Сабақтың тақырыбы: Термодинамикалық параметрлер. Температура және оның өлшеу тәсілдері. 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Термодинамикалық параметрлер. Температура және оның өлшеу тәсілдері. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік мақсаты: Термодинамикалық шамалардың физикалы мағынасын ажырату туралы білім-білік дағдысын қалыптастыру. 2. Дамытушылық мақсаты: Оқушының білім-білігін дамыту. Салыстыра білу, керектіні таңдай білу, ең негізгіні есте сақтай білу қабілеттерін дамыту шараларын ұйымдастыру. 3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушының білімге құштарлығының, еңбекке икемділігінің дамуына ықпал жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

10 сынып №25 сабақ ____________________

Сабақтың тақырыбы: Термодинамикалық параметрлер. Температура және оның өлшеу тәсілдері.

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік мақсаты: Термодинамикалық шамалардың физикалы мағынасын ажырату туралы білім-білік дағдысын қалыптастыру.

  2. Дамытушылық мақсаты: Оқушының білім-білігін дамыту. Салыстыра білу, керектіні таңдай білу, ең негізгіні есте сақтай білу қабілеттерін дамыту шараларын ұйымдастыру.

  3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушының білімге құштарлығының, еңбекке икемділігінің дамуына ықпал жасау.

Сабақтың түрі: лекциясабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: баяндау, сұрақ-жауап, есеп шығару.

Сабақтың көрнекіліктері: плакат, термометр, сұйықтық, барометр, мензурка..

Сабақтың барысы:

І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлемдесу;

2. Оқушыларды түгендеу;

3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру;

4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);

5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.

А) теориялық білімдерін тексеру. Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру. Б) есептерін тексеру

ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.

Физикалық диктант.

1. Молекуланы сипаттайтын шамалардың аты, өлшем бірлігі және формулаларын жаз.

m0 - Mr - υ- N- d - M- NA- m-

2. Зат молекулаларының тартылыс және тебіліс күштерінің сипаты қандай? Олар неге тәуелді?

3. «Потенциалдық шұңқыр» деп нені айтады?

4. Кристалдық торлардың түрлерін атаңыздар.

V. ДК.Жаңа материалды меңгерту:

1. Термодинамикалық шамлар (P,V,T) туралы төменгі сынптан қалыптасқан білімдерін дамыту.

2. Ұғымдар: Жылулық жүйе; Жылулық тепе-теңдік; Макро және микропараметрлер; Физикалық құралдар (термометр, бараометр, мензурка)

3. Термометр және температуралық шкалалар (нүктелер)

4. Топтастыру. (кесте)

шкала

Ғалымның аты-жөні

Реперлік нүкте

1

Фаренгейт

1724 Фаренгейт (неміс)

Мұздың еруі 320Г Судың қайнауы 2120Г

2

Реомюр

1730 Реомюр (фр)

Мұздың еруі 00Р Судың қайнауы 800Р

3

Цельсий

1742 Цельсий (шв)

Мұздың еруі 00Р Судың қайнауы 1000Р

4

Абсалют температура

1848 Кельвин (ағ)

Мұздың еруі -2730Р Судың қайнауы -1730Р

VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.

Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын, өз ойын сауатты, мазмұнды баяндау қабілетін бағалау. §4.4 дайындық сұрақтарын талдау.

VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.

  1. Температура-физикалық шама. Кестені толтыр:

1

Сөздің шығу.

температура

2

Сипаттау қасиеті

Макроскопиялық жүйенің термодинамикалық тепе-теңдік күйі

3

Нені анықтайды

Жылулық күйдің 0-дік күйден ауытқуы, молекулалар қозғалысының орташа кинетикалық энергиясы

4

Жеке жағдайлар

Балқу температурасы, қайнау, критикалық температура

5

Таңбасы

Т

6

Өлшем бірлігі

Кельвин (К)

7

Өлшеу тәсілі

Тікелей

8

Басқа шамалармен байланысы

-дененің ішкі энергиясымен

9

Өлшеу интервалы

0<T<1015

10

Қолдану шекарасы

Көп бөлшектен тұратын жүйе

11

Анықтамасы

Теипература-термодинамикалық жүйенің жылулық тепе-теңдік күйін сипаттайтын физикалық шама.

12

Өлшеу құралы

Термометр.


VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §4.4. дайындық сұрақтары.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
19.12.2017
720
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі