Long term plan
unit:
Ұзақ мерзімді
жоспарлау бөлімі:
Компьютер негіздері Computerbasics
|
School: №17
Мектеп:
№17 ЖББОМ
|
Teacher name: Ospanova A.A.
Мұғалімнің
аты-жөні: Оспанова
А.А.
|
Date:
Мерзімі:
|
Grade: 8
«А»
Сынып
: 8
«А»
|
|
Theme of the lesson:
Encoding
information
Сабақтың тақырыбы: Кодтау туралы
ақпарат
|
Learning objectives (s) that this lesson is contributing
to:
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары):
|
Get information about encoding, decoding, decoding
information.
|
Ақпаратты кодтау, код, декодтау, санды ақпаратты беру
туралы мағлұмат алады.
|
Lesson objectives:
Сабақ
мақсаттары:
|
1.All learners will be able
to:
|
Knows the types, types of information, methods of
processing, volume and measurement units. Knows how to provide
information to your computer, why the binary system is suitable for
the computer, and the features of the digital information
coding.
|
1.Барлық
оқушылар:
|
Ақпараттың түрлерін, қасиеттерін, өңдеу тәсілдерін, көлемі
мен өлшем бірліктерін біледі біледі. Компьютерге ақпаратты қалай
берілетінін,неліктен екілік жүйе компьютер үшін қолайлы екенін,
сандық ақпараттарды кодтаудың ерекшеліктерін
біледі.
|
2.Most learners will be able
to:
|
Knows how the information is encoded, why the binary system
is suitable for the computer and knows the features of the digital
information coding.
|
2.Оқушылардың
көбісі:
|
Берілген ақпараттың
кодтау жолын біледі, неліктен екілік жүйе компьютер үшін қолайлы
екенін, сандық ақпараттарды кодтаудың ерекшеліктерін
біледі.
|
3.Some learners will be able
to:
|
Uses the measurement of the size of the information
provided.
|
3.Кейбір
оқушылар:
|
Берілген ақпараттың көлемін өлшеп кодтау амалын
қолданады.
|
Key words and
phrases:
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Information, encoding.
Unit of measure: bit, byte, k bytes, mb.
Ақпарат, кодтау. Өлшем бірлік:
бит, байт,к байт,мбайт.
|
Points for
discussion:
Талқылауға арналған тармақтар:
|
Information, Informatics.
Code.
Ақпарат,
Информатика. Код.
|
Terminology
Терминология
|
to
encode-кодтау-кодированя
amount-мөлшер-количество
character-таңба-символ
|
Measurement-өлшем-измерения
Collection-
жинақ-коллекция
To
measure-измрять-өлшеу
|
Interdisciplinary
contacts:
Пәнаралық байланыстар:
|
Russian, English, Mathematics,
Physics
Орыс
тілі,Ағылшын тілі, математика, физика
|
Previous
learning:
Алдыңғы
оқу:
|
Measuring data: bits and
bytes
Өлшеу деректері: биттер мен
байттар
|
Plan Жоспар
|
Time
Уақыты
|
Planned
activities
Жоспарланған
жаттығулар
|
Resources
Ресурстар
|
Beginning
2
min
Басталуы
2
минут
Ой
толғау
1
мин
Creativity
|
Greetings, divisions,
definition of group leader.
Remember the technical
safety rules used in the office of information
science.
Сәлемдесу, топқа бөлу, топ басшыны
анықтау.
Информатика кабинетінде қолданатын техникалық қауіпсіздік
ережесін еске алу.
What size units do you
know?
How Do You Understand
Coding?
Қандай өлшем бірліктерін
білесіңдер?
Кодтау деген сөзді
қалай түсінесіңдер?
|
Geometric
shapes.
Evaluation
sheet
Геометриялық
фигуралар.
Бағалау
парағы
Personal
work
Жеке
жұмыс
|
Middle
NEW
TOPIC
Aktivity
10
min
Practice
Ортасы
ЖАҢА
ТАҚЫРЫП
Тәжірибе
|
Students in each group
are provided with numbers 1, 2, 3. Information
№1 is encoded in
"Information encoding", №
2
"Decoding", № 3 "Digital information encoding".
She reads the task on
her own and explains to each other. Then each person comes to his
group. Other students in the group talk.
Top executives fill out
the evaluation sheet. (3 point scale)
Practice №1
sheet 12
Practice №2
sheet 13
Әр топтағы оқушыларға
1, 2, 3 нөмірлері беріледі.№ 1-і "Ақпаратты кодтау", №2 -і
"Декодтау",№3 "Сандық ақпаратты кодтау" туралы кітаптан мағлұмат
алады.
Тапсырманы өз
беттерімен оқып түсініп, бір-біріне түсіндіреді. Содан соң әркім өз
тобына келіп түсіндіреді. Топтағы басқа оқушылар
әңгімелейді.
Топ басшылар бағалау
парағын толтырады. (3 баллдық шкала)
Жаттығу №1 12
бет
Жаттығу №2 13
бет
|
Group
work
Funny smileys,
stickers, A4 sheets, markers, appraisals,
8th grade
textbook
Highest Score
'5'
Couple
work
level
tasks,
evaluation
sheet
3rd level -
«5»
2nd level -
"4"
Level 1 -
'2'
Топтық
жұмыс
Көңілді смайликтер,
стикерлер, А4 парағы, маркерлер, бағалау парағы,
8 сынып
оқулығы
Ең жоғарғ ұпай
«5»
Жұптық жұмыс
деңгейлік тапсырмалар,
бағалау парағы
3
деңгей –«5»
2
деңгей – «4»
1 деңгей
–«2»
|
End
Formation of
competence
Соңы
Құзырлылық
қалыптастыру
Бекіту
|
1.What is the size of
the text fille with 100 symbols?
2.
Convert the
following symbols to binary: B,I,N,A,R,Y?
1. 100 символы бар
мәтіндік сүзгінің мөлшері
қандай?
2. Төмендегі таңбаларды
екілік кодқа түрлендіруге болады
ма: B, I, N, A, R,
Y?
|
Personal
work
evaluation
sheet,
8th grade
textbook
Жеке жұмыс
бағалау парағы,
8 сынып
оқулығы
|
Cheat -
appraisal
Reflexes (2 min)
Бағалау
Рефлексия
(2
мин)
|
Knowledge
Tree. What Did I Learn? What do I
want to know?
Білім
ағашы Не білдім? Не білгім
келеді?
|
Evaluation
(2
min)
Бағалау
(2 мин)
|
The leader of the group
fill in the assessment sheet and pass it
to the teacher
(accumulation, evaluation)
Топ басшылар бағалау
парағын толтырып мұғалімге тапсырады ( жинақтау,
бағалау)
|
15-12 - 5
11- 8 – 4
8-
5 – 3
4 -1 -
2
|
Additional
information
Келесі
оқу
|
Encoding of digital
information.
Сандық ақпаратты
кодтау.
|