Сабақтың тақырыбы "Менің ең жақын досым" 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы "Менің ең жақын досым" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары екінші сыныпқа арналған. Ұстаздар үшін көмегі бар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

Менің ең жақын досым

Мектебі: Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебі

Күні,айы: 21.10.2020ж

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметбекова Б.С.

2 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.1.2.1баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну

2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу

2.4.2.1 оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап/сөйлем жазу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Амандасу, танысу үлгілерінің қарапайым тәсілдерін қолдана алады


Оқушылардың басым бөлігі:

Сабақта үйренген сөздер қатарын өзара тілдесу кезінде еркін қолдана алады


Кейбір оқушылар:

Досы туралы ақпаратты өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)


Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың басталуына ықпал ететін жағымды көңіл-күй қалыптастыру.


Сабақтың ортасы

(6-40 минут)


Ұйымдастыру кезеңі.

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу,

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

-Балалар, бүгінгі сабақта сендерді көргеніме қуаныштымын!

-Ал, балалар сендердің сабақ басындағы көңіл-күйлерің қандай? (Сабақтың басындағы көңіл-күйлерін дөңгелекшелерге смайлдарды салу арқылы көрсетеді)

Тақырыпты ашу:

Қызығушылықты ояту

Төмендегі суреттер бойынша тақырыпты ашу сұрақтарын қою:

- Суреттердегі кімдер?

Болжалды жауаптар:

-Балалар, қыз, ұл, дос...

-Дұрыс айтасыңдар.

-Бүгін біз сабақта «Менің достарым» атты тақырыппен танысамыз.

   


 


Жақсы, балалар! Діптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазамыз.

Қазанның жиырма бірі

Менің ең жақын досым


Бүгінгі меңгерілетін сөздер: дос, ең жақын досым

Оқулықпен жұмыс жүргізу

1-тапсырма

Тыңдлым. Оқылым.

1.Мәтінді тыңдайды.

2.Мәтінді дауыстап оқиды.

Саша, Әнел, Анна, Қанат -менің достарым. Қанат-менің ең жақын досым. Ол мейірімді.

2-тапсырма. Сұраққа жауап береміз.

Менің досым қандай?

Менің досым мейірімді.

Менің досым ақылды.

Менің досым жақсы.

Менің досым әдемі.

Сергіту сәті: Сурет салу «Менің досым».

4-тапсырма. Диалог құрыңдар.

-Сенің досың бар ма?

-Иә, бар.

-Ол қандай?

-Ол ақылды.

Тақырыбында 4-5 үнқатымнан тұратын диалог құрыңдар.

Дәптерге жазады.














Оқулық




Суреттер













1 жұмыс дәптері




АКТ


















А4 форматты ақ қағаз, қарындаштар




Сабақтың соңы

41-45 минут

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату.

Екі жұлдыз бір тілек.

Түрлі желім қағаздарға сабақтан алған әсерлері туралы жазып , оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіреді.

стикерлер

Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз


Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз

1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

Неге?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?


Дескриптор




- сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет етеді (қимыл, ыммен ишараны қолдану, іс-әрекет жасайды)

- күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді

- сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап береді


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2020
3959
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі