Сабақтың тақырыбы: Естіп қабылдауын дамыту

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Естіп қабылдауын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Танымдық әрекетін дамыту сабағы қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар 53-сабақ

Білім беру ұйымының атауы

87 орта мектеп

Бөлім:

Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту

Арнайы педагог

А. Жоламанова

Сынып:

4

Үйден оқу

Қатысушылар саны:1


Сабақтың тақырыбы:

Естіп қабылдауын дамыту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.1.7 музыкалық аспаптардың дыбысын ажырату

Сабақтың мақсаты

Оқушы істей алады: музыкалық аспаптардың дыбысын ажыратады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Мотивациялық - қозғаушылық

2 мин.



  • Сәлемдесу.

  • Көктемгі демалысың жақсы өтті ме?

  • Көктемде ауа райы қандай болды?

  • Демалыста не істедің?

  • Демалыс аяқталды, енді біз не істейміз?

  • Дұрыс айтасың, мектепке келіп, сабақ оқимыз.

  • Бүгін қандай күн?

Сәлемдесу

Күнделікті сөздерге жауап беру

«Смайлик» әдісі

Сұрақ жауап


Күнделікті сөз планшеті

Ізденуші-ұйымдастырушылық кезеңі








«10 сөзді есіңде сақта.» әдістемесі.

Жүргізуші балаға 10 сөзді оқиды. Балаға мұқият тыңдау ұсынылады. Бірінші сөзді жүргізуші айтады, бала сөзді есінде сақтап қайталайды.

Парта, дәптер кесе, гүл, тосап, кітап, сызғыш, сырға, есік, көзілдірік.

Оқушы есіңде қалғанын жазады.

«Шатаспай есте сақта» ойыны.

Әр баланың алдына әртүрлі заттар бейнеленген 10-15 карточка қойылады (өрік, автобус, шәйнек, поезд, қалам, қой, ат, әтеш т.б.) Педагог: «Қазір мен сендерге бірнеше сөздерді атаймын. Алдыңдағы суреттерге қарап, мен айтқан сөзді есте сақтауға көмектесетін бір затты таңдап ал да, оны бөлек жерге қой», — деп нұсқау береді. Бірінші сөз оқылады. Бала алдындағы суреттен таңдаған соң, екінші сөз және ары қарай осылайша оқылады. Бала педагог айтқан сөзді қайталап, өз заттарының ішінен байланыстыратын суретті алып, есінде сақтауы қажет. Мысалы: өрт, зауыт, сиыр, орындық, әке, отыру, мейірімділік т.б.



Мәтінді тыңдау. Суретке қарап мектеп туралы әңгімелеу.

Мектеп өмірі»

(тыңда-қайтала)

Мектеп

Мұғалім

Парта

Тақта

Мектеп ауласы

Асхана



Сөздерді тыңда – қайтала




Сұрақ -жауап әдісі



Суреттер сөйлейді әдісі



«Тез ойлан, тез жауап бер» ойыны

Сергіту сәті:


Желкілдеген желменен,
Жел егінді тербеген.
Өсірді оны дихандар,
Тамшылаған терменен.

Мұғаліммен бірге сергіту сәтін жасау


Рефлекцивті коррекциялаушы кезеңі


Қорыту.

-Біз бүгін не істедік?

-Біз бүгін _______Мақтау, мадақтау.



Жұмысты мадақтау, мақтау, қол шапалақтау


Динамикасы











































Қысқа мерзімді жоспар 54 -сабақ

Білім беру ұйымының атауы

87 орта мектеп

Бөлім:

Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту

Арнайы педагог

А. Жоламанова

Сынып:

4

Үйден оқу

Қатысушылар саны:1


Сабақтың тақырыбы:

Естіп қабылдауын дамыту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.1.7 музыкалық аспаптардың дыбысын ажырату

Сабақтың мақсаты

Оқушы істей алады: дыбыстарымен ерекшеленетін сөздерді салыстырып, музыкалық аспаптардың дыбысын ажыратады.


Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Мотивациялық - қозғаушылық

2 мин.



Ұйымдастыру кезеңі

Оқушымен амандасу, сабаққа дайындығын бақылау.

Сәлеметсің бе?

Көңіл- күйің қалай?

Жағымды көңіл күй тудырамыз.

  • Орнымыздан тұрамыз,бір-бірімізге қарама-қарсы тұрып жақсы тілектер айтамыз.Бүгін қандай күн?

Сәлемдесу

Күнделікті сөздерге жауап беру

«Смайлик» әдісі

Сұрақ жауап


Күнделікті сөз планшеті

Ізденуші-ұйымдастырушылық кезеңі






Сөйлеу тілін дамыту.

Берілген буындардан сөздер құрайық.Сөздерді буынға бөлу.

«Сөз ұйқастыр» жаттығуы

«Ш» дыбысына

Ша-ша-ша - ауа райы тамаша

ша-ша-ша- қандай дала тамаша

Ша-ша-ша – жерде жатыр алаша

шы-шы-шы- тамшылайды көп тамшы

Аш-аш-аш – ұшып келді қарлығаш

Аш-аш-аш – жайқалады ағаш

Аш-аш-аш- биік өсті бұл ағаш

жайқалып тұр қара ағаш

Аш-аш-аш – тарадым мен шаш

Аш-аш-аш- жүгіріп сен қаш


Сенің досың кім? Досың туралы әңгімеле?

Суреттерді боя. Сөйлем құрап жаз.


Мәтінді тыңдау. Суретке қарап мектеп туралы әңгімелеу.

Мектеп өмірі»

(тыңда-қайтала)

Мектеп

Мұғалім

Парта

Тақта

Мектеп ауласы

Асхана



Сөздерді тыңда – қайтала




Сұрақ -жауап әдісі



Суреттер сөйлейді әдісі



«Тез ойлан, тез жауап бер» ойыны

Сергіту сәті:


Самал сипап шашымды,

Күн төгеді арайлы.

Құс боп ұшсам басыма,

Күн қол бұлғап қарайды.


Мұғаліммен бірге сергіту сәтін жасау


Рефлекцивті коррекциялаушы кезеңі


Қорыту.

-Біз бүгін не істедік?

-Біз бүгін _______Мақтау, мадақтау.



Жұмысты мадақтау, мақтау, қол шапалақтау


Динамикасы

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: дыбыстарымен ерекшеленетін сөздерді салыстырып, ажыратады

Қандай түсініктерді игерді: Толықтай жауап беру қабілеттері артып, әңгіме барысында көп нәрсені түсініп, білді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Есту арқылы қабылдау қабілеті дамыды. және сөздегі дыбыстардың ретін анықтау



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
18.03.2025
236
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі