|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 6.Астана – мәдениет пен өнер ордасы (13). Әкім Ысқақ «Күн ұлымын» |
|||||
|
Күні : 29.11.2024 |
Педагогтің аты-жөні: Софьянова Ж. |
|||||
|
Сынып: 6 «В» |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Астана – елімнің мақтанышы |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.1.3.1 - тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіне біледі. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Мәдени, отандық, шетелдік, шаһар, ұйымдастыр, әкімшілік, саяси, жарыс, алақан, сәулетші, көрермен. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Сенің есімін» жаттығуы. Мақсаты: топ ішінде жағымды атмосфера қалыптастыру, өздерін жоғары бағалауға дағдыландыру.
Әр оқушы өз есімін параққа жазып, әр әріпіне жағымды сөздер табады. Мысалы: Мақсат М-мейірімді А-ақылды Қ-қабілетті С-сыпайы А-айбарлы Т-терең ойлы Жағымды сөздерді жазғаннан кейін барлығы оқып шығады. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл. -Балалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер? Суретке қарап әңгіме жүргізу. Тақырып туралы білімдерін тексеру. Мұғалім ұсынған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады. |
ҚБ 1-10б |
Қима қағаздар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Жекелей жұмыс 1- тапсырма. Айтылым Қосымша тапсырма Жазылым Жеке жұмыс Оқылым Айтылым Қосымша тапсырма Жұптық жұмыс 3- тапсырма Топтық жұмыс Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Астана туралы сөйлем құрайды. Жазылым Жеке жұмыс 1-тапсырма. Жазылым 4-тапсырма Айтылым 5-тапсырма Тыңдалым 6-тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Мәдени-культурный Отандық-отечественный Шетелдік-иностранец Шаһар-город Ұйымдастыр-организовать Әкімшілік-администрация Саяси-политический Жарыс-соревнование Алақан-ладонь Сәулетші-архитектор Көрермен-зритель Айтылым Сұрақтарға жауап беріңдер. *Астана туралы не білесің? *Астана қаласы қай жылдан бастап Қазақстан Республикасының астанасы болды? *Қандай атақты ғимараттар мен мәдени орындарды білесің? *Сен Астанада болдың ба? Жазылым Астана тақырыбына бес жолды өлең (синквейн) құрастырыңдар.
Оқылым Мұғалім ұсынған мәтінді оқыңдар. Тағы қандай Астананың көрікті жерлерін білесіңдер? Диалог құрыңдар. Тақырып бойынша бес сұрақ құрастырып жазады. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Оқылым Мәтінді оқы. Мәтінге тақырып қой. Полилог. Жағдаят: Досың екеуің көшеде келе жатып, Астана қаласының маңызы деген тақырып төңірегінде өз ойларыңды білдіріңдер. Қосымша ақпаратты пайдаланыңдар. Сұхбат құрыңдар. Жазылым Сурет бойынша сөйлем құра. Жазылым Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді тап. Айтылым Сұрақтарға толық әрі қысқа жауап беріңдер. Тыңдалым Мәтінді тыңда. Дұрыс жауапты белгіле. |
Дескриптор Жаңа сөздерді жазды, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырды. ҚБ 1-10б Дескриптор -Мағынасын түсіндірді ҚБ 1-10б Дескриптор Сұрақтарға жауап берді ҚБ 1-10б Дескриптор -Сұраққа жауап берді ҚБ 1-10б Дескриптор мәтінді оқыды Диалог құрды. ҚБ 1-10б Дескриптор: -Сөз тіркестерін жазды -Түсіндірді ҚБ 1-10б Дескриптор Сурет бойынша сөйлем құрады ҚБ 1-10б
ҚБ 1-10б |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд Үлестірмелі таратпалар Схемалар Кестелер Суреттер топтамасы |
||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру : 10, 11- тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. ҚБ 1-10б |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы:Астана – елімнің мақтанышы
Сабақтың тақырыбы:Астана – елімнің мақтанышы
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 6.Астана – мәдениет пен өнер ордасы (13). Әкім Ысқақ «Күн ұлымын» |
|||||
|
Күні : 29.11.2024 |
Педагогтің аты-жөні: Софьянова Ж. |
|||||
|
Сынып: 6 «В» |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Астана – елімнің мақтанышы |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.1.3.1 - тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тұрмыстық - әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіне біледі. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Мәдени, отандық, шетелдік, шаһар, ұйымдастыр, әкімшілік, саяси, жарыс, алақан, сәулетші, көрермен. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Сенің есімін» жаттығуы. Мақсаты: топ ішінде жағымды атмосфера қалыптастыру, өздерін жоғары бағалауға дағдыландыру.
Әр оқушы өз есімін параққа жазып, әр әріпіне жағымды сөздер табады. Мысалы: Мақсат М-мейірімді А-ақылды Қ-қабілетті С-сыпайы А-айбарлы Т-терең ойлы Жағымды сөздерді жазғаннан кейін барлығы оқып шығады. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл. -Балалар сендер отбасы дегенді қалай түсінесіңдер? Суретке қарап әңгіме жүргізу. Тақырып туралы білімдерін тексеру. Мұғалім ұсынған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады. |
ҚБ 1-10б |
Қима қағаздар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Жекелей жұмыс 1- тапсырма. Айтылым Қосымша тапсырма Жазылым Жеке жұмыс Оқылым Айтылым Қосымша тапсырма Жұптық жұмыс 3- тапсырма Топтық жұмыс Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Астана туралы сөйлем құрайды. Жазылым Жеке жұмыс 1-тапсырма. Жазылым 4-тапсырма Айтылым 5-тапсырма Тыңдалым 6-тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Мәдени-культурный Отандық-отечественный Шетелдік-иностранец Шаһар-город Ұйымдастыр-организовать Әкімшілік-администрация Саяси-политический Жарыс-соревнование Алақан-ладонь Сәулетші-архитектор Көрермен-зритель Айтылым Сұрақтарға жауап беріңдер. *Астана туралы не білесің? *Астана қаласы қай жылдан бастап Қазақстан Республикасының астанасы болды? *Қандай атақты ғимараттар мен мәдени орындарды білесің? *Сен Астанада болдың ба? Жазылым Астана тақырыбына бес жолды өлең (синквейн) құрастырыңдар.
Оқылым Мұғалім ұсынған мәтінді оқыңдар. Тағы қандай Астананың көрікті жерлерін білесіңдер? Диалог құрыңдар. Тақырып бойынша бес сұрақ құрастырып жазады. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Оқылым Мәтінді оқы. Мәтінге тақырып қой. Полилог. Жағдаят: Досың екеуің көшеде келе жатып, Астана қаласының маңызы деген тақырып төңірегінде өз ойларыңды білдіріңдер. Қосымша ақпаратты пайдаланыңдар. Сұхбат құрыңдар. Жазылым Сурет бойынша сөйлем құра. Жазылым Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді тап. Айтылым Сұрақтарға толық әрі қысқа жауап беріңдер. Тыңдалым Мәтінді тыңда. Дұрыс жауапты белгіле. |
Дескриптор Жаңа сөздерді жазды, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырды. ҚБ 1-10б Дескриптор -Мағынасын түсіндірді ҚБ 1-10б Дескриптор Сұрақтарға жауап берді ҚБ 1-10б Дескриптор -Сұраққа жауап берді ҚБ 1-10б Дескриптор мәтінді оқыды Диалог құрды. ҚБ 1-10б Дескриптор: -Сөз тіркестерін жазды -Түсіндірді ҚБ 1-10б Дескриптор Сурет бойынша сөйлем құрады ҚБ 1-10б
ҚБ 1-10б |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд Үлестірмелі таратпалар Схемалар Кестелер Суреттер топтамасы |
||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру : 10, 11- тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Кері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. ҚБ 1-10б |
|||||
шағым қалдыра аласыз














