Сабақтың тақырыбы: Білім беру - қоғамдық құбылыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Білім беру - қоғамдық құбылыс

Материал туралы қысқаша түсінік
• Интервью мәтінінің құрылымын талдайды. Интервьюдің жанрлық ерекшеліктерін анықтайды. Дискуссивті эссе жазады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Білім беру - қоғамдық құбылыс

Пәні:

қазақ тілі

Тоқсан:

ІІІ

Бөлім:

5. Білім. Ғылым. Инновация.Тілдік жүйе және норма

Педагогтің аты-жөні:

Джадирова Жанар Джамбуловна

Күні:

15.01.2024

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Білім беру - қоғамдық құбылыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.3.1 көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау;

10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе);

Сабақтың мақсаты:

  • Интервью мәтінінің құрылымын талдайды. Интервьюдің жанрлық ерекшеліктерін анықтайды. Дискуссивті эссе жазады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын.

Қазақ даласында алғашқы әлемдік ғылымды оқытатын мектептер қай жерлерде ашылды?

1864 жылы Торғай қаласында Ыбырай Алтынсарин ашқан тұңғыш мектеп

Оқушылар сәлемдеседі.


Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді.


Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор:

- сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі.

Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019

ұмыс дәптерлері.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

  1. ин.

1-тапсырма. Мәтінді оқып, сұхбат құрастырыңдар.

Оқушылар көпшілікке арналған интервью құрылымы мен рәсімделуін біледі, жанрлық ерекшеліктерін талдап, сұхбат құрастырады.

Дескриптор: 4 балл

- сұхбат мәтінін бөліктерге бөледі; 1 балл

- сұраулы сөйлемнің қызметін анықтайды; 1 балл

- сұхбаттың рәсімделу ретін талдайды; 1 балл

- сұхбат сұрақтарын құрастырады. 1 балл

Слайд


Тілдік бағдар. Сөз мәдениеті

Адамның өз көзқарасын, пікірін көркем жеткізуі мен сауатты жаза білуі сөз мәдениеті деп аталады.

2-тапсырма. Тілдік нормасына лайық сөзді қолданып жазыңдар.

Жүлделі орын алған жастарға (ақшалай,ақшадай) сыйлық берілді.

(Бірлі-жарым, бірді-жарым) кен зерттейтін инженерлер де мөлшерлі күнге дайындалып келді.

Тамақты (жылылай, жылыдай) жеген дұрыс.

 Мал тұқымын асылдандыруда малдың (тірілей, тірідей) салмағына үлкен мән беріледі.

 Миллиондаған доллардың тауары (ұшты-күйлі, ұшты-күйді) жоғалды.

Бала тәрбиесіне (немқұрайлы, немқұрайды) қарауға болмайды.

ақшалай (ақшадай емес), бірлі-жарым (бірді-жарым емес), жылылай (жылыдай емес), тірілей (тірідей емес), ұшты-күйлі (ұшты-күйді емес), кәрлен, (кәрден емес), немқұрайлы (немқұрайды емес) т. б.

Оқушылар тіл нормасына лайық сөзді қолданып жазады.

Дескриптор: 1 балл




Тілдік нормасына лайық сөзді сөздерді қолданады. 1 балл





тақырыпты ашады;




3-тапсырма. Берілген тақырыпта эссе жазыңыз: «Қазіргі замануи білім беру жүйесіне жастардың көңілдері толмайды» деген тұжырыммен келісесіз бе?

Клишелер мен тілдік құралдар: менің ойымша, тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні, айдай анық, жоғары оқу орны, сабақ үлгерімі, ұрпақ тәрбиесі, жарқын болашақ.

Оқушылар берілген тақырыпта эссе жазады.

Дескриптор: 4 балл

1.Эссе құрылымын сақтайды. 2.Көтерілген мәселеге көзқарасын білдіреді.

3.Келісу-келіспеу себептерін айқын жазады.

4.Клишелер мен лексикалық құрылымдарды орынды қолданады.

Слайд




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын.

Үйге тапсырма: 61-бет, 6-тапсырма


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2025
165
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі