Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
«Қол шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады.
Ойтүрткі
Қу

Оқылым
Оқылым Айтылым.
Оқы. Қайтала
Ән айту
Сергіту сәті
Оқылым
2-
тапсырма
Топтық
жұмыс
Мәтінді оқы.
Сұрақтарға жауап бер
1-топ : Мәтінді
оқу.
2-топ: Мәтіннен Нартайдың не істейтіні
табу.
3-топ : Берілген сұрақтарды
дұрыс құрастыру, жауап беру
Жазылым
3-тапсырма
4- тапсырма
Жеке жұмыс
Оқылым
Айтылым
Айтылым
Оқушы қажеттіктеріне қарай
қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және
гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
Қосымша
тапсырма
Жазылым
Сөз тіркестерін аударып
жазады.
5-тапсырма
Жазылым
Айтылым
6-тапсырма
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Ән
айту-петь
Әртіс-актер
Қу-хитрый
Інім-брат
Айтылым
Суреттен нені көріп
тұсыңдар?
Оқиық
Мен ән
айтамын
Сен ән
айтасың
Сіз ән
айтасыз
Ол ән
айтады
Айтайық

Сергіту сәтін орындайды.
Сағаттың тіліндей, иіліп
оңға бір
Сағаттың
тіліндей
Иіліп солға
бір
Сағатқа қарап
ақ
Жаттығу оңай- ақ
Оқиық
Менің атым Нұркен. Мен
үшінші сыныпта оқимын. Інімнің аты Нартай. Ол бірінші сыныпта
оқиды. Ол ән айтады. Нартай ән айтқанды жақсы көреді. Нартайдың
даусы әдемі. Ол ән үйірмесіне барады. Ініме ертегі ұнайды. Мен оған
«қу түлкі» ертегісін айтамын.
Жазылым
Көп нүктенің орнына
қажетті сөздерді қойып жаз.
Қажетті сөздер: бірінші,
үшінші, ән, әдемі, Нұркен, барады, ән айтқанды.
Оқылым
Оқы. Ақпараттың дұрыстығын
тексер.

Айтылым
Көп нүктенің орнына тиісті әріпті
қой.
д...кен, мысы..., ...арындас, о...ыншық, ..ке ,д..птер,
ұшта..ыш , өш..ргіш.
Жазылым
Красивая
сумка ,зеленая
тетрадь ,белый
ластик ,большая
книга ,новая
ручка ,маленкая точилка ,
красный
пенал
Жазылым
Диаграмманы
толтыр

Айтылым
Диалогты
толықтыр.
|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-Өзінің отбасы мүшелерін
әңгімелейді.
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
1-топ : Мәтінді
оқу.
2-топ: Мәтіннен Нартайдың не істейтіні
табу.
3-топ : Берілген сұрақтарды дұрыс құрастыру,
жауап беру .
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
|