Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу,
-Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
-Балалар, бүгінгі сабақта сендерді
көргеніме қуаныштымын!
-Ал, балалар сендердің сабақ басындағы
көңіл-күйлерің қандай? (Сабақтың басындағы көңіл-күйлерін
дөңгелекшелерге смайлдарды салу арқылы көрсетеді)

Тақырыпты ашу:
Қызығушылықты ояту
Төмендегі суреттер бойынша тақырыпты ашу
сұрақтарын қою:
- Суреттердегі кімдер?
Болжалды жауаптар:
-Балалар, қыз, ұл, дос...
-Дұрыс айтасыңдар.
-Бүгін біз
сабақта «Менің
достарым» атты тақырыппен
танысамыз.


Жақсы, балалар! Діптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазамыз.
Қазанның жиырма бірі
Менің ең жақын досым
Бүгінгі меңгерілетін сөздер: дос, ең жақын
досым
Оқулықпен жұмыс жүргізу
1-тапсырма
Тыңдлым. Оқылым.
1.Мәтінді тыңдайды.
2.Мәтінді дауыстап оқиды.
Саша,
Әнел, Анна, Қанат -менің достарым. Қанат-менің
ең жақын досым. Ол мейірімді.
2-тапсырма. Сұраққа жауап
береміз.
Менің досым қандай?
Менің досым мейірімді.
Менің досым ақылды.
Менің досым жақсы.
Менің досым әдемі.
Сергіту сәті: Сурет салу «Менің
досым».
4-тапсырма. Диалог құрыңдар.
-Сенің досың бар
ма?
-Иә, бар.
-Ол қандай?
-Ол ақылды.
Тақырыбында 4-5 үнқатымнан тұратын диалог
құрыңдар.
Дәптерге
жазады.
|