Сабақтың тақырыбы: Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қалыптасқан жағдайды өзгерту мүмкін бе?» мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады. Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіреді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер

Пәні:

қазақ тілі

Тоқсан:

ІІІ

Бөлім:

5- бөлім Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис

Педагогтің аты-жөні:

Джадирова Жанар Джамбуловна

Күні:

22.01.2025

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу;

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

Сабақтың мақсаты:

«Қалыптасқан жағдайды өзгерту мүмкін бе?» мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады. Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіреді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ?

Сұрақ-жауап ұйымдастыру.

1.Құрмалас сөйлем дегеніміз не?

2.Салалас құрмаласқа мысал келтіріңіздер.

3.Ыңғайлас салалас дегеніміз не?

4.Қарсылықты салаласқа мысал келтіңіздер.

5.Құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді?

6. Салалас құрмаластың жай сөйлемдері қалай байланысады

7. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не?

8. Талғаулы салалас дегеніміз не?

9. Кезектес салалас дегеніміз не?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын.

Оқушылар сәлемдеседі.


Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді.


Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады.

Дескриптор:

- сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі.

Б.Қапалбек, С.Жантасова, Т.Мадиева

Қазақ тілі. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық.

-Алматы, Мектеп, 2017ж.

жұмыс дәптерлері.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырыңыз.

ЕББҚ: 1-тапсырма. Мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар мәтінді тыңдап, «Төрт сөйлем» әдісі арқылы тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады.





ЕБҚ: Мәтінді оқиды, мұғалім көмегімен сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор: 3 балл

тыңдалған мәтіндегі ақпараттарға өз пікірін білдіреді;

- мәтіннен дәлел келтіреді;

- өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді;

- тақырып бойынша қорытынды шығарады.

ЕББҚ:

ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандырып отырамын.

Слайд





Тілдік бағдар.  Кезектес салаластың құрамындағы жай сөйлемдері айтылған іс-әрекеттің кезектесіп жүзеге асуын көрсетеді. Кезектес салаластың құрамындағы жай сөйлемдер бірде, біресе, кейде деген кезектес мәнді жалғаулық шылаулар арқылы тек салаласа байланысады да, араларына үтір қойылады. Мысалы, Бірде желбіреген ақ сәулелі дала кездеседі, кейде қызыл бұйра тобылғылы адырлар ұшырасады, біресе көк ала қамысты көлдер кездеседі.

2-тапсырма.

Кезектес салалас құрмалас сөйлем құраңыз.
Біресе _________, біресе ____________.

Біресе салқын тартып алыстап кетеді, біресе бауырына тартып жақындай түседі.
Кейде _________,кейде____________.

Кейде өзенге барып шомыламыз, кейде орманнан жидек тереміз.
Бірде _________,бірде____________.

Автобус бірде баяу жүреді, бірде тез жүреді.


 ЕББҚ: сөйлемдерді көшіріп жазады.

Оқушылар сызба бойынша кезектес салалас құрмалас сөйлем құраңыз.










Дескриптор: 2 балл

- сызба бойынша кезектес салалас құрмалас сөйлем құрайды.











3-тапсырма.

Оқылым мәтіндегі жай сөйлемдерді салалас құрмалас сөйлемге айналдырып көріңдер.




Оқушылар Оқылым мәтіндегі жай сөйлемдерді салалас құрмалас сөйлемге айналдырады.




Дескриптор: 3 балл

- кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды;

- жалғаулықты, жалғаулықсыз түрлерін ажыратады.




4-тапсырма. Кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдаңдар.

Қазан аспаның  астында от кейде жылтылдайды, кейде қызыл жалын лапылдайды (М. Әуезов).

Біресе Хамит Күдірені алып ұрады, біресе Күдіре Хамитті алып ұрады (С. Сейфуллин).

Оқушылар кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды;


Дескриптор: 3 балл

- кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды;




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын.

Үйге тапсырма: 3-тапсырма

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2025
153
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі