Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе

|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларды сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.

Берілген сурет бойынша өз
болжамдарын айтады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы

№3-тапсырма:
Ж ұптық
жұмыс
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқып
береді,
берілген жаттығуларды
орындатды.
|
Айтылым
Талапкер-абитуриент
Дәріс-лекция
Тырыс-попытаться
Тәрбие-воспитание
Тәртіп-поведение
Адал дос-верный
друг
Айтылым.
Кімге ұқсағың
келеді?Досымен
сөйлеседі.

|

Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Сұхбат
құрады

|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|

|
№1-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Айтылым
Жақсы тәрбие алу
үшін адамға не керек?

|
Дескриптор: Жалпы
– 3 балл.
-Сұраққа жауап
береді
-Өз ойын
дәлелдейді.

|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|

|
№4-тапсырма:
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.

2-
тапсырма
Жеке
жұмыс
5-тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқиды. Топқа
бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырмаларды
орындайды.
1-топ: «Бес жолды
өлең» тәсілі арқылы жақсы ұстазға баға
береді.

2-топ:
«Ассоциограмма» тәсілі арқылы мәтінде не айтылғанын
топтастырады.

3-топ. «Дөңгелек
үстел» арқылы мәтін мазмұнын айтып
шығады.

Жазылым
Суретке қарап,
сөздерден сөйлем құрайды.

Жазылым
Мәтін бойынша
кластерді толтырады.

|
Дескриптор: Жалпы
– 5 балл.
- Тапсырамны
орындайды.
Топпен жұмыс
жасайды
-Сипаттайды
-Талдайды

Дескриптор
-Сөйлем
құрайды
-Суретпен жұмыс
жасайды

Дескриптор
3
балл
-Есімдіктерді
қолданады
-Мәтінді
баяндайды
-Тірек сөздерді
жазады

|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Интербелсенді
тақта
Кесте
Суреттер
топтамасы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.

|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым,
т.б.

6-тапсырма
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
|

|