Сабақ: қазақ
тілі
|
|
Мектеп:
Жамбыл Жабаев атындағы №26орта
мектеп
|
Күні:
|
|
Мұғалімнің есімі:Нурниязова
Ш.А
|
Сынып: 4
«Д»
|
Қатысқандар саны:
18
|
|
Қатыспағандар саны:
-
|
|
Сабақ тақырыбы: Қайырымды
қойшы.
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын
оқу мақсаты
|
4.1.4.1* тыңдаған мәтін
бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға)
және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен
анықтау.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Тыңдалым мәтін бойынша мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап береді. Мәтін мазмұнын біледі,
түсінеді.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:тыңдалған мәтін бойынша оқиғаның
себеп-салдарлық байланысын қолдана отырып,
сұрақтар құрастырады.
|
Кейбір оқушылар: Мәтіндегі
негізгі ойды анықтайды, тірек сөздерді орыс тіліне аударып, өзіндік
пікірін ұсынады.шағын жинақты әңгіме құрастырып, ойды постерге
түсіреді.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай алады:
Мәтіннің мазмұнын түсінеді, тірек сөздер мен еліктеу сөздердің
ережесін біледі, нақты ақпараттарды жүйелі қолданады,әңгіме
құрастырады.
|
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен
терминдер:Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс дыбыстайды,
орографиялық нормаға сай жазады.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Қойшының қалауы не
болыпты ?
Қарлығаш қай жерді
мекендейді?
Қарлығаш қандай
құс?
|
|
Не себепті ...деп ойлайсыз
?Оқылым мәтін негізінде бірін-біріне сұрақтар
қояды
|
|
ишара:«Ұшты-ұшты»
ойыны
|
|
Алдыңғы оқу: Менің
қалауым
|
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
|
Ресурстар
|
Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу. Оқушылар назарын сабаққа
аудару.
Психологиялық
ахуал"Өзі туралы" класстер.
Топқа
бөлу: «Санақ арқылы екі топқа
бөлу»
«Миға шабуыл» әдісі
бойынша үй тапсырмасын сұрау.
Миға
шабуыл
1.Сенің ұшақпен ұшқың келе
ме?
2.Сенің жақсы оқығың
келе ме?
1-тапсырма.
БСЖ
Ертегіні оқы.Шатасқан
мәтін бөліктерін ретімен қой.
Дескриптор:
-мәтінді
оқиды;
-ретімімен
орналастырады.
2-тапсырма.
ТЖ
Оқушыларға жалпы
сұрақтар қою:
1-топ. 1.Қарлығаш қай
жерді мекендейді ?
2.Қойшының қалауы не
болыпты?
2-топ. 3. «Адамның жақсылығын
ұмытпаймын»,-деп өзіне уәде еткен қай
кейіпкер?
4.Қойшы арманына ненің
көмегімен жетті?
Дескриптор:
-сұрақты
оқиды;
-сұрақтарға жауап
береді.
|
смайликтер
ноутбук,
Комментарий
бағалау
Кітаппен
жұмыс
Топпен
жұмыс
Бағалау «Бас
бармақ»
|
Ортасы
|
Сергіту
сәті:«Ұшты-ұшты»ойынын
ойнату.
|
Ойын
|
3-тапсырма. Ертегі кейіпкерлерінің
жақсы қасиеттері туралы жаз.
Дескриптор:
-жақсы қасиеттерін
табады;
-жазады.
|
Смайликтермен
бағалау
|
Аяқталуы
|
БСЖ Қарлығаш қасиетті
құс екені туралы «ПОПС»
формуласын қолданып, өз пікірлеріңді
дәлелдеңдер.
бірінші сөйлем. «Менің
ойымша....».
Екінші сөйлем. «Себебі,
мен оны .... деп түсіндіремін».
Үшінші сөйлем. «Оны мен
.... деген фактілермен, мысалдар-мен дәлелдей
аламын».
соңғы сөйлем. «Осыған
байланысты мен ... деген шешімге
келдім»
Дескриптор:
-әдісті
қолданады;
-өз ойларын нақты
жазады.
Үй
тапсырмасы: Қарлығаш құсы туралы
мәліметтер жинап, жазып келу.
|
Стикер, смайлик,бас
бармақ
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – оқушыға мейлінше
қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?"
«Бағдаршам» әдісі
арқылы
|
Пәнаралық
байланыс
|
|
А деңгей : Қарлығаш құсы
туралы әңгіме құрастырады.
В деңгей: Тірек сөздер
арқылы қарлығаш туралы сөйлем
құрастырады.
С
деңгей:
Түсіп қалған әріптерді
қойып, мәтінді көшіріп жазады.
|
|
Тарих,орыс тілі, ағылшын
тілі,әдебие
|