Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбы: Мен ертегі білемін 1-сынып (қазақ тілі т2)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ШҚО Білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің “№ 24 орта мектебі” КММ Шакенова Асем Кабдуллақызы
6-бөлім. Халық ауыз әдебиеті және салт-дәстүр Тақырыбы: Мен ертегі білемін |
Мектеп: |
||||
Сабақ № |
Педагогтің аты-жөні: |
||||
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары |
1.3.5.1.Мұғалімнің көмегімен қажетті ақпараттарды иллюстрациялы шағын мәтіндерден тауып алу. 1.3.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым кім? не? қандай? сұрақ қоя білу |
||||
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: Мақта қыз бен мысық» ертегісіндегі кез келген кейіпкерді атай алады. Мұғалімнің көмегімен қажетті ақпараттарды иллюстрациялы шағын мәтіндерден тауып алады. |
||||
Оқушылардың басым бөлігі: Ертегі мазмұнын тірек суреттер арқылы мазмұндай алады. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым кім? не? қандай? деген сұрақ қоя алады |
|||||
Кейбір оқушылар: «Мақта қыз бен мысық» ертегісін өз сөздерімен айтып бере алады.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап құрастырады. |
|||||
Бағалау критерийлері |
Иллюстрациялы мәтіннен қажетті ақпараттытабады. Тыңдаған мәтін бойынша кім? не? деген сұрақтарға жауап береді. |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардың бір -біріне деген құрмет көрсетуіне,досының сөзін аяғына дейін тыңдап, өз ойын нақты жеткізе білуге тәрбиелеу. |
||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет сабағы |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Слайд,аудиожазба |
||||
Тілдік міндеттер |
Оқушылар орындай алады:мұғалімнің көмегімен сұрақтарға жауап береді, сөздерді,сөз тіркестерін, сөйлемдерді тыңдайды, тілдік дағдыны жүзеге асырады. |
||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: иә, білемін, жоқ,білмеймін |
|||||
Диалог құруға/жазылым үшін пайдалы тіркестер: Сен ертегі білесің бе? иә, білемін, жоқ,білмеймін |
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар: -Сен ертегі білесің бе? -Сен қандай ертегі білесің? |
|||||
Алдыңғы оқу |
«Мақта қыз бен мысық» ертегісі |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың басы (2-4 минут) |
-Балалар, барлығымыз ортаға шығып, шаттық шеңберін құрайық. Бір-бірімізбен, табиғат анамен амандасып, бір-бірімізге, сабағымызға сәттілік тілейік! Сәлем саған алтын күн! Сәлем саған жер-ана! Сәлем саған достарым! Сәтті болсын сабағым! «Ертегі кейіпкерлері» әдісі арқылы топқа бөлу
|
Ресурстар Қима қағаздар |
|||
Сабақтың ортасы (5-30 минут) Үй тапсырмасын тексеру: «Стоп-кадр» әдісі Кері байланыс Қалыптастырушы бағалау «Драма» әдісі бойынша үзінді көрсету Мәтінмен жұмыс «Сұрақ жауап» әдісі «Хикая картасы» әдісі Топтық жұмыс Сергіту сәті
Сабақтың соңы (35-45 минут)
«Кір жайғыш жіп» әдісі бойынша мәтін мазмұнын меңгерту Қалыптастырушы бағалау |
Оқушыларға сабақтың мақсатын айту. Оқушыларға сұрақтар қоямын: -Бұл қандай ертегі? -Ертегіде қандай кейіпкерлер бар? -Мақта қыз үйін жинап жүріп, не тауып алады? (мейіз) -Мысық нені төгеді?(сүтті) -Мақта қыз не істейді? (мысықтың құйрығын кесіп алады) Жарайсыңдар! Сендер үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап бердіңдер
Бүгін біз «Мақта қыз бен мысық» ертегісін жалғастырамыз. Білесің бе?-знаешь? Иә,білемін-да,знаю Жоқ,білмеймін-нет,незнаю Мұғалім:Балалар, Мақта қыз бен мысықтың татуласты ма екен? Бұны білу үшін қазір Мақта қыз бен мысықты шақырып сұрайық. Мысық:Мяу,Мақта қыз,менің құйрығымды берші! Мақта қыз:Сен маған сүт әкеліп бер! Мақта қыз:Балалар, мысығым менің сүтімді төкті. Ал мен оның құйрығын кесіп алдым. Мысық:Мяу, балалар, менің құйрығымды қайтаруға көмектесіңдерші! Мұғалім:Ал, балалар енді біз Мақта қыз бен мысық татуласу үшін көмектесейік.Мақта қыздың тапсырмалары бар екен. Ең алдымен мәтінмен танысып алайық,содан кейін мәтінге байланысты тапсырмалар орындайсыңдар. -Ертегідегі жануарларды атаңдар -Мысық Мақта қызға не әкеліп береді? -Енді Мақта қыздың тапсырмаларын орындайық 1-топ орындайды:Мысық сүт іздегендеқайсысына бірінші барғанын ретімен орналастырыңдар
Әй балақай,әже қалай жүреді? Әй балақаай,ата қалай жүреді? Әй балақай,сиыр қалай сүзеді? Әй балақай,жапырақтар қалай түседі? 2-топ орындайды:Суреттерді ретімен орналастырады. сиырға _______береді. ағашқа___________________ береді. қ ыздарға___________ береді. дүкеншіге_____________береді. тауыққа__________ береді. Мақта қызға _______береді
3-топ орындайды:Сұрақты толықтыр (кім?,не?) Жауабын жаз. Ағаш мысыққа ...береді? _______ Мысыққа сағызды ... берді?_______ Сиыр мысыққа .... береді? _______
Дескриптор: 1.Иллюстрациялы мәтіннен қажетті ақпаратты табады. 2.Тыңдаған мәтін бойынша кім? не? деген сұрақтар қояды және жауап береді. Тосын сәт Мұғалім:- Балалар бізге «Мақта қыз бен мысық» ертегісінен тағы бір кейіпкер келіпті. Қазір кейіпкерді шақырайын. -Сыныпқа «сиыр-кейіпкер» кіреді. Кейіпкер:Сәлеметсіңдер ме,балалар! -Сендер мені білесіңдер бе? -Иә, білеміз -Мақта қыз бен мысық қайта дос болды ма? -Сендерге ертегі ұнады ма? Кейіпкер балаларға тапсырма орындатады: 1) Топтарға бірдей етіп «Мақта қыз бен мысық» ертегісініңсуреттерін таратады. 2 ) Балалар мәтін мазмұны бойынша суреттерді жіпке іледі. 3) Ілінген суреттер бойынша ақпараттарды тізбектеп айтады. (кейіпкер оқушыларға тәттілер таратады) Балалармен қоштасып,сыныптан шығып кетеді. |
Слайд №1 «Мақта қыз бен мысық» мультфильмі бойынша суреттер Слайд №2 № 3 слайд Алдын-ала аудиода жазылған мәтінді тыңдай отырып слайдқа қарайды № 4 слайд №5 слайд Суреттер, А3 пішінді қағаз, желім Балалар қимыл,ым-ишарамен көрсетеді Суреттер, А3 пішінді қағаз, желім слайд |
|||
|
Сабақтан алған әсер (Рефлексия)
-Балалар сабақтан қандай әсер алдыңдар?
|
үлестірме қағаздар, слайд |