Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның демографиялық саясаты

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның демографиялық саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
• Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтайды; Өмірлік мәселелермен байланыстырады; салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолданады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстанның демографиялық саясаты

Пәні:

қазақ тілі

Тоқсан:

ІІ

Бөлім:

5- бөлім Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис

Педагогтің аты-жөні:

Джадирова Жанар Джамбуловна

Күні:

20.01.2024

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасының демографиялық жағдайы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу;

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

Сабақтың мақсаты:

  • Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтайды;

Өмірлік мәселелермен байланыстырады; салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолданады

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ?

Сұрақ-жауап ұйымдастыру.

1.Құрмалас сөйлем дегеніміз не?

2.Салалас құрмаласқа мысал келтіріңіздер.

3.Ыңғайлас салалас дегеніміз не?

4.Қарсылықты салаласқа мысал келтіңіздер.

5.Құрмалас сөйлем нешеге бөлінеді?

6. Салалас құрмаластың жай сөйлемдері қалай байланысады

7. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не?

8.Түсіндірмелі салалас дегеніміз не?

9. Қазақстандағы түрлі ұлт өкілдерінің демографияға әсері бар ма?

  1. Қазақстанның демографиялық құрамы қандай?


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын.

Оқушылар сәлемдеседі.


Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді.


Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады.

Дескриптор:

- сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі.

Б.Қапалбек, С.Жантасова, Т.Мадиева

Қазақ тілі. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық.

-Алматы, Мектеп, 2017ж.

жұмыс дәптерлері.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

1-тапсырма. Мәтінді оқушылар мұқият тыңдап болғаннан кейін мәтіннен демографияға байланысты негізгі ақпараттарды анықтаңдар. Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтінде көтерілген мәселелерге қатысты өз ойларыңызды білдіріңіздер, қазіргі өмірмен байланыстырыңыздар.

  • Әлемде көлемі жағынан 9-орынды алатын территориямызға демографиялық жағдайымыз сәйкес келеді ме?

  • Біздің кең байтақ жерімізге шамамен қанша адам қоныстану керек?

  • Еліміздегі жалғыз балалы отбасылардың демографияға әсері қандай?

  • «Өзің үшін өмір сүр» қағидасына көзқарасың қандай?

  • Ұлттың қуатты болуы үшін не қажет?

Оқушыларға мәтіндегі негізгі ақпараттарға байланысты сұрақтар қойылады, оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларын білдіреді,ақпараттарды өмірмен байланыстырады.






Дескриптор: 6 балл

  • Суретке қатысты өз ойын білдіреді;

  • Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтайды;

  • Сұрақтарға жауап беру арқылы ақпараттарды қазіргі өмірмен байланыстырады;




Слайд





2-тапсырма. Кейде қабағы түксие қалады, кейде бет әлпеті күлім қағады (Б. Майлин).

Қазан тұрып біресе атын мақтады,біресе өзін мақтады.


Оқушылар берілген талғаулы құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды.



Дескриптор: 2 балл

- кезектес құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын талдайды;1 балл

- жалғаулықты түрлерін ажыратады; 1 балл



3-тапсырма. Берілген сөйлем құрамдарындағы қате қойылған жалғаулық шылауларды дұрыстарымен алмастырыңдар.

Биыл жайлауда болдым бірақ ауылдағы ағаларымның үйіне бардым. Есікті жауып қойған, және ол ішке кіруден үмітін үзген жоқ. Биыл шөп қалың шықты, біресе жаңбыр көп жауды. Олар өйткені тоқтап демалады, өйткені күн ұзақ жүріп алады. Ертерек үйге дәрігер шақыру керек сонша – ауруханаға бару керек. Олжабектің сасқаны әйтпесе орнынан атып тұрды.


Оқушылар берілген сөйлем құрамдарындағы қате қойылған жалғаулық шылауларды дұрыстарымен алмастырады.









Дескриптор: 1 балл

- қате қойылған жалғаулық шылауларды дұрыстарымен алмастырады; 1 балл








Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын.

Үйге тапсырма: 3-тапсырма

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.01.2025
130
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі