Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасының елордасы. Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасының елордасы. Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
9 - сынып. Қазақ тілі. 3-бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017. Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасының елордасы. Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

5-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан Республикасының елордасы. Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары.

Бөлім:

3-бөлім. Тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстан. ЭКСПО -2017

Педагогтің аты-жөні:

Шенгельбева К.А.

Күні:

19.11.2024

Сыныбы:

9 «А», 9 «Ә», 9 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасының елордасы. Құрмалас сөйлемнің жасалу жолдары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

 9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау

Сабақтың мақсаты:

 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөледі, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізеді, редакциялайды

Құндылықтарға баулу:

Әділдік пен жауапкершілік

Аптаның дәйексөзі

Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс.


Жазылым дағдысын дамытуға арналған тапсырма.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

Үй тапсырмасын тексеру.

Оқылым мәтініндегі бірне ше жай сөйлемді анықтап, оларды құрмалас сөйлем дерге айналдырып жазың дар

Амандасады, сабаққа келмеген оқушылар туралы мәлімет береді. Үй тапсырмасы бойынша жауап береді.

67 бет, 7-тапсырма

ҚБ. Мұғалім комментарийі

Оқулық, оқушының дәптері

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Сұрақтар:

1.Елорда тарихы мен қалып та су кезеңдері туралы қан дай ақпарат білесіңдер?

2. Суреттердегі астанамыз дың келбетін 5 сөзбен қалай сипаттар едіңдер?

Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

ҚБ. Мұғалім комментарийі

Оқулық, суреттер,

оқушының дәптері


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

  1. мин.

2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, еліміздің астанасының даму кезеңде рін «Хронологиялық кесте» әдісі мен сипаттаңдар.

2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, еліміздің астанасының даму кезеңдерін «Хронологиялық кесте» әдісі мен сипаттайды.

Дескриптор:

-Негізгі ақпараттарды жинақтайды.

- хронологиялық кесте толтырады

-Пікір алмасады.

Жалпы- 3 балл

Оқулық

Жеке жұмыс

4-тапсырма. Оқылым

мәтініндегі жай сөйлемдер ді өзара байланыстырып, салалас, сабақтас және аралас құрмалас сөйлемдер құрастырып жазыңдар.

Оқулықтағы 4-тапсырманы орындайды. Берілген құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын түсіндіреді.

Дескриптор:

-Жасалу жолын түсіндіреді.

-Орындайды.

Жалпы- 4 балл

ДК экраны

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мен сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдаймын.

Үйге тапсырма.

71 бет, 6-тапсырма

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.00.2025
82
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі