|
Жаңа
сабақ
-
Тапсырма
«Ой қозғау»
стратегиясы
Тыңдалым алдында
оқушыларға бірнеше сұрақтар
ұсынылады.
1. Дене күтімі жайлы
не білеміз?
2.Су сабынның қандай
түрлерін білесің?
3. Шаш күтімі не үшін
қажет ?
Дене тазалығы дегеніміз — алдымен тері
күтімі. Терінің дұрыс күтімі ағзаның қалыпты қызмет атқаруына әсер
етеді. Тері алуан түрлі физиогиялық-биологиялық функцияны
орындайды. Терінің құрылысы өте
күрделі.
Тыңдалым /
Айтылым.
Жалпы сыныптық
жұмыс
Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсініп, өз сөзімен баяндайды. Шаш күтімі жайлы біз не
білеміз Дене күтімі жайлы не
білесіндер?
Қолдағы барлық бактериялардың
90 % тырнақ астында жиналады және оларды тек
арнаулы щеткамен ғана тазартуға болады. Қол жуатын жерде кішкентай
щетка тұруу пайдалы. Бет пен мойынды таңертең және ұйықтар алдында
тазартып жуып отырған үлкен нәтиже беретінін айтпа кетуге
болмайды. Адамның терісі құрғақ немесе майлы, ылғалды болып
келеді. Ал егер терің құрғақ болса, онда балалар сабыны деп алатын
сабынды, лонолині бар сабындарды пайдаланған да тері онша құрғамай
қалыпты жағдайда тұрады. Аяқты аптасына кемінде бір рет, әсіресе
жаз айларында, күнде жуып тұруды дәрігерлер ұсынады. Аяқ терлейтін
болса, түнге қарай терден құтылу үшін суық сумен аяқты жуып
табанды, саусақ арасын аптасына екі рет 5 % формалин ерітіндісі
сіңген мақтамен сүрту керек. Қол, қолтық асты және дененің басқа
бір бөліктері терлесе, дезодарант қолдану
керек.
-
|
II –
III деңгей
|
IV деңгей
|
|
дене күтіміне арналған
құралдарды ажырата біліп, таңдау жасай
алады.
Шаш күтіміне арналған
құралдарды ажырата алады.
|
Мұғалімнің көмегімен
заттарды қайталап көрсетеді.Бояу жұмысын мұғалімнің көмегімен
жүргізеді
|
Қалыптастырушы
бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы
бағалау.
Негізгі және
көмекші сөздер жайлы
түсіндіремін.
Жаңа тақырып бойынша
электрондық оқулықты
пайдаланамын.
2-тапсырма .
«Еркін
жазба» әдісі арқылы
. Жеке
жұмыс жүргіземін.
Мынау не?Ол не үшін
керек?
Дұрыс балалар,олардың
бәрін бір сөзбен айтқанда – ол гигиена құралдары.Щетка ол да
гигиена құралы..
Балалармен жеке жұмыс
жүргізіледі.
көшіріп
жазады.
Қалыптастырушы
бағалау. Геометриялық фигуралар арқылы
бағалау.
Сергіту сәті.
Оңға,оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Артқа қарай бір қадам,
Алдыға қарай бір қадам.
Жоғары төмен қарайық,
Орнымызды табайық.
3-
тапсырма.
Шаш
күтімі
Адамның шашы ерекше
жаралған табиғат көрінісі. Адамның сұлулығы шашқа байланысты.
Әсіресе әйел адамдардың байлығы мен сұлулығы, олардың шашы.
Ешқандай зергерлік заттар адам шашын айырбастай алмайды. Сондықтан
да шаш өте ұқыпты түрде күтуді қжет етеді. Шаш қорғаныс ролін
атқарады.
«Менің қиялымдағы
көлік»
Күтілетін
нәтиже
Өндіреді: гигина
құралдарымен танысады;
Түсінеді: гигиеналық
құралдар не үшін керектігін;
Қолданады: қай кезде,
қалай қолдануын.
-
Менің
ойымша...
-
Себебі, мен оны былай
түсінемін...
-
Осыған байланысты мен
қорытынды шешімге келдім.
Қалыптастырушы
бағалау: «Смайлик арқылы»
бағалау
|