Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Сабақтың
тақырыбы: «Қызыл кітапқа» енген
жануарлар
|
Пән |
қазақ тілі |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
5-бөлім: Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
22.01.2025 |
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қызыл кітапқа» енген жануарлар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; 8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мәтіндердің тақырыбын, түрін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды; Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Cұрақтар:
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Әрінова Б., Молдасан Қ., Байшағырова А. Қазақ тілі. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. -Алматы, Атамұра, 2018 ж. 4-5-бб.; жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
1-тапсырма Екі мәтінді салыстырыңыз. Кестені толтырыңыз.
ЕБҚ: Мәтінді оқып, өз түсінгені жазады. |
Оқушылар екі мәтінді салыстырып, кестені толтырады.
ЕБҚ: Мәтінді оқып, өз түсінгенін мұғалім көмегімен жазады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - мәтіндерді салыстырады; - ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады; - түрі мен стилін анықтайды; - тақырыбы мен құрылымын ажыратады
ЕБҚ: ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандырып отырамын. |
Слайд
Жұмыс дәптері
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
2-тапсырма. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдаңдар. Кеу-кеулеген жұрттың арасынан еңгезердей біреу шықты. Олжабек сол түтіннің дәл түбінде көк өгізшені жіліктеп бұзып отыр. Әкесі баласын орман, тоғайлы жерге ертіп апарды. Есік алдындағы үлкен сары ит үре бастады. Осы кезде қара қыз лып етіп қасына отыра кетті.
|
Оқушылар сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдайды.
|
Дескриптор:3 балл
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
3-тапсырма. Сөйлемнің тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелеріне толық талдау жасаңыз. 1.Кітапты Абай бұл шақта көзілдірікпен оқиды. 2.Барғысы келмеген әкемді нағашым еріксіз әкетті. 3. Ол өзінің қамын жейтін адамды тапты. 4.Мезгіл күзге тақала Сыр бойының да халі қиындады. 5.Ардақ Жанәбілдің қулығын жаңа сезді.
|
Оқушылар сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдайды.
|
Дескриптор:3 балл
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: 8-тапсырма. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: «Қызыл кітапқа» енген жануарлар
Сабақтың тақырыбы: «Қызыл кітапқа» енген жануарлар
Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Сабақтың
тақырыбы: «Қызыл кітапқа» енген
жануарлар
|
Пән |
қазақ тілі |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
5-бөлім: Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер. Синтаксис. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
22.01.2025 |
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қызыл кітапқа» енген жануарлар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; 8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мәтіндердің тақырыбын, түрін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдайды; Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Cұрақтар:
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Әрінова Б., Молдасан Қ., Байшағырова А. Қазақ тілі. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. -Алматы, Атамұра, 2018 ж. 4-5-бб.; жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
1-тапсырма Екі мәтінді салыстырыңыз. Кестені толтырыңыз.
ЕБҚ: Мәтінді оқып, өз түсінгені жазады. |
Оқушылар екі мәтінді салыстырып, кестені толтырады.
ЕБҚ: Мәтінді оқып, өз түсінгенін мұғалім көмегімен жазады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - мәтіндерді салыстырады; - ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады; - түрі мен стилін анықтайды; - тақырыбы мен құрылымын ажыратады
ЕБҚ: ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандырып отырамын. |
Слайд
Жұмыс дәптері
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
2-тапсырма. Берілген сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдаңдар. Кеу-кеулеген жұрттың арасынан еңгезердей біреу шықты. Олжабек сол түтіннің дәл түбінде көк өгізшені жіліктеп бұзып отыр. Әкесі баласын орман, тоғайлы жерге ертіп апарды. Есік алдындағы үлкен сары ит үре бастады. Осы кезде қара қыз лып етіп қасына отыра кетті.
|
Оқушылар сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдайды.
|
Дескриптор:3 балл
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
3-тапсырма. Сөйлемнің тұрлаулы және тұрлаусыз мүшелеріне толық талдау жасаңыз. 1.Кітапты Абай бұл шақта көзілдірікпен оқиды. 2.Барғысы келмеген әкемді нағашым еріксіз әкетті. 3. Ол өзінің қамын жейтін адамды тапты. 4.Мезгіл күзге тақала Сыр бойының да халі қиындады. 5.Ардақ Жанәбілдің қулығын жаңа сезді.
|
Оқушылар сөйлемдерді сөйлем мүшесіне талдайды.
|
Дескриптор:3 балл
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: 8-тапсырма. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













