Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
|
Қысқа
мерзімді сабақ жоспары |
қазақ тілі |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
5- бөлім Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
22.01.2025 |
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
«Қалыптасқан жағдайды өзгерту мүмкін бе?» мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады. Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіреді. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 3 мин Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Сұрақ-жауап ұйымдастыру. 1.Құрмалас сөйлем дегеніміз не? 2.Салалас құрмаласқа мысал келтіріңіздер. 3.Ыңғайлас салалас дегеніміз не? 4.Қарсылықты салаласқа мысал келтіңіздер. 5.Құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді? 6. Салалас құрмаластың жай сөйлемдері қалай байланысады 7. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не? 8. Талғаулы салалас дегеніміз не? 9. Кезектес салалас дегеніміз не? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Б.Қапалбек, С.Жантасова, Т.Мадиева Қазақ тілі. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық. -Алматы, Мектеп, 2017ж. жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырыңыз.
ЕББҚ: 1-тапсырма. Мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылар мәтінді тыңдап, «Төрт сөйлем» әдісі арқылы тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады. ЕБҚ: Мәтінді оқиды, мұғалім көмегімен сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандырып отырамын. |
Слайд
|
|
|
|
Тілдік бағдар. Кезектес салаластың құрамындағы жай сөйлемдері айтылған іс-әрекеттің кезектесіп жүзеге асуын көрсетеді. Кезектес салаластың құрамындағы жай сөйлемдер бірде, біресе, кейде деген кезектес мәнді жалғаулық шылаулар арқылы тек салаласа байланысады да, араларына үтір қойылады. Мысалы, Бірде желбіреген ақ сәулелі дала кездеседі, кейде қызыл бұйра тобылғылы адырлар ұшырасады, біресе көк ала қамысты көлдер кездеседі. 2-тапсырма.
Кезектес салалас құрмалас
сөйлем құраңыз.
Біресе салқын тартып алыстап кетеді,
біресе бауырына тартып жақындай түседі.
Кейде өзенге барып шомыламыз, кейде орманнан жидек тереміз. Автобус бірде баяу жүреді, бірде тез жүреді.
ЕББҚ: сөйлемдерді көшіріп жазады. |
Оқушылар сызба бойынша кезектес
салалас құрмалас сөйлем құраңыз.
|
Дескриптор: 2 балл - сызба бойынша кезектес салалас құрмалас сөйлем құрайды.
|
|
|
|
|
|
Оқушылар Оқылым мәтіндегі жай сөйлемдерді салалас құрмалас сөйлемге айналдырады.
|
Дескриптор: 3 балл - кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды; - жалғаулықты, жалғаулықсыз түрлерін ажыратады.
|
|
|
|
|
4-тапсырма. Кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдаңдар. Қазан аспаның астында от кейде жылтылдайды, кейде қызыл жалын лапылдайды (М. Әуезов). Біресе Хамит Күдірені алып ұрады, біресе Күдіре Хамитті алып ұрады (С. Сейфуллин). |
Оқушылар кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды;
|
Дескриптор: 3 балл - кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды;
|
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: 3-тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер
Сабақтың тақырыбы: Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер
Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
|
Қысқа
мерзімді сабақ жоспары |
қазақ тілі |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
5- бөлім Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
22.01.2025 |
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Демографиялық ахуалы нашар мемлекеттер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу; 9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
«Қалыптасқан жағдайды өзгерту мүмкін бе?» мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады. Салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады, түрлендіреді. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 3 мин Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Сұрақ-жауап ұйымдастыру. 1.Құрмалас сөйлем дегеніміз не? 2.Салалас құрмаласқа мысал келтіріңіздер. 3.Ыңғайлас салалас дегеніміз не? 4.Қарсылықты салаласқа мысал келтіңіздер. 5.Құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді? 6. Салалас құрмаластың жай сөйлемдері қалай байланысады 7. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не? 8. Талғаулы салалас дегеніміз не? 9. Кезектес салалас дегеніміз не? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Б.Қапалбек, С.Жантасова, Т.Мадиева Қазақ тілі. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық. -Алматы, Мектеп, 2017ж. жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырыңыз.
ЕББҚ: 1-тапсырма. Мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылар мәтінді тыңдап, «Төрт сөйлем» әдісі арқылы тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады. ЕБҚ: Мәтінді оқиды, мұғалім көмегімен сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандырып отырамын. |
Слайд
|
|
|
|
Тілдік бағдар. Кезектес салаластың құрамындағы жай сөйлемдері айтылған іс-әрекеттің кезектесіп жүзеге асуын көрсетеді. Кезектес салаластың құрамындағы жай сөйлемдер бірде, біресе, кейде деген кезектес мәнді жалғаулық шылаулар арқылы тек салаласа байланысады да, араларына үтір қойылады. Мысалы, Бірде желбіреген ақ сәулелі дала кездеседі, кейде қызыл бұйра тобылғылы адырлар ұшырасады, біресе көк ала қамысты көлдер кездеседі. 2-тапсырма.
Кезектес салалас құрмалас
сөйлем құраңыз.
Біресе салқын тартып алыстап кетеді,
біресе бауырына тартып жақындай түседі.
Кейде өзенге барып шомыламыз, кейде орманнан жидек тереміз. Автобус бірде баяу жүреді, бірде тез жүреді.
ЕББҚ: сөйлемдерді көшіріп жазады. |
Оқушылар сызба бойынша кезектес
салалас құрмалас сөйлем құраңыз.
|
Дескриптор: 2 балл - сызба бойынша кезектес салалас құрмалас сөйлем құрайды.
|
|
|
|
|
|
Оқушылар Оқылым мәтіндегі жай сөйлемдерді салалас құрмалас сөйлемге айналдырады.
|
Дескриптор: 3 балл - кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды; - жалғаулықты, жалғаулықсыз түрлерін ажыратады.
|
|
|
|
|
4-тапсырма. Кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдаңдар. Қазан аспаның астында от кейде жылтылдайды, кейде қызыл жалын лапылдайды (М. Әуезов). Біресе Хамит Күдірені алып ұрады, біресе Күдіре Хамитті алып ұрады (С. Сейфуллин). |
Оқушылар кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды;
|
Дескриптор: 3 балл - кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды;
|
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: 3-тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз














