Сабақтың басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «АЛҒЫС
БІЛДІРУ»
Тренинг
шеңбер бойымен жалғасады, соңында бір-бірлерінЕ АЛҒЫС білдіреді.
Сөйлемді мынандай сөздермен аяқтайды: мейірімдісің, ақылдысың,
әдептісің, ұқыптысың, тәртіптісің, әдемісің, т.б.
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын сурет пен
сұрақтар арқылы болжайды.
1.
Суретте кімдер туралы бейнеленген?
2.
Бүгінгі сабақтың мақсаты не туралы деп
ойлайсыңдар?
Жаңа
сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру
Жаңа сөздерді есте
сақта!
Теңсіздік
-экономикалық ресурстарға, әлеуметтік құндылықтар мен саяси
билікке қол жеткізу үшін әлеуметтік топтардың (страталар, таптар,
касталар, ...
әлеуметтік теңсіздік - әлеуметтік теңсіздік - жеке индивидтер,
әлеуметтік топтар, өмірлік тең емес және қажеттіліктерді қамтамасыз
етудің мүмкіндіктерге ие әлеуметтік дифференциацияның ерекше
түрі. жұмыссыздық – елдегі еңбекке қабілетті
тұрғындардың бір бөлігі өзіне пайдалы еңбекпен айналысатын кәсіп
таба алмай дағдаратын әлеуметтік-экономикалық
құбылыс. кәсіби
мамандануы - кәсіби ақпарат, кәсіби
диагностика, кәсіби кеңес, кәсібі іріктеу, кәсіби бейімделу арқылы
жүзеге асырылатын және жеке тұлға мен еңбек нарығының
қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескеретін, жастарды еркін, сапалы
және өздігінен мамандықты таңдауға дайындайтын ғылыми-практикалық
жүйе.
|
Қолпаштау
|
Слайд
|
Сабақтың ортасы
|
Тыңдалым.
1-тапсырма.
Аудиомәтін бойынша берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына
қарай сәйкестендіріп, сөйлем құра. Байланыс түрін
анықта.
1
|
тепе-теңдік
|
а
|
қоғамы
|
2
|
табиғи
|
ә
|
деңгейі
|
3
|
ақыл-ойының
|
б
|
қатынас
|
4
|
өзіне
|
в
|
адамдар
|
5
|
адамзат
|
г
|
теңсіздік
|
6
|
дәулетті
|
ғ
|
бағынышты ету
|
7
|
жарлы
|
д
|
жандар
|
АЙТЫЛЫМ
ПОПС әдісі
2тапсырма. Суреттерге қара.
«Әлеуметтік теңсіздік» тақырыбына қандай қатысы бар? Дегенге өз
ойларыңды дәлелдеп айтыңдар.
АЙТЫЛЫМ
3-тапсырма. Сұрақтарға жауап
бер.
1.«Адамдардың әлеуметтік
теңсіздігі» дегенді қалай түсінесің?
2.Қоғамдағы «бай» мен «кедей»
деген — кімдер?
3.Жеке адамдардың бай не кедей
болып бөлінуінде сауданың рөлі болды ма? «Сауда тарихы» тақырыбында
бұл мәселе туралы не айтылды? Еске түсір. Айт.
ОҚЫЛЫМ. Айтылым.
4-тапсырма. «Сөздік гол» әдісі
бойынша берілген сөздердің анықтамасын жазып, сөйлем
құрастыр.
Ерлер мен әйелдер,қоғамдық еңбек,бұқаралық
ақпарат,құқық пен үстемдігі
5-тапсырма
Мәтінді түсініп, оқы. Мәтін бойынша 7 сұрақ
құрастыр.
Қоғамның әлеуметтік топтарға
жіктелуінің бай мен кедейден басқа да өлшемдері кездеседі. Мысалы,
ерлер мен әйелдер арасындағы теңсіздік ерте заманда пада болып,
бүгінге дейін сақталып, келеді. Барлық елде әйелдердің табысы
ерлерге қарағанда төмен. Әйелдер арасындағы жұмыссыздықтың деңгейі
жоғары. Әлеуметтік теңсіздіктің пайда болуына қоғамдық еңбек
бөлінісі, яғни адамдардың кәсіби мамандануы ықпал етеді. Мысалы ,
еңбек аграрлық және өнеркәсіптік болып. Бұл қала мен ауылдың өмір
салты бойынша халықтың территориялық – аймақтық жіктелуіне әкелді.
Мысалы: еңбектің мазмұны мен түрінің сан
алуандығы , тұрмыстың және мәдени қызмет
салаларының , саяси және басқару орталықтары мен бұқаралық ақпарт
жүйесінің , ғылым мен білімнің кеңінен дамуы- қалаға тән
белгілер.
Қоғамдық еңбек бөлінісі ой еңбегі мен дене
еңбегінің арасындағы айырмашылықтың пайда болуына , соның
нәтижесінде қоғамда білім мен кәсіби деңгейі жоғары адамдар тобының
қалыптасуына ықпал етеді.
П.А. Сорокин қоғамдағы адамдардың иераархиялық
жоғары және төменгі топтарға жіктелуі құқық пен үстемдігі,
жауапкершілік пен міндеттердің , байлық пен кедейліктің ,билік иен
ықпалдың тең бөлінбеуінен болатынын айтады. Автор аталған өлшемдер
өмірде бір- бірімен сабақтас екенін ескертеді. Байлық иелері жоғары
экономикалық топтардың өкілдері , жоғары саяси және кәсіби топтарға
да жататынын айтады.
6-тапсырма Мәтін бойынша екі
жақты күнделік толтырындар.
|
Аудиомәтін бойынша берілген сөздер мен сөз тіркестерін
мағынасына қарай сәйкестендіріп, сөйлем құрастырады. Байланыс түрін
анықтайды.
АЙТЫЛЫМ
ПОПС әдісі
2-тапсырма. Суреттер бойынша «Әлеуметтік теңсіздік»
тақырыбына қандай қатысы бар? тақырыбына өз ойларын дәлелдеп
айтады.
АЙТЫЛЫМ
3тапсырма. Сұрақтарға жауап
береді.
.
4-тапсырма. «Сөздік гол» әдісі
бойынша берілген сөздердің анықтамасын жазып, сөйлем
құрастырады.
5-тапсырма
Мәтінмен жұмыс
Мәтін
бойынша 7 сұрақ құрастырады .
2 тапсырма . Бір дұрыс
жауабы бар 5 тапсырма тест орындайды
1. Қоғамның әлеуметтік топтарға жіктелуінің бай
мен кедейден басқа да қандай өлшемдер кездеседі?
А. ерлер мен әйелдер Ә.
қала
В. Ауыл С. Теңсіздік Д.
қоғам
2. Барлық елде әйелдердің табысы ерлерге
қарағанда қандай?
А. Жоғары Ә.
төмен
В. өте нашар
С.жақсы
Д.тамаша
3.Әлеуметтік теңсіздіктің пайда болуына
қоғамдық еңбек бөлінісіне не ықпал етеді?
А. теңсіздік
Ә.пайда
В. қоғамдық
С. адамдардың кәсіби мамандануы
ықпал етеді. Д. табиғат
4. П.А. Сорокин қоғамдағы адамдардың
иераархиялық жоғары және төменгі топтарға жіктелуі бөлінбеуінен
болатынын не туралы айтады?
А. бай мен кедей Ә.
сала
В. Қызмет С.
адамдар
Д. кәсіби
5.Байлық иелері жоғары экономикалық топтардың
өкілдері қандай топтарға жататынын айтады.
А.жоғары Ә.
кәсіби
В. саяси С. жоғары, саяси,
кәсіби
Д. экономикалық
3- тапсырма
.
«Әлеуметтік тұрмыстық қатынастағы сөз әдебі» тақырыбына
диалог құрастырады.
Сөз әдебі мен сөйлеу этикасын орынды
қолданады.
Қажетті сөз
тіркестері: «Құрметті тыңдармандар!»,
бәрекелді , браво
, ханым
6-тапсырма Мәтін бойынша екі жақты күнделік
толтырады
|
берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына
қарай сәйкестендіріп, сөйлем құрастырады. Байланыс түрін
анықтайды.
Дескриптор:
Суреттер бойынша «Әлеуметтік
теңсіздік» тақырыбына қандай қатысы бар? тақырыбына өз ойларын
дәлелдеп айтады.
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
«Сөздік гол» әдісі бойынша берілген сөздердің
анықтамасын жазып, сөйлем құрастырады.
Дескриптор:
Мәтін бойынша 7 сұрақ құрастырады .
Дескриптор:
Бір дұрыс жауабы бар 5
тапсырма тест орындайды
Дескриптор:
диалог
құрастырады..
Дескриптор:
Мәтін бойынша екі жақты күнделік
толтырады
|
Оқулық сөздік
слайд
|