Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) музыка
қосулы: Оқушылармен смайликтер
суретімен амандасу сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
ә). Топ ережесін еске
түсіреді.
б).
Топтастыру.
|
Сап түзеп тұру
арқылы Random Group Generator -
ClassTools.net
Көмегімен топқа
бөлу
І-топ:
ІІ-топ
ІІІ
-топ
Топтың
ережесі:
-
ТҚЕ
сақтау.
-
Топ
басшысына бағыну.
-
Белсенді болу.
-
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың
пікіріне құрметпен қарау.
-
Уақыт шегінде жұмыс жасау.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне ,
тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Random Group Generator -
ClassTools.net
Көмегімен топқа
бөлу
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
«Кинометафора» әдісі
бейнеролик кору
Бүгінгі
сабақта:
Сіздің
білетініңіз
Транскрипция (РНҚ
синтезі) мен танысады.
Пранскрипция
принциптерін біледі
|
1. Транскрипция деген
не?
2. Транскрипциядағы 5
қажетті элементті атаңдар.
3. Транскрипция
принциптерін айтыңдар.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Транскрпцияны
сипаттап түсіндіреді.
|
Тақырыпқа байланысты
интернет желісін пайдаланып видеоролик көріп
танысу
|
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
1. Транскрипцияның
кескінді сызбасын түсіндіріп береді.
2. Транскрипция жұмысының механизміне сипаттама
береді.
3. Пре-м рибонуклеин
қышқылының посттранскрипциялық модификациясының мәнін
түсіндіреді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.Сызбпны
түсіңдіреді.
|
ДК
экраны
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-тапсырма
1.Транскрипция
принциптерін түсіндіреді.
2. Нәруыз синтезі
кезіндегі жасушаның тіршілік тіршілік ету негіздерін
сипататйды.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Тапсырманы
орындайды
2. Сұрақтарға жауап
береді.
|
ДК
экраны
11-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|