Тексерілді:_________________
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Менструалдық цикл:. Менструалдық циклындағы эстроген мен прогестерон гормондарының маңызы.
|
Бөлім: |
9.4А Көбею |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:9 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Менструалдық цикл:. Менструалдық циклындағы эстроген мен прогестерон гормондарының маңызы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.1.4 - менструалдық цикл мен экстроген және прогестеронның маңызын сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар салыстыра алады. Менструалдық цикідді біледі және фазаларын ажырата алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Эстроген дегеніміз не?
2. Прогестерон ұғымына анықтама беріңдер.
3. Овуляция деген не?
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
№1-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
1. Менструация циклі фазаларының ауысуын түсіндіреді.
2. Прогестерон гормоны не үшін керек екенін айтып бередіх. Оны тағы қалай атайды?
3. Эстроген және прогестерон гормондарының қызметін сипаттайды.
4. Менструация цикілінің фазалары мен жүкті болу ықтималдылығы арасындағы байланысты анықтайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -тапсырмаларды талқылайды; -сұрақтарға жауап береді. |
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері. |
|||||
|
|
№2-тапсырма Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Менстуация цикілін сызбатүрінде бейнелеп, аналық безге және жатырдың сілемейлі қабығына қандай гормон түрі әсер ететінін көрсетеді. Арасындағы айырмашылықты анықтайды.
2. Менструация циклі барысында гормондардың алмасуын талдап, тәуелділігін анықтайды. Гормондар бір-бірін «алмастырады» деп айтуға бола ма? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Тапсырманы салыстырады; -Сұрақтарға жауап береді. |
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|||||
|
|
3-тапсырма Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Критерийлер бойынша менстуация циклінің фазаларын жүйелейді. Критерийлерді кесте түрінде көрсетеді.
2. Гормондардың әрқайсысының рөлін бағалайды. Олардың маңызын кесте түрінде көрсетеді.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Кестені толтырады. -Тапсырманы сипаттайды. |
|
||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. . |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Менструалдық цикл:. Менструалдық циклындағы эстроген мен прогестерон гормондарының маңызы.
Сабақтың тақырыбы: Менструалдық цикл:. Менструалдық циклындағы эстроген мен прогестерон гормондарының маңызы.
Тексерілді:_________________
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Менструалдық цикл:. Менструалдық циклындағы эстроген мен прогестерон гормондарының маңызы.
|
Бөлім: |
9.4А Көбею |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:9 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Менструалдық цикл:. Менструалдық циклындағы эстроген мен прогестерон гормондарының маңызы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.1.4 - менструалдық цикл мен экстроген және прогестеронның маңызын сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар салыстыра алады. Менструалдық цикідді біледі және фазаларын ажырата алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Эстроген дегеніміз не?
2. Прогестерон ұғымына анықтама беріңдер.
3. Овуляция деген не?
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
№1-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
1. Менструация циклі фазаларының ауысуын түсіндіреді.
2. Прогестерон гормоны не үшін керек екенін айтып бередіх. Оны тағы қалай атайды?
3. Эстроген және прогестерон гормондарының қызметін сипаттайды.
4. Менструация цикілінің фазалары мен жүкті болу ықтималдылығы арасындағы байланысты анықтайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -тапсырмаларды талқылайды; -сұрақтарға жауап береді. |
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері. |
|||||
|
|
№2-тапсырма Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Менстуация цикілін сызбатүрінде бейнелеп, аналық безге және жатырдың сілемейлі қабығына қандай гормон түрі әсер ететінін көрсетеді. Арасындағы айырмашылықты анықтайды.
2. Менструация циклі барысында гормондардың алмасуын талдап, тәуелділігін анықтайды. Гормондар бір-бірін «алмастырады» деп айтуға бола ма? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Тапсырманы салыстырады; -Сұрақтарға жауап береді. |
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|||||
|
|
3-тапсырма Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Критерийлер бойынша менстуация циклінің фазаларын жүйелейді. Критерийлерді кесте түрінде көрсетеді.
2. Гормондардың әрқайсысының рөлін бағалайды. Олардың маңызын кесте түрінде көрсетеді.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Кестені толтырады. -Тапсырманы сипаттайды. |
|
||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. . |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз



















