Мұғалімнің аты-жөні:
Арынов Қ
Пәні:
Информатика Сыныбы:
Сабақтың өту
мерзімі: ________
Сабақтың
тақырыбы:
LEGO® Digital Designer
бағдарламасында роботтың
негізгі үлгісін модельдеу:
1 бөлім.
Сабақтың
мақсаты:
Оқушылар робот бойынша өз
ойларын жинақтайды, өздерінің идеяларын
пайдаланады.
Сабақта қолданылатын әдіс –
тәсілдер: Топпен жұмыс, жеке жұмыс,
диалогтік әдіс
Оқудың
нәтижесі: Робот жайлы түсінігі
нақтыланады
Негізгі дерек көздер
(пайдаланылған әдебиеттер), көрнекіліктер)
: АКТ робототехника негіздері
оқу әдістемелік құралдары және веб
сайттар.
№
|
Мұғалім
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Уақыты
|
Ресурстар
|
1
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу, түгелдеу, сынып
тазалығын тексеру
|
Сәлемдеседі, кезекшілер
кезекшілігін атқарады Оқушы сыныпты топтарға
бөледі.
|
2 мин
|
|
2
|
Есте
сақтау.
3D
(3
dimensions — үшөлшемді) графика дегенімізді қалай
түсінесіңдер?
Робот технологиясына қатысты
қандай модульдерді атай
аласыздар?
|
Орындарында отырып көрсетеді,
сұрақтарға жауап береді
|
5минут
|
Оқулық
|
3
|
Түсіну.
LEGO® Digital Designer
бағдарламасын Windows негізіндегі компьютерге орнату
нұсқаулығын пайдаланып,
орнатылады.
Бөлшектердің қандай түрлері
бар?
|
Бағдарламаның қалай қолдануын
және тиімді жақтарын көрсетеді, сұрақтарға жауап
береді
|
10
минут
|
Слайд,
видеоролик
|
4
|
Қолдану
Оқушылар топтарға бөлініп,
орнатылған бағдарламамен жұмыс жасайды.
|
Сұрақтарға жауап береді,
түрлерін, идеяларын айтып, өз түсініктерімен
жеткізеді
|
10
минут
|
компьютер
|
5
|
Талдау.
Жасалған жұмыстарына топтар
талдау жасап, толықтырады
Қорытынды
Робот құралдарын бір-бірімен
байланыстырады.
|
Сабақты баяндаған оқушыға
топтан сұрақтар қойылады
тапсырманы топпен
орындайды
өз идеялыран
айтады
|
14
минут
|
Оқулық
компьютер
|
6
|
Бағалау.
Жасалған жұмыстарын анықтай
отырып бағалау, критериалды бағалау
|
Топтар Өз-өздерін
бағалайды
|
2
минут
|
|
7
|
Үйге
тапсырма:
Роботтар бойынша ақпараттар
жинақтап келу
|
Берілген тапсырманы күнделікке
жазып алу.
|
2
минут
|
Оқулық
|