Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. 6 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: Болашақ мамандықтары. А.Машанов «Жер астына саяхат» Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

11-сабақ.

Бөлім:

8-бөлім. Болашақ мамандықтары. А.Машанов «Жер астына саяхат»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нәтиже сабақ.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6. 1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайыөмірмен байланыстырып жауап беру

6.2.2.1. Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру,аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу

Сабақтың мақсаты:

Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайыөмірмен байланыстырып жауап береді;

Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру,аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын біледі.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзіменынталандыру.

Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

2 6 мин.


Сөздікпен жұмыс



1-тапсырма:

Жұптық жұмыс

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді,

берілген жаттығуларды орындатды.

Айтылым

Айтылым Жазылым.

Парталас досымен сурет бойынша әңгімелеседі, сұхбат құрады. Рөлдік ойын.

«Блум түймедағы» тәсілі арқылы тақырыпты нақтылайды.


Дескриптор

4 балл

-Сұхбаттасады

-Сипаттайды

-Пікір білдіреді

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Сөздіктер










Слайдтар


Тапсырма:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Жазылым

«Мамандық» диаграммасын толықтырады. Сөйлем құрайды.

«Ыстық орындық» тәсілі арқылы оқушылар мұғалім, сыныптастарының сұрақтарына жауап береді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Керекті сөздермен толықтырады.

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері







2-тапсырма:

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.





Қосымша тапсырма

Жеке жұмыс






Тыңдалым Оқылым

Диалогты тыңдайды. Топқа бөлініп тапсырма орындайды.

1-топ: «Қазақстанның атақты геологтері» шолу-реферат дайындайды.Постер қорғайды.

2-топ: Мамандық тақырыбы бойынша сурет салады.

3-топ: «Домино» тәсілін пайдаланып, сөйлемдерді дұрыс құрастырады.

Айтылым

Мұғалімнің өткен тақырыпқа байланысты берген тапсырмасын орындайды.

Дескриптор

5 балл

-Диалогпен жұмыс жасайды

-Өлең құрастырады

-Сурет салады

-Сөйлем құрастырады






Дескриптор

3 балл

-Сұрақ құрастырады

-Пікір алмасады

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері




Интербелсенді тақта






Слайдтар






Плакаттар

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


«Артығын тап» тәсілі арқылы мамандыққа қатысты сөздермен кесте жасап келеді.



Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».

Рисунок 23



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2025
236
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі