Сабақтың тақырыбы: LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 1 бөлім.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 1 бөлім.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 1 бөлім.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мұғалімнің аты-жөні: Арынов Қ

Пәні: Информатика Сыныбы:

Сабақтың өту мерзімі: ________



Сабақтың тақырыбы: LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың

негізгі үлгісін модельдеу: 1 бөлім.

Сабақтың мақсаты: Оқушылар робот бойынша өз ойларын жинақтайды, өздерінің идеяларын пайдаланады.

Сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер: Топпен жұмыс, жеке жұмыс, диалогтік әдіс

Оқудың нәтижесі: Робот жайлы түсінігі нақтыланады

Негізгі дерек көздер (пайдаланылған әдебиеттер), көрнекіліктер) : АКТ робототехника негіздері оқу әдістемелік құралдары және веб сайттар.

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Уақыты

Ресурстар

1

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгелдеу, сынып тазалығын тексеру

Сәлемдеседі, кезекшілер кезекшілігін атқарады Оқушы сыныпты топтарға бөледі.

2 мин


2

Есте сақтау.

3D (3 dimensions — үшөлшемді) графика дегенімізді қалай түсінесіңдер?

Робот технологиясына қатысты қандай модульдерді атай аласыздар?

Орындарында отырып көрсетеді, сұрақтарға жауап береді

5минут

Оқулық

3

Түсіну.

LEGO® Digital Designer бағдарламасын Windows негізіндегі компьютерге орнату нұсқаулығын пайдаланып, орнатылады.

Бөлшектердің қандай түрлері бар?


Бағдарламаның қалай қолдануын және тиімді жақтарын көрсетеді, сұрақтарға жауап береді

10 минут

Слайд, видеоролик

4

Қолдану

Оқушылар топтарға бөлініп, орнатылған бағдарламамен жұмыс жасайды.

Сұрақтарға жауап береді, түрлерін, идеяларын айтып, өз түсініктерімен жеткізеді

10 минут

компьютер

5

Талдау.

Жасалған жұмыстарына топтар талдау жасап, толықтырады

Қорытынды

Робот құралдарын бір-бірімен байланыстырады.

Сабақты баяндаған оқушыға топтан сұрақтар қойылады







тапсырманы топпен орындайды

өз идеялыран айтады

14 минут

Оқулық

компьютер

6

Бағалау.

Жасалған жұмыстарын анықтай отырып бағалау, критериалды бағалау

Топтар Өз-өздерін бағалайды

2 минут


7

Үйге тапсырма:

Роботтар бойынша ақпараттар жинақтап келу

Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу.

2 минут

Оқулық





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1020
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі