Қысқамерзімді жоспар
№11-сабақ.
|
Бөлім: |
8-бөлім. Болашақ мамандықтары. А.Машанов «Жер астына саяхат» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6. 1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайыөмірмен байланыстырып жауап беру 6.2.2.1. Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру,аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайыөмірмен байланыстырып жауап береді; Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру,аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзіменынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 2 |
Сөздікпен жұмыс №1-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатды. |
Айтылым
Айтылым Жазылым. Парталас досымен сурет бойынша әңгімелеседі, сұхбат құрады. Рөлдік ойын. «Блум түймедағы» тәсілі арқылы тақырыпты нақтылайды.
|
Дескриптор 4 балл -Сұхбаттасады -Сипаттайды -Пікір білдіреді
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Сөздіктер Слайдтар |
|
|
Тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жазылым «Мамандық» диаграммасын толықтырады. Сөйлем құрайды. «Ыстық орындық» тәсілі арқылы оқушылар мұғалім, сыныптастарының сұрақтарына жауап береді.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Керекті сөздермен толықтырады.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
№2-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Қосымша тапсырма Жеке жұмыс |
Тыңдалым Оқылым Диалогты тыңдайды. Топқа бөлініп тапсырма орындайды. 1-топ: «Қазақстанның атақты геологтері» шолу-реферат дайындайды.Постер қорғайды.
2-топ: Мамандық тақырыбы бойынша сурет салады. 3-топ: «Домино» тәсілін пайдаланып, сөйлемдерді дұрыс құрастырады.
Айтылым Мұғалімнің өткен тақырыпқа байланысты берген тапсырмасын орындайды.
|
Дескриптор 5 балл -Диалогпен жұмыс жасайды -Өлең құрастырады -Сурет салады -Сөйлем құрастырады
Дескриптор 3 балл -Сұрақ құрастырады -Пікір алмасады
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Интербелсенді тақта Слайдтар Плакаттар |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды «Артығын тап» тәсілі арқылы мамандыққа қатысты сөздермен кесте жасап келеді. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. 6 сынып
Қысқамерзімді жоспар
№11-сабақ.
|
Бөлім: |
8-бөлім. Болашақ мамандықтары. А.Машанов «Жер астына саяхат» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6. 1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайыөмірмен байланыстырып жауап беру 6.2.2.1. Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру,аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайыөмірмен байланыстырып жауап береді; Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру,аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзіменынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 2 |
Сөздікпен жұмыс №1-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатды. |
Айтылым
Айтылым Жазылым. Парталас досымен сурет бойынша әңгімелеседі, сұхбат құрады. Рөлдік ойын. «Блум түймедағы» тәсілі арқылы тақырыпты нақтылайды.
|
Дескриптор 4 балл -Сұхбаттасады -Сипаттайды -Пікір білдіреді
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Сөздіктер Слайдтар |
|
|
Тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жазылым «Мамандық» диаграммасын толықтырады. Сөйлем құрайды. «Ыстық орындық» тәсілі арқылы оқушылар мұғалім, сыныптастарының сұрақтарына жауап береді.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Керекті сөздермен толықтырады.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
№2-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Қосымша тапсырма Жеке жұмыс |
Тыңдалым Оқылым Диалогты тыңдайды. Топқа бөлініп тапсырма орындайды. 1-топ: «Қазақстанның атақты геологтері» шолу-реферат дайындайды.Постер қорғайды.
2-топ: Мамандық тақырыбы бойынша сурет салады. 3-топ: «Домино» тәсілін пайдаланып, сөйлемдерді дұрыс құрастырады.
Айтылым Мұғалімнің өткен тақырыпқа байланысты берген тапсырмасын орындайды.
|
Дескриптор 5 балл -Диалогпен жұмыс жасайды -Өлең құрастырады -Сурет салады -Сөйлем құрастырады
Дескриптор 3 балл -Сұрақ құрастырады -Пікір алмасады
|
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Интербелсенді тақта Слайдтар Плакаттар |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма |
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды «Артығын тап» тәсілі арқылы мамандыққа қатысты сөздермен кесте жасап келеді. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
шағым қалдыра аласыз


6
мин.



























