салмағына үлкен мән беріледі. Миллиондаған доллардың тауары (ұшты-күйлі, ұшты-күйді) жоғалды.Бала тәрбиесіне (немқұрайлы, немқұрайды) қарауға болмайды. ақшалай (ақшадай емес), бірлі-жарым (бірді-жарым емес), жылылай (жылыдай емес), тірілей (тірідей емес), ұшты-күйлі (ұшты-күйді емес), кәрлен, (кәрден емес), немқұрайлы (немқұрайды емес) т. б. |
Оқушылар тіл нормасына лайық сөзді қолданып жазады. |
Дескриптор: 1 балл
|
|
|||||||
|
3-тапсырма. Берілген тақырыпта эссе жазыңыз: «Қазіргі замануи білім беру жүйесіне жастардың көңілдері толмайды» деген тұжырыммен келісесіз бе? Клишелер мен тілдік құралдар: менің ойымша, тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні, айдай анық, жоғары оқу орны, сабақ үлгерімі, ұрпақ тәрбиесі, жарқын болашақ. |
Оқушылар берілген тақырыпта эссе жазады. |
Дескриптор: 4 балл 1.Эссе құрылымын сақтайды. 2.Көтерілген мәселеге көзқарасын білдіреді. 3.Келісу-келіспеу себептерін айқын жазады. 4.Клишелер мен лексикалық құрылымдарды орынды қолданады. |
Слайд |
|||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: 61-бет, 6-тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз













